[phpNuke] حرف حق جواب نداره

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mehdib

Member
دوستان عزیز . شاید خیلی هاتون منو بشناسید ولی برای اونا که نمیشناسند میگم که من مهدی یکی از مدیران سایت آشغال نیوک ایوو پرشین با نام کاربری robinhood بودم که وقتی دیدم که به جای اینکه یه چیزی به معلومات من اضافه بشه باید یه چیزی هم یاد بدم از اونجا خداحافظی کردم و میخوام به جمع نیوک آجا برم .

بزارید کامل بگم این نیوک ایوو الان داره به دست یه مشت بچه ننه آشغال که تا بهشون حرف حق میزنی یا تاپیکت رو پاک میکنن و یا از کار برکنارت میکنن میچرخه و واقعا برای اون سازنده این نیوک متاسفم . بعدم این سایت به هیچ عنوان به ثبت نرسیده و اینو گفتن برای اینکه بگن ما نماینده فلان جاییم در صورتیکه هیچی نیستند .

حالا یه چیزی بگم بخندید اینا حتی بلد نبودن یه بلوک رجیستر سریع رو درست کنند و میگفتند برید از ساقور یکی از مدیران ایران نیوک بگیر :lol:

واقعا نیوک آجا یه چیز دیگه ای هست و من خوشحالم که بزودی به این نیوک میپیوندم و اگه کدورتی بین دوستان عزیزم پیش اومده باید منو ببخشید .

من از همه استادانم و دوستانم مثل فرهاد و بهزاد عزیز از ایران نیوک و صادق و وحید گل از نیوک پلاتینیوم و همینطور از میلاد و جواد عزیز خواهش میکنم دیگه به بچه بازی این آدمهای مسخره که در نیوک ایوو کار میکنند خاتمه بدید و اصلا حرفهای این احمق ها رو جدی نگیرید چون اینا فقط ادعا دارن و خداوکیلی اصلا تو سایت اصلی این نیوک بهشون حتی نمیزارن نظر بدن چه برسه به اینکه کلن هم باشند :lol:

بله من قبول دارم نیوک ایوو بد نیست ولی اینا چیکاره هستند که دارن پوزشو میدن . جز فارسی سازی چه غلطی کردن اینا ؟
والا هیچی . :wink:
 

persiansun

New Member
کار هر کس نيست خرمن کوفتن گاو نر ميخواهد و مرد کهن

با سلام خدمت همه دوستان عزیز دوستان من هم یکی از یوزر های سایت بی پایه و بچه بازی ایو هستم با نام کاربری PersianSun واقعا نمیدونم چی بگم دلم پوره آقا مهدی راست میگن این نیوک شاید باور نکنید ماهی یک ورژن جدید میده ولی امکانات صفر حرف هم میزنی میگن باید تا ورژن بدی صبر کنید میگم بلوک میخوام میگن چشم ولی دیگه اگه حرفی بزنی بن میکنن این عزیز رو وقتی گفت میخوام برم همچی با بی ادبی بی حرمتی انداختن بیرون که ادم میمونه به اینا چی بگه حالا این جا رو ببینید و........

جواب یک پشتیبان

53a6wqx.gif


و حالا جواب ادمین سایت و طرز برخوردو ببینید و بد پست رو لاک کردن !!!!!!

4kohdaa.gif


خوب نمی خوام به کسی توهین کنم ولی اگه یکی با خود شخص اینکارو کنه صداشون میره بالا که فلان این تازه یه قسمت ماجرا بود حا لا طرز کمک به استفاده کننده ها جریان ثبت نام سریع !

-----------------------------------پست و سوال در باره این بلوک ---

4rc2sft.gif



حالا جواب یکی از مدیران سایت که اینکه کاری نداره !!!!!!

6ce0w0i.gif


و بعد جوابی داده نشود تا چند وقت که جوابی خیلی جالبی بود !!!! ببینید

4yf2csm.gif


و حالا ادامه بحثها که همیشه بی جواب بود و اینجاست که میگن کار هر کس نيست خرمن کوفتن گاو نر ميخواهد و مرد کهن
خوب این یه بخش تا بخش بدی هم بزارم راستی این کارو کردم تا بفهمن کار هرکس حرمت داره اینم بگم که بیشتر ماژولها و بلوک ها ماله آقا مهدی هست ازجمله تبلیغات و غیره !!!!!!!!!!!!!

اینجا از میدیران پرتال INP و آجا تشکر میکنم که واقعا خوب از پس کار بر میان واقعا خسته نباشین ایو هم خسته نباشه !!!

خوب امید وارم حالا یذره رفتار های بزیا درست بشه و ارزش رو بشناسن کوچیک همه شما ..::BZ::.. یا علی
 

VAHID216

مدیر بازنشسته
واقعا نیوک آجا یه چیز دیگه ای هست و من خوشحالم که بزودی به این نیوک میپیوندم و اگه کدورتی بین دوستان عزیزم پیش اومده باید منو ببخشید .
مهدی جان اگر کدورتی بین ما بوده که فکر نمی کنم بوده با توجه به صحبت های شما که در انجمن ایو دیدم مطمئنا این طور نبوده .
ولی یه سوالی داشتم از شما مهدی جان ، من مکررا می بینم زمانی که از بر تری های ایو بحث می شه حرف هایی زده می شه که به نظر می رسه تمام مدیران اونجا هماهنگ کردن مثلا در مورد امنیت و کارایی که به طور هماهنگ ( البته بیشتر مدیران اونجا) به بد گویی نسبت به دیگر گروه ها می کنن. آیا واقعا هماهنگی می شه؟
اینا حتی بلد نبودن یه بلوک رجیستر سریع رو درست کنند
البته من تا حدودی به این کار پی بردم زمانی که مقایسه ای بین پلاتینیوم و ایو در گرفت ، مدیران اونجا از جمله اگر یادم باشه اشتباه نکنم 4pc بود که گروه ما رو پایین تر از خر و گاو می گفتن که الان هم در سایتشون کپی رایت فارسی سازی صادق رو برداشته ، یکی در این میون در اومد گفت که باید برن با مامبو و جوملا خودشون رو مقایسه کنن ، این واقعا در اوج بیسوادی بود من واقعا در اونجا شوک زده شدم از این موضوع ، کلا رنج کاری سیستم نیوک با مامبو و جوملا متفاوت هست فکر می کنم ایو هلپر بود که این جمله رو گفته بود ، ایشون اینقدر سطح اطلاعاتیشون پایین بود که سیستم های مامبو و جوملا اینقدر پایین و از رده خارج می دونست که این حرف رو زده بود. البته به دیگر دوستان هم همچین مسایلی ثابت شده.
من تمام این مطالب رو زدم که این رو خاطر نشان کنم که برای بدست آوردن چیزی نباید غیرت ملی و ایرانی بودنمون رو زیر پا بزاریم چیزی که از بعضی از مدیران ایو از جمله سینا میاندشتی مکررا تکرار می شه و توهین مداومی به دیگر فارسی ساز ها میکنه.
persiansun جان نیازی نبود اصلا شما تو تصاویر نام ها رو ناخوانا بکنید چون کاملا واضح هست نام کاربری ها متعلق به چه کسانی هست (PLARBO , Exoid ) که البته آقا بهرام مثل آفتاب پرست که رنگ عوض می کنن ایشون نام کاربری عوض می کنن.
به هر حال امیدوارم مهدی جان تو گروه آجا موفق باشی با شناختی که من از میلاد جان دارم حتما هم همین طور می شه.
موفق باشید
 

mehdib

Member
وحید جان سلام رفیق گلم . بخدا من نمیخواستم پته کسی رو بریزم بیرون ولی خودت میدونی که سایت ایوو پرشین افتاده دست یکسری آدم مثل این سینا که واقعا لیاقتش رو نداره . بابا پسره 18 سال نداره واسه من 29 ساله خط تعیین میکنه که برم دعوا راه بندازم . شما خودت قضاوت بخدا اینا به کسای دیگه هم حتی پیشنهاد ادمین بودن رو داده بودن که اگه بیایی تو سایت ما و بری با نیوکهای دیگه جنگ کنی ما قبولت میکنیم . حالا من کاری به محسن (4pc) و یا امیر (evo-helper) ندارم چون اینا رو این سینا مجبورشون میکنه اینطوری بگن وگرنه آدمهای بد تینتی نیستند و درکل بچه های خوبی هستند و خط رو این سینا به اونا میده . بدبخت فکر میکنه با مسخره کردن دیگران خودشو میتونه بالاتر ببره ولی افسوس که دیگه داره گندش رو درمیاره و یکی یکی دارن چهره پلید خودشون رو نشون میدن .

تا زمانیکه براشون کار کنی شاید یک هزارم بهت جواب بدن ولی بعد از اینکه میخوای بری میبینی که باکمال خریت و پررویی مینویسند دستت درد نکنه شاید یه روز زحمات شما رو جبران کردیم و خداحافظ . بدون اینکه پیش خودشون بگویند چرا این داره میره لابد یه مشکلی داره . در صورتیکه من حتی مشکل رو نوشتم ولی به آقایون بر خورد .

من کاری به بهرام هم ندارم چون اون بیچاره به من بدی نکرده و بیچاره همش میگه با نیوکهای دیگه کاری نداشته باشید . تمام این آتیش ها از زیر سر این سینا بلند میشه و واقعا باید بگم این بچه اندازه یه طفل شیر خواره فقط میتونه نوک دماغش رو ببینه .
چه فایده داره آدم کلی دانش داشته باشه ولی از نظر شعور صفر صفر باشه به نظر شما خنده دار نیست :wink:
 

persiansun

New Member
امید

سلام خدمت آقا وحید عزیز من که از اینا نا امیدم امیدوارم یه چیزی تو سر اینا بخره تا اینا آدمشن ماکه دیگه آمدیم بیرون از ایو پس به امید موفقیت !!!!!! آقا مهدی آقا وحید دوست داریم :):):)
 

VAHID216

مدیر بازنشسته
مهدی جان ممنونمک ار زوشنگری هاتون :( پرشین سان جان شما ایشالله موفق باشید.
به امید اینکه شما دوستان عزیز در اهتون موفق باشید
 

miladspy

Member
سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان در مجید آنلاین !

وحید جان ممنون از شما که همیشه نسبت به بنده لطف داشتید و دارید !

فکر نمی کنم دیگر نیاز باشه عکس و شاهد بیارید ! این برای همه اثبات شده که ایوو فارسی چه گروهی است ! سن مهم نسیت ! منم 18 سالم هست ! نمی گم من خیلی شعورم بالاست ! خیر به هیچ وجه این چنین نیست ! ولی سینا جان مقداری غرور جوانی دارد که خدا می دونه در چند سالگی میخواد برطرف بشه ! :d یا به قول معروف طرف کلش باد داره !

خوب انشالله خدا آخر و عاقبت این گروه فارسی زبان را به خیر کند !

موفق و پیروز باشید!!!!
 

Exoid

Member
به به همه ادمهای با معرفت جم شدن اینجا و اره......

میبینم که مهدی جان تا دیروز پیش ما ...... و الان اینجا ؟؟؟؟!!!!!!!

هر جور دوست دارید . اقا صادق و بقیه بچه ها شما همه جوابتون رو میگیرین .
 
آخرین ویرایش:

irgame

New Member
ببنید خودتون هم می دونید نیوک ایو بهترینه
------------------------------------------------
اقا ی مهدی اصلا کارت درست نبود این کار یعنی خراب کردن ایو:razz::razz:
_____________________________________________

بهرام و سینا هیچ کاری با شما نداشتند:razz:
 

mehdib

Member
عزیزم ما هم کاری با اونا نداریم من طرف حسابم سینا بوده دیدی که اون بالا هم نوشتم . متاسفانه اونجا شده بچه بازی و هی توطئه میکنند برای نیوکهای دیگه و شما هم که تازه اومدی قاطی بتا تسترها چیزی از این مسائل نمیدونی دخالت نکن .
 

Exoid

Member
اقا مهدی بیشتر از این حرف نزن .

صحبت های بالا همشون در مورد نیوک ایوو . مدیران ایوو . و ادمین اصلی ایوو بود . ولی چه کنیم که قدر نشناسی .
 

mehdib

Member
به به همه ادمهای با معرفت جم شدن اینجا و اره......

میبینم که مهدی جان تا دیروز پیش ما ...... و الان اینجا ؟؟؟؟!!!!!!!

بله آقا بهرام گل من از شما نه بدی دیدم و نه چیز دیگه ای ولی تو وقتی با من اون برخورد رو کردی و کورکورانه از سینا حمایت کردی منم اینکارو کردم تا بدونید کارتون چقدر زشت بوده شما ها فکر کردید من کیه شما هستم که هرچی بگید بگم چشم . شما اصلا اومدی بگی چرا میری . تو اگه خدا رو قبول داری راستشو بگو من به تو نگفتم منو از مدریت بردار و تو چی جواب دادی و اصلا نپرسیدی چرا آخه برای چی :

اینم جوابت بود که به من دادی :

واقعیتش دارم همین کار رو میکنم و از مدریت ساقط میکنم تو رو .


درست نمیگم . اگه من معرفت ندارم شما که دیگه اند اون هستی . درسته من الان میگم اصلا هم خجالت نمیکشم من هیچی از نیوک بلد نبودم و شما زحمت کشیدی به من خیلی چیزها یاد دادی و از شما تا آخر عمرم واسه اینکارت ممنونم ولی با همین کار آخرت همه چی رو تموم کردی حتی نیومدی بگی به چه علت میری ؟

بله آقا بهرام گل شما که از دیگران همینطوری حمایت میکنی این نتیجه اون که وقتی رفتار زشتتون رو میشه آتیش میگیرین .:twisted:
 

mehdib

Member
اقا مهدی بیشتر از این حرف نزن .

صحبت های بالا همشون در مورد نیوک ایوو . مدیران ایوو . و ادمین اصلی ایوو بود . ولی چه کنیم که قدر نشناسی .

نخیر عزیز من نه با شما کاری داشتم و نه با کس دیگه من طرف حسابم سینا بوده و هست و شما هم برو اول تاپیک رو درست بخون بعد بیا چیزای نادرست بنویس . من اون بالا نوشته بودم و حتی از شما تشکر هم کردم و گفتم تو فقط بخاطر حمایت از سینا مقصر هستی . میبینی که پس الکی خواهشا چیز دیگه ننویس و بحث رو به بیراهه نکشون .

من برای شما احترام خاصی قائل هستم ولی این دلیل نمیشه هرچی بگید انجام بدم و یا هیچی نگم .
 

Exoid

Member
میدونی چرا چون اولین دفعت نمبود که میرفتی .

در ضمن ................................................................... .

دیگه حوصله شما ها رو ندارم . ارزش هم ندارین براتون تایپ کنم . خدافظ همگی
 

mehdib

Member
جدا تو رو خدا بیا یکم حوصله داشته باش :lol:

بله اولین دفعه نبوده که چی این شد دلیل . بابا این حرفا رو نگو بهت میخندند . تو از من نپرسی چرا میری بعد میگی بخاطر اینکه اولین دفعه تو نبود .

نخیر عزیز بزار بهت بگم دلیلشو برای اینکه شما دوست دارید برده داشته باشید ولی من این نیستم که شما میخواهید . بله شما توقع داشتید هرچی میگید بگم چشم یا برم با نیوکهای دیگه جنگ راه بندازم ولی من با همه دوستم و از کسی بدی ندیدم .

میبینم شما هم ارزشو نداری که باهات بحث کنم . پس بهتره تمومش کنیم . دیگه این کار شما چیزی نیست که بشه قایمش کرد همه دیدن و مطالب رو خوندن و دیدن شماها حتی به مدیران سایت خودتون هم رفتار درستی ندارید وای به کاربران شما .
 

irgame

New Member
به جای اینکه صلح اشتی میان پرتال ها باشه جنگ و دعوا است متاسفم
 

mehdib

Member
نه پس حرف تو حقه :eek:

بابا تو دیگه از کجا پیدات شده کوچولو . نکنه به تو هم آبنبات چوبی دادن و بهت قول مدریت دادن آخه تا اونجایی که من بودم و یادمه تو یه کاربر ساده بودی حالا شدی بتا تستر :eek:

بابا اوئنجا عجب جای باحالیه هرکی میخواد آموزش فحش ببینه و مدریت کنه سریع بره اونجا :wink:
 

irgame

New Member
ادم مگه من به تو فحش دادم اولشم با احترام بهن گفنم کارت اشتباه بوده
__________________________________________________________
بعدشم ایو تا حال از این کارا نکرده که باره دومش باشه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا