تبدیل تایپوگرافی ها و لوگوهای فارسی به فونت

massomeh1

Member
سلام از مدیران معذرت می خوام خواهش می کنم این سوال مرا حذف نکنید یا به جای دیگر منتقل نکنید چون اینجا ممکنه زودتر به جوابم برسم جایی بهتر از اینجا پیدا نکردم سوالم رو بیان کنم درضمن خیلی برام جوابش مهم و ضروریه از دوستان عزیز خواهش می کنم هرکس می تونه در این زمینه منو راهنمایی کنه ؟
من می خوام لوگوها و تایپوگرافیهای فارسی مخصوصا مذهبی رو بصورت فونت قابل نصب در ویندوز سون تبدیل کنم با نرم افزار High-Logic FontCreator تونستم اینکار رو انجام بدم اما مشکلی هست که وقتی این فونت رو مثلا در افترافکت سه بعدی می کنم خب ایرادهایی در لبه داره یعنی زیاد خوب در نمیاد علتش هم این است که فکر می کنم چون این نرم افزار فونت ساز خیلی حرفه ایی نیست عملیات تبدیل عکس به وکتو را با نهایت کیفیت انجام نمیده و به همین علت وکتورهایی که به فونت تبدیل میشن ایرادهایی در لبه ها دارند مثل عاج داشتن لبها و ناصافی . به نظر شما چه راه حلی وجود داره با چه نرم افزاری فونت درست کنم که کیفیتش خیلی بهتر و بالاتر باشه ؟ اگر میشه راهنمایی کنید.
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
من یک پیشنهاد به شما میکنم شما بهتره فوتوشاپتون قوی تر کنید

برای اینکه بتونید کیفیت بهتری برای تبدیل داشته باشید ریزلشن تصویرتون بالاتر ببرید

در مورد فونت درست کردن هم باید گرافیک دستتون خیلی خوب باشه که بتونید حروف طراحی کنید
 
سلام

این برنامه خیلی خوبه

آرمتون را سیاه و سفید کنید و بعد ایمپورت کنید توی برنامه شاید درست شد ....


برای حل اون مشکل هم ، شما باید لوگوتون رو بزرگ طراحی کنید که در صورت بزرگ کردن فونت این مشکل پیش نیاد همش بستگی داره به اون اندازه متنتون یا آرمتون که طراحی کردید

و اینکه شایدبافتوشاپ ،با طرح بیتی خروجی گرفتید که این مشکل پیش اومده ،پیشنهاد من اینه که برید توی ایلستریتور و سپس متنتون رو بنویسید یا آرمتون رو بکشید (با ابعاد بزرگ با رنگ های سیاه و سفید) بعد خروجی طرح بیتی بگیرید و سپس(اگه میخوایین فونت بسازید) ایمپورت کنید توی نرم افزار فونت و ..... ولی همونطوری هم میتونید توی افتر ایمپورت کنید...
 
آخرین ویرایش:

massomeh1

Member
من قرار نیست فونت رو دستی طراحی کنم من همانطور که گفتین می خوام طرح لوگو یا آرم سیاه و سفید آماده رو وارد نرم افزار کنم تا الان رزولیشنی که وارد می کردم 300 بود و با فرمت jpg وارد می کردم به نظر شما اگر آرم را در ایلستریتور تبدیل به وکتور با کیفیت بالا کنم بعد وارد برنامه ساخت فونت کنم دیگه لبها نهایت کیفیت را خواهند داشت درسته ؟؟
 
آخرین ویرایش:
مهم اندازه عکس هست.....البته اون لوگو یا متنی که شما میگید با چی درست شده؟که میخواییین ببرید توی Ai ؟ آیا یه عکس هست ؟ آیا فونت نستعلیق هست؟
آیا باکلک یا برنامه های نستعلیق درست شده؟

هر کدوم از اینها باشه ، باید ابعاد بزرگ باشه...

قطعا مشکلتون حل میشه
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا