با مادربرد racing b150gt5 بایوستار، فقط پدال گاز را فشار بده!

majid_mb

Banned
بایوستار، از تولیدکنندگان پیشتاز مادربرد، جدید‌ترین عضو از سری مادربردهای RACING خود را معرفی کرد. B150GT5 افزون بر اینکه طراحی و ظاهر جذابی برای گیمر‌ها و بویژه علاقمندان به بازی‌های مسابقه‌ای دارد، به جلوه نور‌پردازی قابل سفارشی سازی Vivid LED DJ مجهز است. این مادربرد دارای LED‌های رنگی قابل شخصی سازی بر روی حرارت گیر‌ها و برد PCB است.
88d.jpg
همانطور که از نام آن پیداست، RACING B150GT5 مبتنی بر چیپ‎ست B150اینتل است و از نسل ششم پردازنده‌های Core اینتل پشتیبانی می‌کند. این برد با برخورداری از 4 شکاف توسعه DDR4، حداکثر می‌تواند میزبان 64 گیگابایت حافظه رم با فرکانس 2133 مگاهرتز باشد. این برد همچنین از دو شکاف توسعه PCI-E x16 برای پیکربندی چندگانه کارت گرافیک پشتیبانی می‌کند. RACING B150 GT5 دارای درگاه‌های PS/2 و USB2.0 برای متصل کردن لوازم گیمینگ می‌باشد.
88b.jpg

درگاه‌های خروجی تصویر از یک VGA، یک DVI و یک HDMI تشکیل شده است. در پنل پشتی مادربرد چهار درگاه USB3. 0 در کنار درگاه شبکه مبتنی بر کنترلر i219V ساخت اینتل جای گرفته است. همانند همیشه، بایوستار از سیستم صوتی 7.1 کاناله Hi-Fi خود بهره گرفته است. یا بهره گیری از جدید‌ترین فناوری‌های مخصوص گیمینگ بایوستار، کلیه مادربردهای سری RACING از طراحی قدرتمند سخت افزاری برخوردار هستند و تجربه شما با چیپ‎ست‌های سری 100 اینتل و پردازنده‌های SKYLAKE را به اوج می‌رسانند. بایوستار در ساخت این مادربرد‌ها به منظور جریان رسانی هرچه بهتر، از اجزای باکیفیتی نظیر چوک‌های با هسته فریت با طول عمر فوق العاده بالا بهره گرفته است. خازن جامد نیز طول عمر کلی برد را تضمین می‌کنند. بکارگیری تراشه کنترلر شبکه LAN ساخت اینتل، باعث کاهش تاخیر و بهبود تجربه گیمینگ آنلاین می‌شود. منبع: techpowerup
 

جدیدترین ارسال ها

بالا