بهترین کرم ضد لک صورت خارجی

hana joon

Member
در این بخش می‌خواهیم بهترین محصولات ضد لک صورت خارجی از جمله بهترین کرم ضد لک آمریکایی، فرانسوی، کره ای و کانادایی را به شما معرفی نماییم:

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 1


• سرم ضد لک کلینیک مدل even better clinical

سرم ضد لک کلینیک مدل Even Better Clinical راهکاری مطلوب و تخصصی برای مقابله با انواع لک های پوستی است. بهترین ضد لک آمریکایی کلینیک که ساخت کشور امریکاست، با ترکیبات بی نظیر و درمانی خود، نه تنها لک های قدیمی و مقاوم را از بین می برد، بلکه از ایجاد لک های جدید نیز پیشگیری می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، وجود ترکیباتی مانند ویتامین C، سالیسیلیک اسید و عصاره مخمر در ساختار آن است. این ترکیبات، به طور موثری در روشن و شفاف سازی پوست نقش ایفا می کنند و حتی لک های ناشی از جوش و افزایش سن را نیز از بین می برند. استفاده آسان و جذب سریع این سرم، آن را به گزینه ای ایده آل برای انواع پوست ها تبدیل کرده است.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 2


• سرم ضدلک و روشن کننده اکسیس وای AXIS-Y

سرم ضدلک و روشن کننده پوست اکسیس وای (AXIS-Y) محصولی منحصربه‌فرد ساخت کره جنوبی است که با ترکیبات خود، به طور موثری به مقابله با انواع لکه ‌های پوستی و بهبود لک های تیره می‌پردازد. این سرم ضدلک کره ای، حاوی 5% نیاسینامید به همراه سبوس برنج و عصاره میوه پاپایا است که در کنار یکدیگر، نقش موثری در روشن‌ سازی و درخشان‌کردن پوست ایفا می‌کنند. فراتر از این، سرم اکسیس وای، علاوه بر کنترل چربی اضافی پوست و صاف و یکدست کردن آن، با کوچک‌کردن منافذ نیز به بهبود کلی ظاهر پوست کمک می‌کند. جالب است بدانید که این محصول، فاقد ترکیبات شیمیایی مضر و حساسیت‌زا است و حتی برای پوست ‌های حساس نیز مناسب به‌شمار می‌رود. به لطف وجود آلانتوئین در فرمول این سرم، تکثیر سلولی و رشد بافت جدید نیز تحریک و تشویق می‌شود.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 3


• کرم ضد لک ای سی ام مدل دپی وایت ACM Depiwhite Advanced

کرم ضدلک دپی وایت ACM محصولی فرانسوی است که به عنوان بهترین کرم ضد لک صورت خارجی می توان از آن یاد کرد. این کرم، خصوصاً در رفع لک‌ های ناشی از زایمان، سن، آفتاب‌ سوختگی و جای جوش و زخم بسیار کارآمد است. قابل ذکر است که اثربخشی این محصول معمولاً پس از دو هفته استفاده، به وضوح قابل مشاهده است و می‌توانید شاهد از بین رفتن تیرگی ‌های پوستتان باشید. این کرم ضد لک، حاوی ترکیبات موثری همچون ویتامین C و Antipollon است که در افزایش اثربخشی آن نقش مهمی ایفا می‌کنند. به لطف وجود ویتامین C در ترکیب این محصول، کرم ACM Depiwhite Advanced دارای خواصی نظیر آنتی‌اکسیدانی و لایه ‌برداری ملایم است که در نهایت به شفاف‌ سازی و درخشندگی پوست کمک می‌کند. در مجموع، این کرم ضد لک فرانسوی، گزینه‌ای ایده‌آل جهت درمان لک ‌های پوستی و یکنواخت کردن رنگ چهره به شمار می‌رود.


مطالعه ادامه مقاله بهترین ضد لک خارجی و ایرانی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا