تور مالزی ارزان و عالی

realarmaghan

New Member
تور کوالالامپور اردیبهشت ماه 96

مالزی یکی از مقاصد گردشگری مهم ایرانیان می باشد. به دلیل آب و هوای معتدل این کشور بهترین زمان سفر به مالزی فصل بهار است. تور کوالالامپور اردیبهشت 96 معمولا 7 شب و 8 روز است. تورهای ترکیبی مالزی نیز در ماه های فصل بهار مورد استقبال عموم قرار میگیرد.

petronas-twin-towers-qpr.jpg

کوالالامپور
تور کوالالامپور اردیبهشت96

سانی هتل این هتل درقلب منطقه چوکیت و پی دبلیو تی سی واقع شده و محلی مناسب برای دسترسی و گشت وگذار در کوالالامپور است این هتل تا برج های دو قلوی پتروناس 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی 45 دقیقه فاصله دارد.

1resized.jpg

سانی هتل کوالالامپور
  • قیمت تور کوالالامپور هتل سانی در اتاق دو تخته 1.895.000 برای هر نفر می باشد.
تور کوالالامپور اردیبهشت 96

هتل فلامینگو هتلی با موقعیت ایده آل جهت دسترسی به مراکز تفریحی ، تجاری و توریستی بوده و اطراف آن را رستوران های زیادی احاطه کرده اند .ر مقابل این هتل مجلل دریاچه ای کوچک واقع شده است که تا هتل 4 دقیقه و ازفرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی حدود 46 کیلومتر فاصله دارد.

2resized.jpg

هتل فلامینگو
  • قیمت تور کوالالامپور هتل فلامینگو در اتاق دو تخته 1.975.000 برای هر نفر می باشد.
تور کوالالامپور اردیبهشت 96

هتل چهار ستاره ملیا کوالالامپور مالزی یه انتخاب عالی برای کسانی ست که میخواهند از جاذبه های گردشگری مالزی دور نباشند. برجایا تایمز اسکوئر مالزی درست در مقابل این هتل قرار دارد و دسترسی به پارکهای ابی و مراکز خرید کوالالامپور در نزدیکی هتل است.

3resized.jpg

هتل ملیا
  • قیمت تور کوالالامپور هتل ملیا در اتاق دو تخته 2.500.000 برای هر نفر می باشد.
تور کوالالامپور اردیبهشت 96

یکی از مجلل ترین هتل های کوالالامپور هتل سوئیس گاردن می باشد.این هتل در نزدیکی منطقه Bukit Bintang و از همه مهم تر در فاصله ی تقریبا یه ساعتی با فرودگاه قرار دارد.

4resized.jpg

هتل سوییس گاردن
  • قیمت تور کوالالامپور هتل سوییس گاردن در اتاق دو تخته 2.500.000 برای هر نفر می باشد
برای اطلاعات بیشتر : تور مالزی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا