بهترین مرکز مشاوره مامایی در قم کجاست ؟

ﻣﺮکز مشاوره و ﻣﺎﻣﺎﯾﯽ قم

مراجعه به مراکز مشاوره و خدمات مامایی در قم یکی از انتخاب هایی است که بسیاری از مادران قمی دارند و همواره به دنبال بهترین و به عبارتی مناسب ترین هستند تا بتوانند بارداری راحت تری را با کمک تجربه کنند. از این مراکز هر چند زن باردار همیشه با پزشک بارداری خود در تماس است و مشاوره های لازم را از او دریافت می کند، اما مراجعه به مرکز مامایی میلاد قم و سفر به این مراکز خالی از لطف نیست.



عمده‌ترین خدمات و سرویس‌های ‌ﻣﺮاکز مشاوره و ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻣﺎﻣﺎﯾﯽ در قم

برگزاری کارگاه های آموزشی برای افزایش هوش جنین

برگزاری کارگاه های تغذیه در دوران بارداری

استخر بارداری

یوگا بارداری

نکات بارداری

ارائه مشاوره پزشکی قبل، حین و بعد از بارداری

ارائه خدمات تنظیم خانواده

آموزش آمادگی برای زایمان طبیعی

ارائه ماما همراه

یوگا بعد از بارداری

ارائه خدمات لازم قبل از اقدام به بارداری

واکسیناسیون

مشاوره روانشناسی

آموزش مهارت های زندگی

کارگاه مادر و کودک

بررسی تغییرات روانی در دوران بارداری

تغذیه تکمیلی کودکان و تغذیه مادران در دوران شیردهی و...



برای دریافت وقت مشاوره مامایی و دوران بارداری با متخصصین ماما میلاد توسط خانم حوری سادات متفکریان میتوانید به مرکز مامایی ماما میلاد مراجعه کنید، یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۹۹۶۳۲۴۵۰۴۸

۰۲۵۳۲۹۲۸۱۸۴




در کلاس های رایگان بارداری چه اتفاقی می افتد؟

این سوال که با مراجعه به مراکز مشاوره و مامایی در قم یا شرکت در کلاس های بارداری چه چیزی به دست می آورید احتمالا یکی از سوالاتی است که ذهن شما را مشغول کرده است. در ادامه مهم ترین فعالیت های مرکز مامایی میلاد قم را توضیح می دهیم.



کارگاه آموزشی افزایش هوش جنین

اگرچه تغذیه و ژن ها تأثیر زیادی بر هوش جنین دارند، اما علم ثابت کرده است که یک زن باردار آگاه می تواند با انجام کارهایی در دوره های مختلف بارداری، ضریب هوشی جنین و فرزند خود را افزایش دهد. یکی از خدماتی که توسط مراکز مشاوره و خدمات مامایی ارائه می شود در همین زمینه است. کار بر روی مغز، اعصاب مغزی و سیگنال های مغزی جنین دارای یک دوره طلایی است که معمولا از هفته هشتم شروع می شود و تا هفته 30 بارداری ادامه می یابد. رژیم غذایی مناسب و سالم، استفاده از موسیقی مناسب، نمایش نور و استفاده از قدرت لمس از جمله کارهایی است که می توان برای تقویت هوش جنین انجام داد. در کارگاه های افزایش هوش جنین، زنان باردار با روش های علمی و اثبات شده جزئیات این موضوع را فرا می گیرند.



