بهترین طراح تجهیزات پزشکی با گارانتی5 ساله و شرایط اقساطی

sadegh2170

New Member
اجزای سکوبندی آزمایشگاهی

ساخت و نصب سکوبندی آزمایشگاهی از نظر داخلی شامل مجموعه ای از میزها، کابین ها و کابینت ها، مبلمان، پارتیشن ها و کمدهای متعدد است که همگی در سه جزء اصلی یعنی قاب، یونیت و رویه مشترک هستند. هر یک از این عناصر بسته به کاربرد آن در مکان خاصی قرار می گیرند. در ادامه این مقاله هر آنچه که در مورد ویژگی های سکوبندی آزمایشگاهی و طراحی سکوبندی آزمایشگاهی باید بدانید را به شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

شرکت حکیم آزما تجهیز با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین تجهیزات آزمایشگاهی و سکو بندی آزمایشگاهی در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان حکیم آزما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴

ارتباط با کارشناسان از طریق واتساپ:

09192727054

انواع سکوبندی آزمایشگاهی

سکوبندی اولین نیاز مهم هر تجهیزات آزمایشگاهی است که متاسفانه چندان به آن توجه نمی شود. به میز آزمایشگاهی، کابینت آزمایشگاهی و سینک آزمایشگاهی تقسیم می شود. سکوبندی آزمایشگاهی یک طرفه و دو طرفه، قفسه دیواری، قفسه میانی و قفسه جانبی هستند.

سکوبندی دیواری: این نوع برای صرفه جویی در فضا مناسب است و به دیوار متصل می شود.

سکوبندی جزیره: در وسط آزمایشگاه قرار می گیرد و امکان دسترسی از چند طرف را فراهم می کند.

سکوبندی L شکل: برای استفاده بهینه از گوشه های آزمایشگاهی طراحی شده است.

سکوبندی U شکل: فضای کاری بزرگ تری را در اختیار محققان قرار می دهد.

سکوبندی متحرک: قابل جابجایی بوده و برای آزمایشگاه هایی با نیازهای متغیر مناسب است.

در سکوبندی های یک طرفه و دو طرفه ابعاد ساخت بستگی به کارفرما دارد ولی اکثر آنها در عمق 60 تا 80 سانتی متری ساخته می شوند. اسکلت کابینت ها عموما از پروفیل استیل ساخته شده است. بدنه و درب کابین های آزمایشگاه از ام دی اف می باشد. در این قسمت بنا به سفارش مشتری متریال بدنه سفارش داده می شود که می تواند فلزی یا استیل باشد. رویه ها معمولا از گرانیت، سرامیک ضد اسید، فولاد، HPL و غیره ساخته می شوند.ابعاد سکوی دو طرفه 120-160 سانتی متر عرض و 85-90 سانتی متر ارتفاع دارد. در مورد قفسه دیواری، ابعاد آن به طور کلی 60 سانتی متر ارتفاع، 90 سانتی متر طول و 30 سانتی متر عمق است. به علاوه بدنه آن از ام دی اف با روکش ملامینه ساخته شده است. درب های آن شیشه ای یا ام دی اف یا ترکیبی از هر دو است.قفسه های مرکزی و کناری بنا به سفارش مشتری ساخته می شوند که از پروفیل سبک 20×20 میلی متر با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. بدنه آن از ام دی اف با ملامینه یا فرمیکا و روکش های فلزی مانند قبلی است.

خصوصیات سکوبندی آزمایشگاهی

محیط های آزمایشگاهی حاوی مواد شیمیایی مختلفی است که با انجام آزمایشات فیزیکی و شیمیایی فراوان و ایجاد دود باعث فرسودگی و پارگی زیاد محیط آزمایشگاه می شود. بنابراین در هنگام تولید و ساخت این سکوها باید ملاحظات فنی و ایمنی خاصی رعایت شود که برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

ساختار مناسب در طراحی و زیبایی و رنگ بندی

دارای اندازه و ابعاد مطابق استانداردهای آزمایشگاهی باشد

مقاومت قطعات در برابر پوسیدگی، عوامل شیمیایی و فیزیکی

امکان تعمیر و تعویض آسان قطعات معیوب

امکان مونتاژ و نصب مجدد در فضاهای دیگر

دسترسی آسان به تاسیسات و شبکه های زیرساختی

امکان اتصال و نصب تاسیسات تخصصی

امکان حذف و کنترل مناسب آلودگی

طراحی سکوبندی آزمایشگاهی

طراحی سکوبندی آزمایشگاهی، فضای کاری اولیه آزمایشگاه است و محل قرارگیری تجهیزات، مواد و لوازم آزمایشگاهی است. طراحی سکوبندی آزمایشگاهی باید به گونه ای باشد که ایمنی، کارایی و بهره وری آزمایشگاه را به حداکثر برساند. افرادی که در آزمایشگاه کار می کنند گزینه های بیشتری برای انجام فرآیندهای آزمایشگاهی دارند و سرعت و دقت آنها در انجام آزمایشات نیز افزایش می یابد.

برای مشاهده و خرید اتو کلاو آزمایشگاهی با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به وبسایت حکیم آزما مراجعه کنید.



قیمت و خرید سکوبندی آزمایشگاهی

قیمت سکوبندی آزمایشگاهی به عوامل مختلفی از جمله: نوع و کیفیت مواد مصرفی، ابعاد و پیچیدگی طرح، برند و شهرت سازنده بستگی دارد.

ویژگی های اضافی، مانند سیستم های الکتریکی یا تهویه، هزینه های نصب و حمل و نقل متفاوتی دارند. به طور کلی قیمت سکوبندی آزمایشگاهی می تواند از چند میلیون تومان برای مدل های ساده تا صدها میلیون تومان برای سیستم های پیشرفته و سفارشی متغیر باشد. پیشنهاد می شود برای دریافت قیمت دقیق با کارشناسان ما در حکیم آزما در واحد فروش تماس گرفته و قیمت را استعلام نمایید.

انتخاب سکوبندی مناسب یک مرحله کلیدی در تجهیزات آزمایشگاهی است. برای خرید سکوبندی آزمایشگاهی حکیم آزما باید به عوامل مختلفی از جمله نوع فعالیت آزمایشگاه، فضای موجود، بودجه، کیفیت و برند توجه کرد.متخصصین حکیم آزما تجهیز با ارائه مشاوره رایگان به شما در انتخاب و خرید سکوبندی مناسب کمک می کنند.

گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از شرکت حکیم آزما تجهیز ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات آزمایشگاهی تهران و تمامی دستگاه های موجود در سایت حکیم آزما با شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴ تماس بگیرید، یا از طریق واتساپ با شماره 09192727054 ارتباط برقرار کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا