[مقاله] بهترین لپ تاپ در بین ارزان ترین ها: Acer Aspire 1410-74G25n

Acer سری جدید لب تاپ های خود را تحت نام Aspire عرضه کرده است ایسر هدف از تولید این سری از نوت بوک ها را مصرف کم باتری و قیمت بسیار مناسب برای مشتری اعلام کرده است. اگرچه عملكرد CPU اين لپ تاپ چندان قوي نيست ولی براي كاربران خانگي بسيار مناسب هستند.


620466077c427f141effa294382f5fba_L.jpg



لپ تاپی بسیار سبک با طول عمر باتری مناسب

اگرچه عملکرد این دستگاه در حد لپ تاپ حرفه ای نیست ولی وزن اين دستگاه 11.6 اينچي تنها 1.4 کیلوگرم بوده و حمل آن آسان است. اندازه این لپ تاپ در حدی کوچک است که می توانید آن را در هر کیفی جا دهید.
آنچه در این لپ تاپ بسیار تاثیر گذار است عمر باتری آن است. عمری معادل 428 دقیقه یا حدودا 7 ساعت. این مقدار دو برابر طول عمر باتری لپ تاپ Lenovo G550 می باشد که نزدیک ترین رقیب این دستگاه است علت بالا بودن طول عمر باتری این نوت بوک وجود یک پردازشگر CULV (کم مصرف در ولتاژ) است. این پردازشگر اگرچه طول عمر باتری را زیاد می کند ولی خیلی قوی نبوده و در صورتی که برنامه های Office را همراه چند برنامه دیگر باز کنید ممکن است، سیستم کند شود.
خوشبختانه قدرت گرافیکی این دستگاه خوب است و ویرایش عکس ها با برنامه های ابتدایی بدون مشکل انجام می شود.
صفحه نمایش 11.6 اینچی این لپ تاپ روشن و واضح است. نور پس زمینه صفحه نمایش اين لپ تاپ، LED است و این هم یکی از دلایل طول عمر باتری خوب این لپ تاپ است.

منبع + قيمت + مشخصات فني كامل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا