بهترین طراحی داخلی اداری با گارانتی 5 ساله و نصب سریع

sajjad369

New Member
هر اداره و کسب و کاری به تجهیزاتی نیاز دارد که هم شیک و هم مدرن باشد و از طرفی با حداکثر استفاده از فضای موجود، راحتی و بهره وری کارکنان را افزایش دهد. این تجهیزات شامل مبل و صندلی، میز و پارتیشن می باشد. اگرچه بارها به اهمیت مبلمان اداری در محیط کار پرداخته شده است، اما اهمیت پارتیشن اداری کمتر مورد بحث قرار گرفته است. امروزه این قطعه در مشاغل و ادارات و انواع مختلف آن مانند ام دی اف، شیشه و ... بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. به صورت ثابت یا سیار استفاده می شوند. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

کاربرد پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری سریع‌ترین، آسان‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین راه برای ایجاد فضای کاری پربازده‌تر هستند. آنها را می توان به طور موقت یا دائم نصب کرد و همچنین می تواند تقریباً در هر اتاقی قرار گیرد. برخلاف دیوارها، پارتیشن ها مانع از جریان نور نمی شوند و از طرفی خلاقیت یا بهره وری کارکنان را کاهش نمی دهند. با توجه به این مزایا، امروزه نصب پارتیشن اداری در محل کار بسیار محبوب شده است. به عنوان مثال پارتیشن اداری موقت به گونه ای است که دیوار موقت نصب می شود و در مقایسه با سازه محکم صدا و اختلال ایجاد نمی کند. پارتیشن های اداری در سبک های مختلف از پارتیشن های شیشه ای گرفته تا پارتیشن های چوبی، بسته به ظاهر و پوشش مورد نیاز شما در دسترس هستند. قیمت پارتیشن اداری بسته به نوع آن از ارزان تا گران متفاوت است. علاوه بر این، خرید پارتیشن اداری در تهران ممکن است با شهرهای دیگر متفاوت باشد.

مزایای استفاده از انواع پارتیشن اداری

قبل از بررسی انواع پارتیشن اداری، بهتر است با مزایای استفاده از آنها آشنا شوید. حتماً با ورود به دفاتر مدرن با نظم، سازماندهی و زیبایی که انواع پارتیشن ها به فضا داده اند مواجه شده اید. استفاده از پارتیشن اداری مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

استفاده بهینه از فضا و ایجاد چندین دفتر مجزا

ایجاد حریم خصوصی برای کارمندان و همکاران به لطف پارتیشن بندی اداری

بهره وری کارمندان را با کاهش حواس پرتی آنها افزایش دهید

ایجاد حس فضای کاری شخصی برای کارکنان

سفارش و ایجاد ظاهری استاندارد در سازمان با خدمات پارتیشن بندی اداری

ایجاد اتاق جلسات مجزا

بهترین گزینه برای محیط هایی با تعداد محدود اتاق و دفتر

طراحی پارتیشن اداری متناسب با فضای موجود

مقرون به صرفه باشد

انواع پارتیشن اداری چه هستند؟

طرح های مختلف پارتیشن های اداری مدرن سریع ترین، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد یک فضای کاری بهینه است. آنها را می توان به طور موقت یا دائم نصب کرد و همچنین می تواند تقریباً در هر اتاقی قرار گیرد. نصب پارتیشن اداری مدرن بر خلاف دیوار مانع از جریان نور نمی شود و از طرفی خلاقیت و بهره وری کارکنان را کاهش نمی دهد. انواع مختلف پارتیشن اداری در زیر ارائه شده است:

پارتیشن چوبی: این مدل پارتیشن از چوب سخت یا ام دی اف ساخته شده و حس طبیعی به محیط کار می بخشد.

پارتیشن آلومینیومی: نمونه ای از پارتیشن اداری یک نوع فلزی است که از آلومینیوم ساخته شده است. قاب آن از پارچه پوشانده شده و به راحتی قابل جابجایی است. از این نوع پارتیشن برای پارتیشن بندی از کف تا سقف استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای: این پارتیشن ها به دو صورت نیم قد و تمام قد موجود هستند، ظاهری شیک و ساده دارند و از شیشه و آلومینیوم ساخته شده اند. این مدل از پارتیشن بندی اتاق های اداری به عنوان عایق صدا در برابر صدای محیط عمل می کند و باعث کاهش صدا می شود.

پارتیشن متحرک: این مدل بر خلاف پارتیشن اداری ثابت دارای چرخ برای جابجایی آسان به مکان های مختلف می باشد و برای فضاهای موقت مناسب است. اگرچه حریم خصوصی کمی ارائه می دهند، اما می توانند برای تقسیم فضا مفید باشند.

کابین: پارتیشن های نیم قد که حریم خصوصی کافی را فراهم می کنند و به راحتی قابل جابجایی هستند. چهار دیوار و یک در ورودی دارند و ارتفاع یک دیوار نصف دیوارهای دیگر است.

هر کدام از این انواع مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به نیاز و سلیقه شما می توان از آنها استفاده کرد.



چه نکاتی را در خرید پارتیشن اداری در نظر بگیریم؟

اگر قصد خرید و ساخت پارتیشن اداری را دارید، نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا تعیین کنید که چه مقدار فضای دارید و چه تعداد فضای کاری مجزا را می خواهید ایجاد کنید. سپس بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید تا بتوانید بر اساس آن نوع و مدل پارتیشن اداری مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکنون زمان انتخاب بهترین شرکت پارتیشن است. پارس پارتیشن شرکتی معتبر و برتر در این زمینه می باشد، کافیست با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را برای شما توضیح دهند. تا با توجه به ترجیحات و شرایط بومی شما بهترین مدل را به شما ارائه خواهد داد.

قیمت انواع پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به نوع پارتیشن (ثابت یا متحرک)، نوع و متریال استفاده شده، نقشه پارتیشن اداری و طراحی آن، هزینه نصب و راه اندازی و نصب و راه اندازی آن اشاره کرد. ابعاد و اندازه و محل نصب پارتیشن های شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه های مستحکم و پروفیل های باکیفیت عموماً قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع پارتیشن دارند. علاوه بر این، پارتیشن های اداری ساده نسبت به پارتیشن های طرح دار ارزان تر هستند. هزینه های نصب نیز می تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد، به خصوص در شهرهای بزرگتر که هزینه های نیروی کار و حمل و نقل بالاتر است. برای انتخاب بهترین نوع پارتیشن با توجه به نیاز و بودجه، مشاوره با کارشناسان و مقایسه قیمت پارتیشن اداری در انواع مختلف توصیه می شود.

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن اداری و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا