برگزاري دوره‌های فراگير پيام نور

ab2005

New Member
بدون کنکور وارد دانشگاه سراسري شويد.



دوره‌هاي فراگير پيام نور يکي از شيوه‌هاي نوين و خلاقانه ادامه تحصيل است که اين امکان را برای‌ بسياری از داوطلبين همواره ساخته است تا در سطوح مختلف آموزش عالي به تحصيل بپردازند.

ثبت نام در دوره‌هاي فراگير پيام نور بدون کنکور و فقط با داشتن شرط ديپلم نظام قديم و يا پيش دانشگاي نظام جديد صورت مي‌گيرد.

داوطلبين دوره‌هاي فراگير در مقاطع مختلف تحصيلي با شرايط خاص هر مقـــــــطع ثبت نام مي‌کنند و با انتخاب 16-14 واحد درسي مشغول به تحصيل مي‌شوند و پس از اتمام ترم اول در صورت کسب نمره 10 و معدل 8/12 - 12 دانشجوی رسـمـــــي دانشگاه سراسری ( پيام نور ) مي‌شوند.
 

YTERROR

Active Member
خوب دیپلم رشته های فنی هم اعتبار داره و می تونند مثل سایر رشته های ریاضی و تجربی و ... شرکت کنند یا نه ؟؟؟؟؟؟
 

bagher

Member
قبل این حرفها باید قبل از ورود به این دانشگاههای هدف خودتون را برای خودتون تعریف کنید و این دانشگاه پیام نور امتحان ورودیش سخت است و امتحانهایش هم تستی برگزار می شود و سراسری و من برای مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر می خواستم شرکت کنم ولی مدرکش در پیتی بود و اصلا در دانشگاههای ما مخصوصا کامپیوتر دیگه خارج از سیستم هستند(در پیتی) ولی اگر رشته کامپیوتر هستید اون هم فقط تهران دانشگاه مدیریت صنعتی تهران( فقط تهران ) که به یک حساب بنگاه خصوصی آموزشی است را سری بزنید به آدرس www.imi.ir و آدرس www.eimi.ir را سری بزنید چون درسهای نسبتا خوبی با شهریه اش درس می دهند . مثل MCSE Microsoft و ... کاربردی
 

YTERROR

Active Member
هر چند دیگه این دوره زمونه داشنگاه آزاد بدنو کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکوره و ..... نه برای خودم نمی خوام برای کسی سوال کردم
 

YTERROR

Active Member
زمان ثیت نام پیام نور که همین الانه برای تکمیل ظرفیت یک سری به سایت سنجش بزن اطلاعیه اش هست و یا سایت پیک سنجش
 

جدیدترین ارسال ها

بالا