برنامه تابعیت کشور وانواتو منطقه استرالیا :

najma44

Member
ارزش سرمایه 200,000 دلار آمریکا
هزینه های اضافی 35,000 دلار آمریکا نوع سرمایه گذاری اعانه
تابعیت یا اقامت تابعیت

ویژگی های اصلی
جمهوری وانواتو متشکل از 80 جزیره در شرق استرالیا است. این کشور، علاوه بر آنکه یک بهشت استوایی است، جزء کشورهای مشترک المنافع بریتانیا نیز می باشد؛ به این ترتیب، گذرنامه وانواتویی این امکان را برای شما فراهم می سازد که بدون نیاز به ویزا به بریتانیا، چندین کشور اروپایی، و تعداد زیادی از کشورهای آسیایی دسترسی داشته باشید. زیرساخت های مخابراتی خوب، نظام مالی باثبات، و قوانین مالیاتی آسان همه و همه وانواتو را به مقصدی عالی برای کسانی تبدیل ساخته که در صدد اخذ یک گذرنامه دوم هستند.

برای اخذ شهروندی وانواتو اینجا کلیک کنید

خانواده
می توانید همسر، فرزندان وابسته زیر 25 سال، و والدین وابسته بالای 65 سال را نیز در تقاضای خود برای اخذ تابعیت بگنجانید. به این ترتیب، کلیه اعضای خانواده تان می توانند از مزایای تابعیت وانواتویی برخوردار گردند.

شرح برنامه
تقاضای شما با ارسال کپی گذرنامه فعلی و معتبرتان به همراه یک گزارش عدم سوء پیشینه برای آژانس مهاجرت آغاز می گردد. بعد از احراز هویت و پیشینه شما، هزینه های برنامه برای کلیه متقاضیان محاسبه خواهد شد، و شما اوراق مربوط به تقاضا برای تابعیت را امضا خواهید کرد.

شما ملزم خواهید بود %30 از کل هزینه را از قبل واریز کنید. این مبلغ غیر قابل برگشت خواهد بود. بعد از انجام پرداخت، حدود 30 تا 60 روز طول می کشد تا به تقاضای شما رسیدگی گردد.

بعد از موافقت با تقاضای تان، 70% باقیمانده هزینه برنامه را خواهید پرداخت و پیرو آن تابعیت و گذرنامه وانواتویی خود را دریافت خواهید نمود. از شما خواسته خواهد شد که برای ادای سوگند وفاداری به وانواتو، حداقل یک بار به این کشور سفر کنید.

اعتبار گذرنامه وانواتویی شما 5 سال خواهد بود، و می توان بدون نیاز به سرمایه گذاری بیشتر مجدداً آن را تمدید نمود.

گزینه های سفر
در وانواتو داشتن تابعیت دوگانه مجاز است؛ به این ترتیب، می توانید ضمن نگه داشتن گذرنامه فعلی خود، یک گذرنامه وانواتویی را هم اخذ کنید. با گذرنامه وانواتویی خود می توانید بدون نیاز به ویزا به بریتانیا، منطقه شنگن، روسیه، و چندین کشور آسیایی سفر کنید. این شامل یک اقامت 6 ماهه بدون ویزا در بریتانیا و یک اقامت 1 تا 3 ماهه بدون ویزا در کشورهای آسیایی مختلف نظیر مالزی و سنگاپور است.

شرایط مالی
یک اعانه 200.000 دلاری به برنامه حمایت از توسعه وانواتو شما را واجد شرایط اخذ گذرنامه وانواتویی می سازد. این یک هزینه یک باره است که اگر به تنهایی تقاضای تابعیت دهید، هزینه کل رویه را پوشش می دهد و تابعیت مادام العمر را برایتان تضمین می کند.

چنانچه مایل به اخذ تابعیت برای اعضای خانواده تان باشید، باید هزینه های دیگری را نیز پرداخت کنید.
– برای یک خانواده چهار نفره (همسرتان، و 2 فرزند): 35,000 دلار آمریکا.
– به ازای هر تعداد فرزند بیشتر: 20,000 دلار آمریکا
– به ازای هر فرزند بالغ وابسته (18 تا 25 سال): 30,000 دلار آمریکا
– به ازای هر والد وابسته (65 سال به بالا): 30,000 دلار آمریکا

وانواتو از شرایط مالیاتی بسیار خوبی برخوردار است: ساکنان این کشور ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد، مالیات بر املاک و مستغلات، یا مالیات بر عواید نیستند.

منبع:

https://google.com/9ycdy
 

جدیدترین ارسال ها

بالا