کارگاه آموزشی تغذیه در دوران بارداری

در مراکز مشاوره و خدمات مامایی در قم و به طور کلی در کلاس های بارداری و مراکز مشاوره بارداری تمامی بایدها و نبایدهای تغذیه توضیح داده شده است. تغذیه قبل از بارداری، در دوران بارداری و بعد از بارداری و در دوران شیردهی تاثیر مهمی بر هوش و حواس جنین و سلامت او دارد. یک مادر باردار باید بداند که غذایی که می خورد فقط برای ایجاد احساس سیری در او نیست. برعکس غذای آن یک داروی طبیعی برای رشد جنین در معده است. اگرچه پزشک بارداری در هفته ها و ماه های مختلف بارداری از مکمل های لازم برای تقویت رشد جنین استفاده می کند و با تجویز به موقع آن ها سلامت جنین را تضمین می کند، اما اینکه در طول روز بارداری چه و چگونه می خورد نیز بسیار مهم است.



اگر به دنبال ماما همراه قم هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا با مرکز مامایی ماما میلاد تماس بگیرید. 09963245048 - 02532928184

https://mamamilad.ir/%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%82%D9%85/

https://mamamilad.ir/ماما-همراه-قم/

یوگا بارداری


اگرچه یوگا ورزشی کمتر شناخته شده در ایران است و پیروان کمتر و محدودتری دارد، اما انجام یوگا نه تنها در دوران بارداری بلکه در طول زندگی می تواند نشاط و شادابی را تضمین کند. یوگای بارداری یکی از خدماتی است که توسط مراکز مشاوره و خدمات مامایی در قم و یا کلاس های بارداری و مراکز مشاوره بارداری ارائه می شود. در یوگای بارداری، مادر باردار از طریق تنفس صحیح، آرامش را به جنین خود منتقل می کند. در عین حال، انجام یوگا در دوران بارداری می تواند در نهایت منجر به زایمان راحت شود. به خصوص اگر مادر زایمان طبیعی را انتخاب کرده باشد. اگرچه تاثیر یوگا در زایمان سزارین ثابت شده است.



آموزش آمادگی برای زایمان

یکی دیگر از خدمات عمده در کلاس های بارداری و مراکز مشاوره بارداری مربوط به آموزش آمادگی زایمان می باشد. مادری که زایمان طبیعی را انتخاب کرده است باید با روند این زایمان آشنا باشد و بداند در هنگام شروع درد زایمان چه باید بکند. برای این، او قطعا به آموزش نیاز دارد. آشنایی با انواع زایمان طبیعی در مراکز مشاوره بارداری یکی از آموزش های مفیدی است که بدون شک مادر باردار به آن نیاز دارد.

آموزش تغذیه با شیر مادر چه به صورت طبیعی و چه به روش سزارین یا یادگیری نحوه حمام کردن نوزاد و ارائه اطلاعات مفید در این زمینه از دیگر جنبه های آمادگی برای زایمان است.



معاینه پزشکی

هدف از معاینه پزشکی در واقع بررسی وضعیت جسمی و حتی روحی یک زن است. زنی که باردار است یا قصد دارد در آینده نزدیک باردار شود. معاینه پزشکی شامل مواردی مانند تست پاپ، واکسیناسیون، معاینه پستان، بررسی وزن بدن از نظر چربی، استخوان و ...، انجام آزمایشات لازم، ارائه روش های پیشگیری از بارداری پس از زایمان و ... می باشد.





سخن پایانی

اگرچه حضور در مراکز مشاوره و خدمات مامایی در قم و به طور کلی کلاس های آمادگی بارداری و آموزش زایمان بسیار مفید است و می تواند در آینده نتایج بسیار خوبی برای مادر و جنین او به همراه داشته باشد. در عین حال توصیه می کنیم با مطالعه کتاب های مفید در این زمینه دانش و آگاهی خود را افزایش دهید و مادری آگاه و تحصیل کرده باشید.

برای دریافت وقت مشاوره مامایی و دوران بارداری با متخصصین ماما میلاد توسط خانم حوری سادات متفکریان میتوانید به مرکز مامایی ماما میلاد مراجعه کنید، یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.



۰۹۹۶۳۲۴۵۰۴۸

۰۲۵۳۲۹۲۸۱۸۴
 

جدیدترین ارسال ها

بالا