مشکل اصلی که من دیدم تو سایه بودش. اگه سایه ی المنت های محیط رو ببینی همشون نرم و با فیدر زیاد هست. این معنیش اینه اون نور محیط نمیتونسته سایه ی تیز و خشن از اشیا بده. اما سایه ی برج جدا از مسئله ی پرسپکتیو که کمی مشکل داره بسیار تیز و خشنه که هارمونی با محیط نداره. پیشنهاد می کنم هنگام فیلمبرداری یه ابجکت واقعی اونجایی که قرار هست ترکینگ انجام بشه قرار بده رفتار سایه ی ابجکت رو ثبت کن. این می تونه یه ریفرنس مناسب باشه برای خلق سایه ی مدل 3 بعدی.
تکستچر و لایتنگ مدل هم می تونست بهتر از این باشه.
اما ترکینگت خوب بود به شرطی که یه جوری مارکر گذاری کنی که بعدش بتونی مارکرا رو حذف کنی از تصویر.