فروش اقساطی دستگاه برش cnc فلزات

nirvana6565

New Member
شرکت دانش بنیان پویابرش با ارائه شرایط فوق العاده و ویژه جهت فروش دستگاه های cnc فلزات به مشتریان خود این فرصت را برای کارخانه داران و مدیران فراهم می نماید تا بتوانند به صورت اقساطی خرید خود را انجام دهند.

شرایط وام برای فروش اقساطی دستگاه cnc فلزات

برای خرید اقساطی دستگاه cnc فلزات، خریدار از شرکت دانش بنیان تقاضای وام لیزینگ خرید می کند. شرایط وام به این صورت می باشد که 70 درصد از مبلغ کل فاکتور به صورت وام دانش بنیان پرداخت میشود و 30 درصد باقیمانده از فاکتور هم باید به صورت نقد پرداخت شود. کارمزد این وام فقط 4% می باشد.
بدین ترتیب به راحتی می توانید یک دستگاه cnc فلزات را به صورت اقساطی خریداری کنید. تمامی تصاویری که در زیر مشاهده می کنید، ساخت شرکت دانش بنیان پویابرش می باشد:

برای مشاوره رایگان جهت سفارش و ساخت دستگاه برش cnc پلاسما، دستگاه های خمکن و نورد روی تصویر زیر کلیک کنید تا به صفحه تماس در دستگاه موبایل خود هدایت شوید.

دستگاه برش CNC در واقع از عبارت Computer Numerical Control گرفته شده است و به معنای سیستم کنترل عددی می باشد. این دستگاه دارای یک کنترلر می باشد که روی دستگاه نصب شده است. سیستم کنترل وظیفه دریافت اطلاعات و فایلهای موردنظر برای برش را دارد، فایل های ورودی میتوانند شامل نقوش پیچیده و ظریف یا ساده، خطوط، اشکال و … باشند. دستگاه cnc مثل یک ربات کار میکند. رباتها از قبل برنامه ریزی شده اند و طبق الگوریتم هایی که برای آنها نوشته شده است عمل میکنند.

کاربرد دستگاه cnc:​

دستگاه برش سی ان سی به دستگاه هایی اطلاق می شود که در زمینه حکاکی و برش مواد مختلف کاربرد دارد، اصول کار این دستگاه برش می باشد. همچنین این دستگاه روی متریال مختلف ایجاد شیار می کند.

دستگاه سی ان سی در موارد مختلفی کاربرد دارد. برای مثال برش بر روی چوب یا سنگ، آهن و انواع فلزات به راحتی توسط این دستگاه برشکاری می شود. ایجاد سوراخ و برش روی فلزات مختلف، برش و حکاکی روی چوب MDF، پلکسی گلس و شیشه نیز شامل وظایف این دستگاه می باشد. غالبا یک طرح از پیش آماده به دستگاه داده می شود و دستگاه آن را اجرا میکند. شایان ذکر است دستگاه برای انجام کار نیاز به اپراتور دارد.
 

پیوست ها

  • photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۳_۱۵-۴۹-۲۰ (2).jpg
    photo_۲۰۲۳-۰۴-۲۳_۱۵-۴۹-۲۰ (2).jpg
    49.1 کیلوبایت · بازدیدها: 1

جدیدترین ارسال ها

بالا