بهترین سریال های خارجی دنیا 2019 و 2020 و 2021

the_best_international_serials.jpg
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن چند قسمت یا چند دقیقه از یک سریال خارجی از ادامه تماشای آن منصرف شده و از انتخاب آن سریال پشیمان شوید. اما وقتی بدانید که سریال هایی وجود دارند که هم از نظر منقدین و هم از منظر مخاطبان و تماشاچیان تحسین شده و به عنوان بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021 و 2020 و 2019 انتخاب شده اند، آن موقع قطعا آن سریال یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. بدون شک اسامی بهترین سریال های خارجی بسیار زیاد است که شاید در لیست پیشنهادی بهترین سریال های خارجی که ارائه می کنیم نیامده باشد . چرا که اسامی بهترین سریال های جهان زیاد است و ما در اینجا فقط به جذاب ترین ها اشاره می کنیم.
لیست بهترین سریال های جهان
خیلی از افراد دیدن یک سریال خوب را به تماشای یک فیلم سینمایی ترجیح می دهند. معمولا همراه شدن با داستان های مختلفی که در یک سریال اتفاق می افتد جذابیت و کشش بیشتری را برای یک بیننده ایجاد می کند. در این مقاله ما سعی کرده ایم سریال های برتر دنیا که به نسبت پر بیننده و جذاب هستند را به عنوان لیست پیشنهادی بهترین سریال های خارجی جهان به شما معرفی کنیم.
1. سریال خارجی بریکینگ بد Breaking Bad
سریال بریکینگ بد در مورد یک معلم شیمی زحمتکش است که مشکلات مالی او را به سمت جرم و جنایت سوق می دهد. همکار او دانش آموز سابقش است. تلاش شخصیت اصلی داستان برای تولید و فروش مواد مخدر، بخش مهمی از موضوع سریال بریکینگ بد را رقم می زند. سریال خارجی بریکینگ بد یا همان افسارگسیخته از این رو ارزش دیدن دارد که نشان می دهد پول اگر چه حلال مشکلات است اما شاید دلیل مشکلات هم باشد.
the_Breaking_bad_series.png
2. سریال وایکینگ ها Vikings
وایکینگ ها یک شاهکار در سبک درام تاریخی و اکشن از شبکه هیستوری است. موفقیت این سریال به حدی بود که آمازون امتیاز آن را از هیستوری خرید. اگر سبک سریال بازی تاج و تخت را دوست داشته باشید (که به احتمال زیاد دارید) قطعا از این سریال نیز لذت خواهید برد. سریال وایکینگ ها جنگ بین وایکینگ ها و انگلیسی ها و سبک زندگی آنان را نمایش می دهد. راگنار شخصیت اصلی داستان علی رغم مخالفت پادشاه به همراه لشکری به جنگ یا کشورهای غربی می رود.
the_Vikings_series.png
3. سریال لاست Lost
داستان سریال لاست باز هم کلیشه ای است. چند نفر در یک جزیره ناشناخته و متروک گم شده اند. موضوعی که در کتاب ارباب مگس های ویلیام گلدینگ خوانده ایم و در فیلم دور افتاده با بازی فوق العاده تام هنکس دیده ایم. اما در سریال لاست این موضوعات خیلی پیچیده تر از این حرف ها است. چیزهای عجیب و غریب زیادی در این سریال وجود دارند که به شدت مخاطب را معتاد سریال می کند.
the_Lost_series.png
4. سریال دنیای غرب West World
دلورس، شخصیت اصلی سریال وست ورلد و یک ربات طغیانگر، سعی در این دارد که بر ضد انسان ها قیام کند. داستان سریال روایت تقابل بین انسان و ربات است. ربات هایی که دیگر قصد ندارند از انسان اطاعت کنند! معمولا فیلم هایی که در رابطه با مواجهه انسان با ربات است، مورد استقبال مخاطبین قرا گرفته اند. از Ex-Machine و ترمیناتور گرفته تا ماتریکس و هوش مصنوعی استیون استیلبرگ و حتی سریال انسان ها. اما این بار با یک موضوعات جدیدی مواجهه هستیم. موضوعاتی مانند برده داری مدرن که در اینجا برده ها ربات هستند.
the_Westworld_series.png
برای مشاهده لیست کامل سریال های محبوب جهان می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
بهترین سریال های جهان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا