تعریف چند متغیر با یک حلقه

splinter cell

Well-Known Member
سلامی دوباره به همه دوستان
بنا به دلایلی باید تعداد زیادی متغیر گلوبال ایجاد کنیم مثلاً c1,c2,c3,c4,....c20چون تعدادشون ثابت نیست و ممکنه کم و زیاد بشه تصمیم گرفتم از یک حلقه برای ایجاد اونها استفاده کنم.ولی نمیدونم طرز کد نویسی اش چطور باید باشه .لطفاً راهنمایی بفرمایید
 
باید بتوی اکشن 3 از طریق کلاس متغیر استاتیک یا همون گلوبال اکشن 2 رو ایجاد کنی این کدش ... دیگه خودت برو ته توشو در بیار ..:green:

به نظر من واسه ایجاد متعیرهای زیاد از یک آرایه استاتیک یا همون گلبال استفاده کنی بهتره .. حالا خودت دیگه میدونی ..

کد برای ایجاد متغیرهای استاتیک در کلاس

کد:
public class Mycalss extends Sprite
    {
        
        public static var array:Array= new Array();
        
    }
    
    // واسه صدا زدنشم باید اسم کلاستو ایمپورت کنی تو فایل فلشت بعد صداش بزنی به این صورت زیر
    
    Mycalss.array[0]//اینجوری صداش میرنی حتما با اسم اصلی کلاس
 

splinter cell

Well-Known Member
ممنون هادی جان
ولی میشه یه مثال بزنی .من میخوام تعداد زیادی متغیر ایجاد کنم.با این آبجکت جدید چطور این کار رو بکنم؟
 

++Hadi++

Active Member
PHP:
//Globals.as
package
{
    
    public class Globals
    {
        public static var obj:Object=new Object();
    }
    
}

//main.as
package
{
    import Globals;
    public class Main extends Sprite
    {
        Globals.obj["myName"]="Hadi";
        Globals.obj[1]="1";
        Globals.obj[2]="2";
        Globaks.obj.Gender=true;
        ///
        ///
        ///
        ///در جای دیگری مهم نیست کجا هر کجا که باشد
        ///
        ///
        trace(Globals.obj["myName"]);
        trace(Globals.obj.Gender);
        trace(Globals.obj[2]);
        //می توانید دسترسی داشته و آنها را تغییر دهید یا فقط بخوانید
    }
}
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا