بذر گوجه فرنگی گلخانه ای

nirvana6565

New Member
رشد بذر گوجه فرنگی گلخانه ای در گلخانه راهی عالی برای تمدید فصل است و یا به دلیل کوتاه بودن فصل رشد در منطقه شما و یا اینکه دوست دارید محصول دوم را به دست آورید. در برخی مناطق، فرصت برای کشت گوجه فرنگی کوتاه است و مردم منتظر گوجه فرنگی های گلخانه ای برای پخت غذا و سالاد ها و… هستند. اینجاست که زیبایی گوجه فرنگی های گلخانه ای نمایان می شود. پرورش گوجه فرنگی در گلخانه یا تونل بلند، فصل برداشت را تا چند ماه طولانی می کند و از آنها در مقابل آفات و بیماریهای قارچی محافظت

ما باید گوجه فرنگی خود را داشته باشیم، بنابراین صنعت گوجه فرنگی گلخانه ای متولد شد. تا همین اواخر، این میوه مورد علاقه یا از پرورش دهندگان مکزیک وارد می شد یا به عنوان گوجه فرنگی گلخانه ای در کالیفرنیا یا آریزونا تولید می شد. پرورش گوجه فرنگی در گلخانه برای افراد ضعیف نیست. آنها نیاز به مراقبت ویژه از گیاه گوجه فرنگی گلخانه ای دارند که کاملاً متفاوت از سایر محصولات است. اگر علاقه مند به تلاش خود هستید، برای یادگیری نحوه پرورش گوجه فرنگی در گلخانه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
Buy-greenhouse-tomato-seeds.jpg
پرورش دهندگان کوچک تا متوسط ممکن است یک تیم نگهداری داشته باشند که تمام وظایف مختلف نگهداری گیاه را انجام می دهد. با این حال، عملیات بزرگتر معمولاً کارگران گلخانه خود را به چندین تیم تقسیم می کند که هر تیم بر روی گروهی از وظایف نگهداری خاص تمرکز دارد. تیم های مختلف معمولا بر اساس منطقه ای از کارخانه هستند که کار باید انجام شود، که امکان تخصص، کارایی زمان و فضای کمتری را برای خطاهای پرهزینه فراهم می کند.

تیم ها معمولاً بر اساس وظایف نگهداری زیر تقسیم می شوند: گیاهان کاهش دهنده بوته‌های گوجه‌فرنگی که به خوبی نگهداری می‌شوند به سرعت رشد می‌کنند و هنگامی که قسمت بالایی آن‌ها به سیم بلند رسید، باید آنها را پایین آورده و در ردیف به جلو خم کنید. برای هر گیاه، ریسمان پیچیده شده به دور قلاب (که روی سیم بلند آویزان شده است) باید به دقت باز شود و تعداد دور مشخصی باز شود و در هر چرخش مقدار مشخصی گیاه پایین بیاید. مقدار چرخش و تعداد دفعات کاهش به سرعت رشد گونه گوجه فرنگی بستگی دارد، اما به طور معمول انواع گوجه فرنگی با رشد کندتر مانند بیفتیک یک نوبت در هفته کاهش می یابد و انواع گوجه فرنگی با رشد سریعتر مانند گیلاس یا گوجه فرنگی روی انگور. (TOVs) یک و نیم دور در هفته کاهش می یابد.
ادامه مطلب در باره خرید بذر گوجه گلخانه ای را اینجا ببینید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا