ثبت کردن شرکت دانش بنیان

kiasabt1

New Member
این شرکت‌ها همانطور که از نام آن‌ها پیداست، یک تفاوت عمده با سایر شرکت‌ها دارند و آن هم این است که این شرکت‌ها بر پایه علم، تحقیقات، نوآوری و همچنین با هدف کارآفرینی و ایجاد شغل، تشکیل می‌شوند . ثبت شرکت‌های دانش بنیان با سایر انواع شرکت‌ها کمی متفاوت است و ممکن است برای برخی از افراد پیچیدگی‌ های خاص خود را داشته باشد .
شرکت‌های دانش بنیان در واقع کالایی تولید نمی‌کنند و عموما زمین یا ماشین و ابزارآلات خاصی نیز ندارند . در این شرکت‌ها همیشه عده‌ای از افراد تحصیلکرده و با تجربه در یک حوزه یا حوزه‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند و اطلاعاتی را تولید می‌کنند که محصول اصلی شرکت محسوب شده و برایشان درآمدزایی می‌کند .
بحث‌ طرح‌های صنعتی و مالکیت معنوی محصولات، همیشه از دغدغه‌های اصلی این نوع شرکت‌ها محسوب می‌شود و حفظ حقوق معنوی این اطلاعات یکی از مهم‌ ترین چالش‌های حقوقی در شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد، زیرا اصولا این دارایی‌ها قابل لمس نیستند .
پیش از اقدام برای ثبت یک شرکت دانش بنیان نیاز دارید تا مدارک مورد نیاز را آماده کرده و بعد از آن جهت ثبت شرکت اقدام نمایید . برای ثبت شرکت دانش بنیان می توانید با موسسه ثبت شرکت کیا ثبت تماس حاصل فرمایید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا