حضور نمایندگی کوکسو در ایران

حضور نمایندگی کوکسو در ایران

کوکسو در ایران نمایندگی دارد؛ درنتیجه شما می‌توانید بسیاری از محصولات این برند را در فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی داخل کشور، ازجمله فروشگاه اینترنتی دنتیوا پیدا کنید. مثلاً موارد زیر، تعدادی از لوازم برند کوکسو هستند که در دنتیوا عرضه می‌شوند:

  • توربین کوکسو
  • آنگل ناخنکی کوکسو
  • آنگل روتاری کوکسو
  • آنگل پوش باتن کوکسو
  • آنگل ایمپلنت کوکسو
  • ایرموتور کوکسو
  • هندپیس مستقیم جراحی کوکسو
  • لایت کیور دو کاره کوکسو
البته، دست‌کم در زمان نگارش این مطلب، کوکسو نماینده «انحصاری» در کشورمان ندارد که باعث شده تا هر توزیع‌کننده‌ای محصولات کوکسو را بدون گارانتی یا با گارانتی‌های شرکتی به فروش برساند. بااین‌حال به‌لطف کیفیت بالای تولیدات برند کوکسو و مطابقت آن‌ها با استانداردهای بین‌المللی، می‌توان با نبود گارانتی رسمی کنار آمد؛ ضمن اینکه تعمیرپذیری کوکسو کم‌وبیش رضایت‌بخش است و بسیاری از قطعات یدکی آن هم در بازار موجود هستند.

قیمت محصولات برند کوکسو

به‌طورکلی محصولات کوکسو، حتی در بازار پرحاشیه ایران، قیمت معقولی دارند که در بسیاری از موارد، آن‌ها را درمقایسه‌با تولیدات برندهای باسابقه‌تر و مطرح‌تر، به گزینه مناسب‌تری تبدیل می‌کند. این مسئله به‌ویژه درمورد تجهیزاتی مانند توربین که به دلیل استریل شدن دائمی با اتوکلاو، در معرض آسیب‌دیدگی و کاهش طول عمر قرار می‌گیرند، بیشتر صادق است. همین خوش‌قیمت بودن در عین باکیفیت بودن و سطح دسترسی بالا به برند کوسو در ایران باعث شده تا توربین کوکسو و بسیاری از تولید دیگر این شرکت، در بین پرطرفدارترین تجهیزات دندانپزشکی کشور قرار بگیرند.
برای مشاهده لیست قیمت برند کوکسو کافی است به وب سایت دنتیوا سری بزنید. همچنین در دنتیوا می‌توانید از بررسی‌هایی که برای این تجهیزات به نگارش درآمده، استفاده کنید و بین گزینه‌هایی که در انتخاب آن‌ها تردید دارید، مقایسه انجام دهید. دنتیوا محصولات کوکسو را با تضمین اصالت کالا عرضه می‌کند و ازاین‌بابت آسوده‌خاطر باشید.

راه های ارتباطی فروشگاه اینترنتی دنتیوا​

آدرس: تهران- خیابان آزادی- بین رودکی و نواب، ساختمان سینا سنتر، طبقه اول، واحد17
شماره تماس دنتیوا: 02165870245
ایمیل: [email protected]
ثبت سفارش از طریق واتسپ: 09126073941
ثبت سفارش از طریق تلگرام: dentiwa_admin
اینستاگرام دنتیوا: dentiwa.ir
آپارات دنتیوا: Dentiwa
 

جدیدترین ارسال ها

بالا