ببین یه راهش اینه که bone ها یا همون اسکلت کاراکترتو convert to edit poly کنی. بعدش میتونی به صورت همیشگی تغیر سایز بدی
ممنون دوست جون :دیاگه امکان داره کاراکترت رو اینجا بزار تا بررسیش کنم
من از مکس 2010 و 2011 استفاده میکنم
دوست عزیز این کار به این سادگیها نیست، بسته به ابزارهایی که موقع ریگ استفاده کردی ، تکنیک های مختلفی برای اسکیل کردن هست، عمومی ترین راهش اینه که همه ی اجزای ریگ باید در نهایت به یک controller لینک شده باشن که با جابجایی اون کل کاراکتر جابجا بشه و در نهایت اون کنترلر رو scale کنی _ ولی در کل بشدت کار اعصاب خورد کنیه ،البته اگر ریگت پیچیده باشه