تمرین...

behrang2

Member
سلامی دوباره.. نور و کف رو ادیت کردم و فرشم ادیت کردم
نور رو هم روشن تر کردم :د
بدون پست پروداکشن :-س
ممنون کلا یاس مکس :د
اگه شد یبارم با اون چیزایی که گذاشتی رندرمو میگیرم :-س :د
 

پیوست ها

  • s3.jpg
    s3.jpg
    174.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
چی میگی تو کی با تو بوده حالا خوبه که تو کار نزدی و قط نگاه کردی.

من هم هدف مثل سعید پیشرفت خودم و بچه هاست.

بهزاد جان کلا بیخیال این بحث شو ممنون
دیگه کشش نده لطفاً...ممنون



بچه ها خواهشاً از همدیگه ایراد نگیرین وگرنه مجبور میشم بیخیاله این کار شم :rose:
 

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
سلامی دوباره.. نور و کف رو ادیت کردم و فرشم ادیت کردم
نور رو هم روشن تر کردم :د
بدون پست پروداکشن :-س
ممنون کلا یاس مکس :د
اگه شد یبارم با اون چیزایی که گذاشتی رندرمو میگیرم :-س :د

آفرین خیلی خوب شده
معلومه روش کار کردی
بازم کف جای کار داره ولی خوب شده در کل آفرین :wink:
 

::reza::

کاربر VIP
من از دوستان تقاضا میکنم دیگه بحث رو به حاشیه نکشید. اینجا یه محیطی برای یادگیری و آموزش هست، نه جای بحث و مجادله.
از دوستان میخوام که پستهای قبلی خودشون رو ویرایش کنند در غیر این مجبورم خودم پست ها رو حذف کنم.
امیدوارم که دیگه بحث رو به حاشیه نکشید تا بتونیم فقط به موضوع اصلی بپردازیم.
ممنون از همگی
 

.:BehzAd:.

Active Member
به خاطر گل روی رضا جان دوسته خوبم و سعید عزیز که خیلی داره زحمت میکشه.

سعید اگه تو هم تهرانی یه میتینگ بززاریم و همه بچه ها جمع بشن و حضوری مشکلات کارا رو بر طرف کن و هم یه آشنایی میشه.

اون نقل من رو هم اگه میخوای ویرایش کن
 

max vray

کاربر VIP
والله من نمیتونم حرفی بزنم فقط به بهزاد میگم که حرفی داره پست خصوصی بزنه به خودم
حامد داوود سعید رضا همه خواهش کردن بسه منم که جواب نمیدم پس بهتره بزاریم حرف دونفر(من و بهزاد) تاپیک خراب نکنه
طرف صحبت خودمم هستم که جسارت نشه خدایی نکرده.
و سعید جان یکم شفاف تر میگی؟من منظورت از جنگ نفهمیدم.
من از تایم رندرم حرفی نزدم!اما تایم رندرام 25 دقیقه بود البته تعداد موهای فرشم 500000عدد بود که فکر کنم این خودش خیلی تاثیر داره نه؟:-?25 زیاد بود؟:sad:
 
سلامی دوباره
این رندر نهایی با پست پروداکشن :)
هنوز ایراد داره ولی کشش ما هم همینه دیگه نمیکشم در ضمن با تنظیمات استادمون جلو نرفتم چون کار از کار گذشته بود که تازه طرح چگونگی این کار رو از استادمون دیدم ولی خداوکیلی از یک نور استفاده کردم البته به غیر از نور خورشید:lol:
 

پیوست ها

  • davood_ok.jpg
    davood_ok.jpg
    492.1 کیلوبایت · بازدیدها: 22

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
والله من نمیتونم حرفی بزنم فقط به بهزاد میگم که حرفی داره پست خصوصی بزنه به خودم
حامد داوود سعید رضا همه خواهش کردن بسه منم که جواب نمیدم پس بهتره بزاریم حرف دونفر(من و بهزاد) تاپیک خراب نکنه
طرف صحبت خودمم هستم که جسارت نشه خدایی نکرده.
و سعید جان یکم شفاف تر میگی؟من منظورت از جنگ نفهمیدم.
من از تایم رندرم حرفی نزدم!اما تایم رندرام 25 دقیقه بود البته تعداد موهای فرشم 500000عدد بود که فکر کنم این خودش خیلی تاثیر داره نه؟:-?25 زیاد بود؟:sad:

آخه نور خیلی گذاشتی ببین اینجوری خودت اذیت میشی تعداد نورها زیاد شه هم تایم میره بالا هم اینکه از دستت خارج میشه کنتراست نور و روشناییه داخلی
از رو آموزش من برو ببن با کدوم راحت تری :wink:
 

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
سلامی دوباره
این رندر نهایی با پست پروداکشن :)
هنوز ایراد داره ولی کشش ما هم همینه دیگه نمیکشم در ضمن با تنظیمات استادمون جلو نرفتم چون کار از کار گذشته بود که تازه طرح چگونگی این کار رو از استادمون دیدم ولی خداوکیلی از یک نور استفاده کردم البته به غیر از نور خورشید:lol:


سلام دوست عزیز
نور از بیرون خیلی شدت داره

کارت خوب ده ولی باز کف جای تکمیل داره:wink:
 

::reza::

کاربر VIP
سلام خوشحالم از اینکه داریم به روال عادی کار پیش میریم ممنون از همگی:rose:
دیدم کلاس درس هستش و منم دلم خواست بیام شرکت کنم. من قبل از اینکه با بعضی از موتور رندرهای فیزیکالی بیس آشنا بشم یه کوچولو وی ری کار کرده بودم اما الان زیاد یادم نیست. امیدوارم اینجا چیزایی یاد بگیرم ممنون از همگی اساتید:rose:

خوب من برای شروع عکس رو به یکی از ویو ها نسبت دادم. طبق همون با ایجاد Camera محیط رو با استفاده از یک باکس هماهنگ کردم یا به اصطلاح دوربین رو مچ کردم.

به جای مدلهای اصلی چند تا باکس گذاشتم ، ان شالله اگه وقت شد مدلهاش رو خودم میزنم اگه نه که مدل آماده میزارم.
اگه هر ایرادی نقدی پیشنهادی دارید بگید که خیلی خوشحال میشم. :rose:

attachment.php
 

پیوست ها

  • Match Camera.jpg
    Match Camera.jpg
    165.7 کیلوبایت · بازدیدها: 50
من قبل از اینکه با بعضی از موتور رندرهای فیزیکالی

خوب من برای شروع عکس رو به یکی از ویو ها نسبت دادم. طبق همون با ایجاد Camera محیط رو با استفاده از یک باکس هماهنگ کردم یا به اصطلاح دوربین رو مچ کردم.

به جای مدلهای اصلی چند تا باکس گذاشتم ، ان شالله اگه وقت شد مدلهاش رو خودم میزنم اگه نه که مدل آماده میزارم.
اگه هر ایرادی نقدی پیشنهادی دارید بگید که خیلی خوشحال میشم. :rose:

درود
اوفییییییییی صاحبش اومد گرفتنمون لو رفتیم :green::rose:
کار بسیار اصولی رو دارین پیش میرین مچ کردن دوربین از این طریق :)بیشتر توضیح میدین در مورد این نوع مچ کردن؟؟؟:-?
 

::reza::

کاربر VIP
سلام داوود جان.
مرسی. من بیسواد کجا شما اساتید کجا. دارم به روی بیسوادیم مرهم میزارم.
خیلی خوب راستش اگه بخوایم برای Match camera اصولی تر پیش بریم بهتره از ابزارهای Helper>camera match برای ایجاد نقاط استفاده بشه. بهترین نقاط هم گوشه های مدلمون هست و با استفاده از Utility>match camera نقاط از پیش تعیین شدمون رو Assign Position میکنیم و در آخر هم Create Camera رو میزنیم.

اما روش مورد استفاده من همون روش قدیمی برای مچ کردن هست. ایجاد یه دوربین و یک باکس برای محیط و کمی حوصله برای مچ کردن.(کار سختی نیست فقط کمی حوصله میخواد):wink:
 

max vray

کاربر VIP
من هم روش رضا جان استفاده کردم اما یکم تو پنجره دچار مشکل شدم که فکر کنم بخاطر لنز دوربینم بود.یک راه حل دیگه واسه مچ کردن دوربین این که تو فتوشاپ نقاط گریز عکس استخراج کنیم تا اینجا که راحتتر بشه با دوربین و گرید صفحه رو مچ کرد.
 

behrang2

Member
من یکمی رو نور کار کردم ..ب یه سبک دیگه نسبت به قبلم رندر گرفتم
وسواسی شدم رو کارم اصلا راضی نیستم ازش:د
زمان رندر 30 مین شد:د
 

پیوست ها

  • s4.jpg
    s4.jpg
    173.6 کیلوبایت · بازدیدها: 19

جدیدترین ارسال ها

بالا