بهترین سازنده جرثقیل سقفی در ایران!!

nirvana6565

New Member
بهترین سازنده جرثقیل سقفی در ایران!!
یکی از سازندگان جرثقیل سقفی در ایران کارخانه اسپادانا جرثقیل می باشد که سالیانه تعداد بسیاری از انواع جرثقیل های سقفی و جرثقیل دروازه ای را مطابق با تکنولوژی روز روانه ی بازار می کند.
سازنده جرثقیل سقفی بودن یا واردکننده بودن جرثقیل با هم تفاوت های بسیار زیادی دارد. وقتی شرکتی سازنده جرثقیل می باشد، بدان معناست که دارای دانش، تخصص و مهارتهای لازم برای ساخت جرثقیل می باشد. البته شرکتهای مختلف در این موارد متفاوت هستند و میزان سوابق کاری، تجربه، دستگاه های ساخته شده و …. در شرکت های مختلف فرق دارند.

اسپادانا جرثقیل علاوه بر تولید جرثقیل سقفی،در ساخت انواع وینچ های گیربکسی با پایین ترین استهلاک و جرثقیل بازویی ستونی و دیواری نیز فعالیت دارد. ما قادر به ساخت تمامی این جرثقیل های صنعتی تا تناژ ۲۵۰ تن مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشیم. رعایت کلیه استاندارد های مربوط به ماشینکاری و جوشکاری در ساخت کلیه تجهیزات و دستگاه ها مورد توجه قرار میگیرد.

در ایران شرکتهای زیادی وارد کننده جرثقیل سقفی هستند. شرکتهایی که سازنده جرثقیل سقفی هستند تعداد اندکی دارند و عموما وارد کننده جرثقیل می باشند. ساخت جرثقیل با اهداف کاهش استهلاک و افزایش بازدهی و راندمان از اصول طراحی و ساخت جرثقیل ها می باشد که معمولا توسط تمامی شرکت ها رعایت نمی شود.

جرثقیل های سقفی میتوانند در ظرفیت های مختلف مانند جرثقیل سقفی ۵ تن، جرثقیل سقفی ۱۰ تن، ۱۵ تن، ۴۰ تن الی ۲۵۰ تن باشند. همچنین میتوان آنها را به صورت جرثقیل های ضد انفجار ارائه کرد تا در محیط های صنعتی که قابلیت آتش سوزی و انفجار دارند، امن باشند.
از آنجایی که جرثقیل سقفی یکی از اصلی‌ترین تجهیزات جهت بارگیری و جابجایی اجسام با وزن و حجم کوچک تا بسیار بزرگ و سنگین است، بنابراین انتخاب شرکت یا کارخانه جرثقیل سقفی که تجهیزات خود را با توجه به استانداردهای بین المللی بسازد، بسیار اهمیت دارد. کوچکترین اهمال و سهل انگاری در انتخاب تولید کننده یا سازنده جرثقیل میتواند خسارات جبران ناپذیری به مجموعه سفارش دهنده وارد کند. این خسارات شامل سقوط بار، آسیب های جانی، مالی، خراب شدن جرثقیل، از کارافتادن و عدم ماندگاری جرثقیل و…. میباشد. با توجه به رشد بسیار زیاد ساختمان‌ها در ایران، به کارگیری جرثقیلهای سقفی و دروازه ای بسیار رایج شده است. بنابراین در زمان تهیه جرثقیل نهایت دقت را به خرج دهید تا از آسیبها و ضررهای احتمالی پیشگیری کنید.

در ایران، بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه ساختمان فعالیت دارند، نیاز به جرثقیل سقفی دارند. در این مقاله، شرکت‌های سازنده جرثقیل سقفی را معرفی خواهیم کرد.
منبع:
ویکی پدیا- جرثقیل سقفی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا