ترجمه Help نرم افزار Autodesk 3DStudio Max

وضعیت
موضوع بسته شده است.

:Mohsen:

کاربر باتجربه
سلام به شما دوستان عزیز که ت ااینجا بنده رو همراهی کردید. خیلی ممنونم... خوب اول یه خبر بد بدم ! اینکه من واقعا وقت نمیکنم این Help رو ترجمه کنم چون درس های خودم روز به روز داره سنگین تر میشه و متاسفانه وقت برای اینکار ندارم. ولی از طرفی هم دوست ندارم پیش شما عزیزان بد قول بشم. یک کاری کردم که این اتفاق نیفته. رفتم یک کتاب خریدم (خودآموز 3DStudio Max 7) که دقیقا ترجمه بعضی از قسمت های Help برنامه هستش. اگه موافقین من اینا رو اسکن کنم و بصورت جدا جدا و موضوعی دربیارم و پیوست کنم تا شما دوستان هم استفاده کنین و هم من بد قول نشم اگه اینطوری موافق نیستین من کاره خودم رو ادامه بدم البته سرعت کارم خیلی میاد پایین پون واقعا وقت گیر هستش. منتظر نظراتون هستم. موفق باشین.

دوست عزيز هر جوري راحت تري انجام بده، اگه واقعا كتاب بدرد بخوري هست خوب شايد اسكن كردنش ارزش داشته باشه، ولي اگه ارزش نداره ما منتظر ترجمه خودت مي مونيم هر چند اگه كم باشه
موفق باشي
 

3D_Beginner

Banned
ممنون ولی کتابش کتابه خیلی خوبیه و ترجمه خوبی هم داره اما با توجه به این که کسی موافق نیست خوب, خودم ترجمه میکنم.
 

3D_Beginner

Banned
خوب دوستان دوباره بعد از چند روز میخوام شروع کنم واینبار با قسمت هایی ار متریال ادیتور که شاید کمتر کسی به اونها دقت داشته باشه.

Anisotropic (نا همسان) :
در جاهایی که نیاز به شبیه سازی رنگ زدن با قلمو میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. این مورد تقاط نورانی کشیده شده و زاویه داری را بجای خطوط مدور روشنایی ایجاد میکند.

Blinn یا اسم خاص :

این نوع سایه بعضی از ویژگی های Phong را داراست. اما از نظر ریاضی بسیار دقیق تر است. حالت پیش فرض سایه برای مواد استاندارد Blinn است.

Metal

برای ساختن فلزات بکار میرود.

Multi Layer :

ترکیب دو سایه ناهمسان, که برای به وجود آوردن دو نوع مستقل از نقاط نورانی بکار می رود. مانند سطح فلزی که با یک لایه واکس براق پوشیده شده است.

Oren-Nayar-Blinn :

این نوع سایه مشابه Blinn است که لبه های اشیا را متخلخل به نظر می رساند و برای سطوحی مانند پوست مناسب است.

Phong :

روشی کلاسیک است که درخشش ویژه ای دارد و برای سطوح پلاستیکی مناسب است.

Strauss :

این سایه تیز در فلزات قابل استفاده است. به شما اجازه میدهد خصوصیات فلزی ماده را تنظیم کنید.

Translucent Shader :

این سایه شبیه Blinn عمل میکند اما امکان تنظیم شفافیت را نیز دارا میباشد. شیئی که از این نوع سایه استفاده میکند میتواند در حین عبور نور از خود سطحش را نیز توسط آن روشن کند شما میتوانید از این سایه در شیبه سازی شیشه مات و قطعات یخ استفاده کنید.

امیدوارم از این ترجمه کوتاه خوشتون اومده باشه.
 

ZMan

Member
با سلام
به نظر من اگه بتونی منتال ری رو ترجمه کنی که هیچ کتاب و مرجعی توی بازار براش نیست خیلی خیلی بدرد بخور تره
 

3D_Beginner

Banned
دوستان عزیز یه خبر دارم که همتون خوشحال میشین. من قسمت منتال ری رو ترجمه کردم یعنی هنوز تموم نشده و آخراشه خیلی وقتمو گرفت. امیدوارم با اینکارم یه خدمت موچیکی به شما کرده باشم. به زودی میذارم.
 

MoryAbdi

Member
LOL
6m1hdtddnchvdyzwd5ta.gif
 

alizap

Member
ای بابا 3d beginner جان ما منتظر باشیم یا نه؟:D
یا سرکاریه؟:neutral:
البته بیشتر به همون سرکاری شبیه هست:cool:
 

karagah_gajet

New Member
سلام دوستان........اين پست اول من هستش تو مجيد آنلاين
3d beginner جان اگه اين كار رو بكني كه محشره...(همون ترجمه هلپ مكس رو ميگم)
راستي واقعا قسمت منتال ري رو ترجمه كردي!؟؟! بابا بزارش تو سايت بچه ها رو نزار تو كف بمونن
خيلي ممنون
 

ali2323

New Member
از بس که نظرات چرت پرت پروندین بنده خدا از هدف اصلیش که تر جمه help بود موند مگه اینجا مدیر نداره تا پستای اضافی رو حذف کنه بازم من به عنوان به کاربر عادی از تلاش 3d تشکر میکنم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا