ثبت شرکت در تهران

ALBORZ97

New Member
دراینجا مطالبی در مورد ثبت شرکت در تهران آورده ایم بلکه بتواند تا حدودی شما عزیزان را با این مقوله آشنا سازد.
در قانون تجارت ، شرکت ها در قالب های مختلفی تعریف و ثبت می گردند که هرکدام از آنها مشخصه های خاص خود را دارند . انواع شرکتها و شخصیت های حقوقی قابل ثبت در اداره ثبت شرکتها شامل ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص ، ثبت شرکت سهامی عام ، ثبت شرکت تضامنی ، ثبت شرکت تعاونی و ثبت موسسات غیر تجاری می باشد.
فواید ثبت شرکت در تهران
با فعالیت به صورت شرکت ،کلیه ی امور تجاری و غیر تجاری شرکت به صورت رسمی و قانونی صورت گرفته و اعتبار بیشتری خواهد یافت.از طرفی دیگر فعالیت تحت عنوان شرکت به علت امتیازاتی که قانون برای شرکت ها در نظر گرفته است (نظیر اعطای وام) و حمایت هایی که از اشخاص حقوقی به عمل می آورد ،موجب اطمینان خاطر شرکت ها جهت فعالیت با امنیت شغلی بیشتر نسبت به فعالیت شخصی می گردد.
همچنین ثبت شرکت ،به شرکت ها امکان حضور در مناقصات و مزایدات را می دهد که سود قابل توجهی را برای طرفین معامله به همراه دارد.
نحوه ثبت شرکت در تهران
قبل از هر اقدامی می بایست نوع فعالیت خودرا مشخص نمایید این امر به شما کمک میکند تا قالب ثبتی مناسب را انتخاب نمایید. در گام بعدی 5 نام شرکت خود را با نوجه به اولویت مشخص می نمایید حال نوبت به ثبت سامانه ای از طریق سایت اداره ثبت شرکتها موسسات غیرتجاری می رسد این امر مستلزم تجربه و تخصص می باشد.پس از ثبت سامانه ای و تایید نام شرکت نوبت به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها و پیگیری روند اداری کار می رسد.
منبع: موسسه حقوقی فرداد رسا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا