بج کیس = Case badge

AMiR

Active Member
سلام

خوبی هرچی گشتم لغت معادل این case badge رو پیدا نکردم

این ها رو جطوری میشه ساخت ؟ جای خاصی رو سراغ دارید بفرمایید ، یه چیز حدودی از قیمت هم که بفرمایید که چه بهتر


دو مدلن روی کیس و روی لپ تاپ ،

اگه پیشنهاد خاصی برای تولیدش هم اگه دارید بفرمایید


تصاویر پیوست است


ممنون
 

پیوست ها

  • badges.jpg
    badges.jpg
    409.3 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • asus_vx1_04_thumb.jpg
    asus_vx1_04_thumb.jpg
    25.6 کیلوبایت · بازدیدها: 5

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
سلام دوست عزیز
اجازه بده قبل از اینکه به case badge بپردازیم ببینیم اصلا badge خودش چی هست. معادل فارسی این کلمه « نشان » و فینگلیشش مارک یا اتیکت هست!!. این مارک ها تنوع بسیار بالایی دارند. انواع فلزی، پلاستیکی، پارچه ای و .... عموما هم با روش های مختلف چاپی ساخته می شند. از چاپ تامپو گرفته تا اسکرین و افست خشک تا روش های قالب زنی و کلیشه زنی. روش هایی هم که این مارک ها الصاق می شن با توجه به نوع مارک متفاوته بعضی از اونها حالت برچسبی دارن، بعضی باید پانچ بشن، بعضی سنجاق دارن و همینطور علی آخر.

اما در مورد case badge. این نوع مارک ها عموما جوری طراحی می شن که قابلیت چسبیدن به انواع کیس و یا بدنه نت بوک رو داشته باشن. در تصاویر شما 2 نوع از اونها که رایج تر هست دیده می شه. نوع اول flexiglow (منعطف کنتاکتی) هستند که فکر کنم در ایران به مارک کریستالی مشهورن. این نوع مارک ها با توجه به ساختارشون یک حالت بصری 3 بعدی مانندی دارند. اما نوع دوم حاصل چاپ و قالب زنی روی ورق های متالایز آلومنیومی (با ضخامت بالا ) هستند.
هر دو نوع مدل هم بصورت پشت چسبدار هستن. منتها نوع کریستالی با توجه به نوع ساختارش امکان کنده شدن یا ور اومدنش هست. البته بستگی به ساختش و جایی که نصب می شه داره ( انحنا نداشته باشه ) اما نوع آلومنیومی راحت تر می چسبه و البته سخت تر هم کنده می شه.
بنده دقیقا از نحوه سفارش گیری و چند چون تیراژ و قیمتهای به روز اونها خبر ندارم. اما نوع کریستالی رو تصور می کنم که تیراژ حداقلش کم هست اما این آلومنیومی ها تیراژ بالاش به صرفه هست.
شما موقعیتت کجا هست؟ (اصفهان؟) اگر صلاح دونستی یه سری اطلاعات از کارت بده که دقیق بدونیم کارت کجا باید انجام شه.
موفق باشی
امین زردوزی
[email protected]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا