بررسی کردن رتبه گوگل (Google Page Rank)

Cyletech

Member
باز هم سلام،

منبع: حاشیه وب

امیدوارم تا به اینجا از مقالات بلاگ حاشیه وب راضی بوده باشید. قول میدهم اگر شما همکاری کنید مطالب بهتری مثل چگونگی کسب ترافیک بالای 10000 در روز یا راه های افزایش مشترک های خوراک (به انگلیسی: Feed) شما و … را برایتان بنویسم. باور کنید این بلاگ را برای کسب درآمد یا مشهور شدن نساختم. فقط برای این است که به اطلاعات شما بیافزایم (حضرت علی (ع): زکات علم نشر آن است) و به ویژه به وب پارسی کمک کنم. پس همکاری کنید هموطنان مهربونم

در این مقاله می خواهیم به معرفی یک سایت قدرتمند در زمینه بررسی رتبه گوگل یا همان Google Page Rank خودمان بپردازیم. می دانم سایت در این مقوله بسیار زیاد است اما این یک سایت با تمام آنها فرق دارد. نه اینکه گوگل سازنده آن باشد! اما نمی توان گفت همکاری با شرکت گوگل ندارد.

سرویس بررسی رتبه گوگل که prchecker.info به رایگان در اختیار کاربرانش (نیاز به عضویت نیست!) قرار می دهد شاید برای خیلی از شما عزیزان آشنا باشد اما من یک قدم از شما جلوترم زیرا آن را به هر شخصی که نیاز داشت معرفی کردم و حال هم که در بلاگ حاشیه وب در مورد آن می نویسم

در مورد این سرویس باید بگویم از سال 2004 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به همین الآن فعال بوده و از همه نظر گوگل حمایتش می کند. اخیراً هم که ظاهر خودش را تغییر داده است و امکاناتی نظیر کد امنیتی اضافه کرده است.

رتبه گوگل یا Google Page Rank یا همان پیج رنک چیست؟

بسیار خلاصه و راحت بیان می کنم تا تازه کاران هم متوجه بشوند (البته منم تازه کارم گول ظاهر بلاگ رو نخورید ). رتبه گوگل یا همانطور که گفتم Google Page Rank (پیج رنک هم گفته میشود به فارسی) رتبه ای است که موتور جستجو گوگل به صفحات و رتبه اصلی را به صفحه اصلی (صفحه خانگی هم گفته می شود) می دهد.

رتبه هایی که داده می شوند (سایت و بلاگ های تازه تأسیس رتبه خاصی ندارند!) از 0 شروع و تا 10 پایان می یابد.

رتبه همینطوری الکی به صفحه ای داده نمی شود. خیلی از مورد ها هست که بر روی رتبه تأثیر می گذارند (تأثیر می تواند منفی یا مثبت باشد!) راستش یکی از دلایلی که وب مستر ها آن زمان شروع به بهینه سازی موتور جستجو کردند همین بوده است. مقاله ای که در ویکیپدیا خواندم از رقابت وب مستر ها سخن گفته بود و اینکه آنها می خواستند تلاش کنند صفحه های سایت خود را در صفحه 1 گوگل به نمایش در آورند.

خوب، این مقاله هم اینجا به پایان می رسد. امیدوارم صحبتی که در اول مقاله کردم را جدی بگیرید و به بلاگ خودتان ، بلاگ حاشیه وب کمک کنید.
 

sharktech

کاربر فعال
البته این سایتی که رتبه رو نشون میده یکم اعصاب خوردکنه ! چون هر بار که بخوای رنک رو چک کنی باید کد امنیتی رو وارد کنی !

من تو سایتم این ابزار رو گذاشتم به صورت ajax هم هست :

http://gognoos.com/tools/pagerank/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا