بررسی تفاوت‌ قلم نوری با قلم هوشمند

کریمی.

New Member
تفاوت قلم نوری با قلم هوشمند​
قلم نوری، قلم دیجیتال، قلم خازنی، قلم بولوتوثی، قلم هوشمند، دیجیتال پن و ... اسم‌هایی است که این روزها ممکن است زیاد شنیده باشید. به خصوص اگر به فکر خرید یکی از این محصولات ذکر شده افتاده باشید. مشکلی که اغلب خریداران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تشابه اسمی به وجود آمده بین تمام این موارد است. در حالی که هر یک از این ابزارها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و در جایگاه مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
*دیجیتال پن یک وسیلۀ الکترونیکی است. در نتیجه برای راه اندازی نیاز به منبع تغذیه و باتری دارد. همین مسئلۀ ساده ممکن است گاهی کاربر را با مشکل روبرو کند.
* از مهم‌ترین تفاوت‌ قلم نوری با قلم هوشمند، قیمت بالاتر آن است. قلم‌ نوری جزء ابزارهای الکترونیکی نوین دسته‌بندی می‌شوند و با توجه به تکنولوژی ساخت پیشرفته‌تری که دارند، طبیعی است که نسبت به قلم‌های هوشمند قیمت بالاتری هم خواهد داشت.
* در ساخت قلم‌های نوری از تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به قلم‌های هوشمند بهره گرفته شده است؛ که باعث بالاتر رفتن قیمت این محصول نیز شده است. همین مسئله باعث شده تا کاربران عمومی کمتر به سراغ استفاده از دیجیتال پن‌ها بروند. البته نمونه‌های ارزان قیمتی نیز از این محصولات در بازار موجود است که برای استادان دانشگاه‌ها، معلمان، دانشجویان و شرکت‌هایی که با اتوماسیون اداری کار می‌کنند، گزینه‌های مطلوبی به حساب می‌آیند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا