تنظیم اینترنت ایرانسل

irancell-internet.jpg

اپراتور ایرانسل به صورت پیش فرض امکان استفاده از اینترنت را روی تمامی خطوط خود فراهم کرده است و دیگر کاربران نیازی به فعال سازی اینترنت نداشته و مستقیماً می توانند فرآیند مربوط به تنظیمات اینترنت ایرانسل را از طریق تنظیمات گوشی تلفن همراه خود دنبال نمایند. البته تنظیمات اینترنت ایرانسل و چگونگی فعال سازی اینترنت ایرانسل باید به شکل درستی صورت پذیرفته باشند تا کاربران بتوانند از اینترنت پرسرعت اپراتور دوم استفاده کنند. شرکت ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه در کشور شناخته می شود. در چند سال اخیر نیز با پیشرفت‌ هایی که در زمینه اینترنت داشته است، اقدام به ارائه اینترنت پرسرعت 4g به همراه مودم‌ های همراه نموده است و بدین ترتیب ثابت کرده است که می‌ تواند عملکرد بسیار مناسبی را در ارائه اینترنت پرسرعت داشته باشد. اما بعضا شاهد هستیم که لازم است که در ابتدا تنظیمات آن از طریق خود ایرانسل ارسال شود. از طرفی از آنجاییکه تنظیمات اینترنت ایرانسل بین سیستم عامل های اندروید و آی او اس کمی متفاوت است این موضوع برای مشترکین یک مشکل به حساب می آید.

تنظیمات اینترنت ایرانسل


به همین دلیل ما در ادامه سعی داریم روش هی مختلف برای تنظیم اینترنت سیمکارت ایرانسل را ارائه دهیم. نکته ای که باید در خصوص اینترنت ایرانسل و تنظیمات مربوط به آن در نظر داشته باشید این است که برای استفاده از اینترنت 2G و 3G می‌ توانید از سیم کارت های قدیمی تر ایرانسل استفاده کنید. اما برای دسترسی به اینترنت پرسرعت و استفاده از اینترنت 4G و 4.5G ایرانسل لازم است که سیم کارت خود را به USIM تغییر دهید. شما به راحتی می توانید سیمکارت های خود را به نسل آخر ارتقا دهید.

از سه روش می توانید تنظیمات ایرانسل را انجام دهید.

  • از طریق کدهای USSD
  • به صورت دستی
  • از طریق دریافت تنظیمات سیمکارت ایرانسل به صورت آنلاین

این روش ها میان گوشی های تلفن همراه اندروید و آیفون مشترک است. از آنجاییکه روش USSD روش ساده تری است در ابتدا آن را تشریح می کنیم.

در ابتدا کد دستوری #2*4*555* را در گوشی خود شماره گیری کنید.


enable-irancell-internet-by-ussd.jpg


پیغامی مبنی بر ارسال تنظیمات اینترنت برای گوشی شما ارسال خواهد شد.


enable-irancell-internet-by-ussd-tutorial.jpg

این پیام که در واقع یک پیام CP و درون برنامه ای محسوب می شود پیامی است که حاوی اطلاعات مربوط به تنظیمات اینترنت است آن را لمس کنید. اگر هنگام نصب از شما Pin یا رمز عبور خواسته شد، تنها کافی است رمز 1234 را وارد نمایید. البته احتمال این موضوع بسیار کم است.


enable-irancell-internet-by-ussd-guide.jpg

پس از این مرحله باید روی دکمهinstall بزنید.


enable-irancell-internet-by-ussd-steps.jpg

حال تنظیمات اینترنت ایرانسل متناسب با نوع گوشی تلفن همراه اندروید و آیفون شما فعال شده و می توانید با روشن کردن اینترنت خط خود از آن استفاده نمایید.

ایرانسل حتی از روش دیگر یعنی به صورت آنلاین نیز شرایطی را فراهم آورده تا شما به راحتی بتوانید تنظیمات را به صورت آنلاین دریافت کنید.

در ابتدا باید وارد صفحه تنظیمات آنلاین ایرانسل شوید. سپس در این مرحله باید شماره تلفن ایرانسلی خود را که قصد فعال سازی اینترنت آن را دارید را وارد کرده و سپس روی دکمه ارسال کلیک نمایید.


enable-irancell-internet-online-guide-768x496.jpg

در این مرحله یک کلمه عبور برای شما پیامک می شود که در گام بعدی لازم است مجدداً شماره تلفن خود را در فیلد مشخص شده وارد کرده و سپس در فیلد دوم نیز کلمه عبور دریافتی را قرار داده و در نهایت روی دکمه ورود کلیک نمایید.


enable-irancell-internet-online-guide-768x496.jpg

در این مرحله باید مدل گوشی را وارد کنید. سپس روی کلمه تنظیم بزنید. در ابتدا از طریق قسمت تنظیمات موجود و با فعال کردن تیک گزینه های موجود تعیین کنید که تمایل به دریافت چه تنظیماتی را دارید و سپس روی دکمه ارسال کلیک نمایید.

enable-irancell-internet-online-steps-768x496.jpg

پس از این مرحله تنظیمات برای شما ارسال می شود. مانند روش قبل فقط کافی است که روی این پیامک درون برنامه ای بزنید تا تنظیمات به صورت خودکار اعمال شود.


enable-irancell-internet-online-guideline-768x496.jpg

تنظیمات اینترنت ایرانسل به همین سادگی انجام می شود. باز هم توصیه می کنیم که حتما در هنگام خرید از فروشنده بخواهید سسیمکارت رافعال کند. البته این فرآیند به صورت خودکار هم انجام می شود. اما پس از فعالسازی باید به یکی از شکل هایی که گفتیم اینترنت را فعال کنید.


برای مطالعه کامل این مقاله و آموزش ای روش های دیگر می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن کنید:

https://mizbanfa.net/mag/enable-irancell-internet
 

golex

Member
بعضی وقتا اسمس های همراه اول قطع میشه و خبر هم نداری قطع شده تا بقیه بهت بگن چرا جواب نمیدی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا