خرید از سایت برند اسکیچرز ترکیه - اسکچرز Skechers

اسکیچرز یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را در ایالت کالیفرنیا آغاز کرد. تولید کفش‌های باکیفیتی که توسط این برند صورت می‌گرفت، به سرعت نام اسکیچرز را بر سر زبان‌ها انداخت و این کمپانی در مدت کوتاهی به شهرت جهانی رسید. این شرکت محصولاتی مانند کیف، جوراب، کلاه و عینک نیز تولید می‌کند، اما محصول اصلی این برند کفش است. از طرفی محصولات اسکیچرز با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت معقول و مناسبی برخوردار می‌باشند. قابلیت کفش‌ اسکیچرز به‌قدری است که جزو گزینه‌های ایده‌آل برای پیاده‌روی و همینطور دویدن به شمار می‌رود. اسکیچرز با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، کفش‌های استاندارد خود را متناسب با آناتومی بدن انسان طراحی می‌نماید؛ در نتیجه این کفش‌ها برای استفاده روزانه نیز انتخاب عالی محسوب می‌شوند. اجزای این کفش‌ها به صورتی طراحی می‌شوند که در زمان پیاده‌روی فشار بسیار کمی به پا و ستون فقرات وارد کنند. کفش پیاده روی اسکیچرز مردانه و زنانه دارای کفی‌های بسیار انعطاف‌پذیر بوده و می‌توانند تهویه هوای مناسبی داخل آن به وجود آورند تا امکان تنفس بهتر برای پا فراهم گردد. ‏‏‏‏از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید اینترنتی مستقیم از فروشگاه آنلاین اسکیچرز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت اسکیچرز ترکیه با ایپک پورت!

معرفی برند اسکیچرز Skechers


هدف کمپانی اسکچرز این بود که تبدیل به یک برند منحصر به فرد برای تولید کفش‌های ورزشی و کژوال بشود و از طریق رشد فروش خود نام کمپانی و برند اسکیچرز را حفظ کند. برند اسکچرز برای رسیدن به این هدف مجموعه‌ای از کالاهای شیک و کاربردی در طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها و سبک‌های متنوع به بازار عرضه کرد.


برند اسکیچرز در سال ۱۹۹۲ در آمریکا تاسیس شد و همزمان به یکی از شرکت‌هایی تبدیل شد که در زمان کم رشد بسیار سریعی داشت و هدف خود را تولید کفش‌هایی راحت و شیک برای زنان و مردان ۱۹ تا ۴۰ ساله قرار داده بود. تا سال ۱۹۹۸ این کمپانی فروشی حدود ۴۰۰ میلیون دلار داشت و بیش از ۹۰۰ طرح برای کفش‌های ورزشی خود ارائه داده بود. کفش‌های اسکیچرز در خارج از ایالات متحده و در کارخانجات کشورهایی همچون چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید می‌شوند که این مسئله به این شرکت این امکان را می‌دهد که قیمت طرح‌های خود را پایین‌تر از رقبا نگه دارد. اسکیچرز بخش زیادی از انرژی و درآمد خود را به کمپین‌های تبلیغاتی با ظاهری بسیار جذاب و چشمگیر اختصاص می‌دهد؛ استراتژی که طی چند سال به رشد تجارتی چند میلیون دلاری این شرکت کمک کرده است.

نواع کفش‌ های اسکیچرز


کفش‌های اسکیچرز در سه دسته تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.


کفش مردانه


کفش‌ اسکیچرز مردانه این برند تنوع گسترده‌ای دارند و برای فعالیت‌های مختلف طراحی می‌شوند. خرید این کفش به آن دسته از آقایانی که در طول روز پیاده‌روی می‌کنند و به ظاهر کفش خود نیز اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.


کفش زنانه


کفش‌ اسکیچرز زنانه این برند بر روی راحتی و جذابیت تمرکز دارند. این کفش‌ها مناسب پیاده‌روی و انواع فعالیت‌های ورزشی می‌باشند. مدل‌های مختلف این کفش می‌تواند پاسخگوی نیاز بانوان خوش‌سلیقه باشد.


کفش بچگانه


کفش‌های بچگانه اسکیچرز در دو مدل دخترانه و پسرانه تولید شده و در سایزهای مختلف در دسترس هستند.


کفش های اسکیچرز اصل برای کدام کشور هستند؟


با وجود اینکه این شرکت در آمریکا است اما به خاطر اینکه سود بیشتری کسب کند از نیروی کار ارزان تر در کشورهایی مثل رومانی، مکزیک، چین و برزیل استفاده میکند در نتیجه قیمت محصولاتش هم مقرون به صرفه تر است.


کفش‌های اسکچرز از چه مواد و متریالی ساخته می‌شوند؟


کفش‌های برند اسکیچرز ترکیه با استفاده از تکنولوژی فوم حافظه شناخته می‌شوند. فوم حافظه ماده‌ای است که به فشار و دما حساس استف به همین دلیل امکان شکل دادن به آن وجود دارد و باعث افزایش راحتی می‌شود. اسکچرز لایه‌ای از فوم حافظه را به کفش‌های خود معرفی کرد که دارای بالشتک اضافی در قسمت زیره کفش بود و باعث می‌شد که فوق‌العاده راحت باشند. کفش‌های اسکچرز عمدتاً برای آقایان و خانم‌هایِ سنین ۱۹ تا ۴۰ سالگی طراحی می‌شود.

ثبت سفارش خرید از سایت اسکیچرز ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال اسکیچرز Skechers را دارید، کافیست وارد وب سایت اسکیچرز ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی اسکیچرز درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از اسکیچرز ترکیه با ایپک پورت!


سفارش خرید از سایت اسکیچرز ترکیه اسکچرز Skechers



آنلاین از وب سایت اسکیچرز ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند Skechers و تحویل فوری در ایران (سخن نهایی)


شرکت اسکچرز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش‌های ورزشی و روزمره در جهان است که به خاطر طراحی‌های متنوع، راحتی و کیفیت محصولاتش شهرت دارد. این برند در سال 1992 در آمریکا تأسیس شد و به سرعت توانست جایگاه ویژه‌ای در صنعت کفش پیدا کند. اسکچرز با تمرکز بر نوآوری، فناوری‌های پیشرفته در طراحی کفش‌ها و ارائه محصولاتی برای گروه‌های مختلف سنی و سبک زندگی، توانسته است توجه مصرف‌کنندگان در سراسر جهان را به خود جلب کند. این شرکت همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و به عنوان یک برند معتبر و پرطرفدار در بازار جهانی شناخته می‌شود.

از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند اسکیچرز هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا