جراحی پستان چه نوع عملی است؟

در حالت کلی می‌توان گفت در عمل سینه، سینه به اندازه و فرم دلخواه در خواهد آمد. در این عمل عموما از لیفت سینه برای نگه داشتن سینه در حالت سفت استفاده می‌شود. استفاده از پروتز برای حجم دادن سینه نیز می‌تواند اقدام مناسبی باشد، البته در صورتی که دارای سینه‌های کوچکی هستید. روش‌های مختلفی برای زیبا سازی سینه زنان وجود دارد که وابسته به تخصص پزشک و همچنین نیاز بیمار این روش‌ها می‌تواند متفاوت انتخاب شود. در صورتی که از سینه‌های خود ناراضی ‌هستید و یا دارای سینه‌های افتاده‌ای هستید انجام جراحی زیبایی سینه می‌تواند بهترین اقدام برای داشتن اندامی مناسب باشد.

در حالت کلی عمل سینه به دو صورت بزرگ کردن سینه و یا کوچک کردن سینه انجام می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت عمل سینه به مقاله هزینه عمل سینه مراجعه نمایید.

جراحی زیبایی سینه
دلایل مختلفی برای انجام عمل سینه وجود دارد که از اصلی‌ترین دلایل نیاز به عمل جراحی سینه زنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش سن
  • شیردهی و بارداری
  • افزایش و یا کاهش وزن شدید و محسوس
و مواردی از این دست باعث می‌شود که پستان‌ها حالت اولیه خود را از دست بدهند و نیاز به جراحی زیبایی سینه برای خانم‌ها لازم باشد.

لیفت سینه چیست و دارای چه مزایایی است؟


دلایل مختلفی برای افتادگی سینه وجود دارد که در بالا به چند نمونه از آن اشاره کردیم. گفتیم که در زمانی که سینه دچار افتادگی می‌شود، سینه‌ها سفتی و حالت اولیه خود را از دست می‌دهند و به این صورت سینه شکل نافرم و نامناسبی به خود خواهد گرفت. در این زمان با انجام عمل لیفت سینه و کشش پوست سینه، پستان به حالت اولیه خود بر می‌گردد و سینه بالا می‌رود. در این عمل پستان‌ها فرم‌ دهی اصلی خود را حفظ خواهد کرد و سینه سفتی اولیه خود را خواهد داشت.

در حالت کلی با انجام عمل لیفت سینه به موارد زیر خواهید توانست دست یابید.

  • سفت کردن سینه و دادن فرم مناسب به سینه
  • متقارن سازی سینه‌ها با یکدیگر
  • کوچک سازی سینه‌های بسیار بزرگ
  • کاهش دادن اندازه ناحیه هاله‌ای مانند اطراف نوک سینه
  • بالا بردن نوک سینه
  • بالا کشیدن سینه‌ها و فرم دهی طبیعی به آن‌ها
  • و …
چسب لیفت سینه چیه و چه کاربردی دارد؟
چسب لیفت سینه یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می‌توان تا حد بسیار کمی سینه‌ها را به سمت بالا هدایت کرد. به دلیل آن که این چسب‌ها بی رنگ هستند می‌‌توانید از این چسب‌ها در مجالس نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصول به هیچ عنوان جایگزینی برای عمل لیفت سینه نخواهد بود و استفاده کردن برای مدت زمان طولانی می‌تواند آزار دهنده باشد.

پروتز سینه زنان
یکی از کم خطرترین عمل‌های زیبایی مربوط به سینه، پروتز سینه است. می‌دانیم که داشتن سینه‌های بزرگ و با فرم مناسب باعث افزایش اعتماد به نفس و همچنین افزایش قدرت زنانگی می‌شود. بسیار پیش می‌آید که بر اساس افزایش سن و همچنین مواردی از این دست، پستان‌ها حالت اولیه خود را از دست می‌دهند و دچار عدم تقارن، افتادگی و غیره می‌شوند. کوچک بودن سینه هم یکی از دلایل اصلی انجام پروتز سینه است.

انواع پروتز سینه و روش‌های مختلف آن


انجام عمل پروتز کردن سینه زنان می‌تواند به شیوه‌ و روش‌های مختلفی انجام شود که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

عمل پروتز سینه زیر عضله
در این روش عمل برای آن که پروتز دیده نشود، آن را زیر عضله قرار می‌دهند. در صورتی که پروتز روی عضله پستان باعث می‌شود که سینه حالت غیر طبیعی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از روش کاشت پروتز در زیر عضله سینه، بهترین روش برای عمل پروتز است.

عمل پروتز سینه روی عضله
در این روش عمل پروتز روی عضله قرار می‌گیرد که این کاشت باعث می‌شود در هنگام جا به جایی دست، سینه حرکتی نداشته باشد! در این روش، پروتز پشت بافت پستان جا سازی می‌شود. عموما از این روش برای پروتز کردن سینه استفاده نمی‌شود.
انواع پروتز سینه

وابسته به نوع عمل جراحی سینه و همچنین تشخیص پزشک، نوع پروتز سینه انتخاب می‌شود. در حالت کلی می‌توان پروتزهای سینه را بر اساس برجستگی آن به سه دسته پروتزهای با برجستگی کم، برجستگی زیاد و برجستگی خیلی زیاد تقسیم بندی کرد.

انتخاب نوع پروتز سینه بر اساس برجستگی وابسته به درخواست بیمار می‌تواند متفاوت باشد. پروتزهای را همچنین می‌توان بر اساس نوع متریال ساخته شده دسته بندی کرد. که رایج‌ترین این دسته بندی به صورت زیر خواهد بود.

  • پروتز سیلیکونی
  • پروتز آب نمکی
فیلم پروتز سینه
در این فیلم به صورت واضح جراحی پروتز سینه در اتاق عمل را مشاهده خواهید کرد. وابسته به آن که بیمار تنها عمل پروتز سینه داشته باشد یا پروتز همراه با لیفت سینه، عمل می‌تواند به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.
عمل های زیبایی سینه، شکم و اندام - جراحی عمومی هموروئید و کیست مویی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا