خروجی آیکون در فتوشاپ

R-med

Well-Known Member
سلام دوستای مجیدآنلاینی
خوبید ایشالا ؟ :rose:

یه سوالی داشتم :
چطوری میتونم خروجی آیکون از برنامه فتوشاپ بگیرم
به عبارت دیگه چطوری میتونم طرحم رو با پسوند ico. ذخیره کنم ؟
 
آخرین ویرایش:

AliReza Bahrami

مدیر انجمن
دوست عزیز چرا 2 تا تاپیک برای سوالتون ایجاد کرده بودید ؟
لطفا نظم انجمن رو رعایت کنید من یکی از تاپیک هاتون رو حذف کردم

ج سوال:
شما باید پلاگین آیکون فتوشاپ رو به مجموعه file format بخش پلاگین ها اضافه کنید
ابتدا پلاگین رو از سایت زیر دانلود کنید ( تا cs5 موجود هست)

کد:
http://www.telegraphics.com.au/sw/

بعد از اون فایل رو اکسترکت کنید و به همراه فولدر در این مسیر (مسیر پیش فرض ویندوز خودم برای cs5) هست البته!

C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS5 (64 Bit)\Plug-ins\File Formats

اینجا کپی کنید
بعد از باز کردن فتوشاپ و باز کردن پروژه ؛ برای ذخیره با فرمت آیکون file>>save as رو بزنید و گزینه زیر رو مثل تصویر انتخاب و ذخیره کنید
 

پیوست ها

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    143.5 کیلوبایت · بازدیدها: 8

R-med

Well-Known Member
دوست عزیز چرا 2 تا تاپیک برای سوالتون ایجاد کرده بودید ؟
لطفا نظم انجمن رو رعایت کنید من یکی از تاپیک هاتون رو حذف کردم

ج سوال:
شما باید پلاگین آیکون فتوشاپ رو به مجموعه file format بخش پلاگین ها اضافه کنید
ابتدا پلاگین رو از سایت زیر دانلود کنید ( تا cs5 موجود هست)

کد:
http://www.telegraphics.com.au/sw/
بعد از اون فایل رو اکسترکت کنید و به همراه فولدر در این مسیر (مسیر پیش فرض ویندوز خودم برای cs5) هست البته!

C:\program files\adobe\adobe photoshop cs5 (64 bit)\plug-ins\file formats

اینجا کپی کنید
بعد از باز کردن فتوشاپ و باز کردن پروژه ؛ برای ذخیره با فرمت آیکون file>>save as رو بزنید و گزینه زیر رو مثل تصویر انتخاب و ذخیره کنید

گیلاس جان من کاربر قدیمی این انجمن هستم و با تمامی قوانین آشنایی دارم
ولی نمیدونم چرا 2 تا تاپیک ساخته شد . من فقط 1 بار ساختمش
دکمه ی حذفی هم وجود نداره که بخوام ححذفش کنم
شما که مدیری باید یه فکری براش بکنی

بابات آموش هم فوق العاده ممنون
کمک فراوانی بهم کردی
تشکر
 
بالا