با اين روش كسب درآمد از اينترنت آسان شد

ali1358

New Member
سالي گذشت و فرصتي و سالي شروع شد و فرصتي ديگر . امير خوبيها حضرت علي (ع) ميفرمايد فرصت ها مثل ابر ميگذرند بايد قدر فرصت ها را دانست . سال 88 هم به تاريخ پيوست و تنها چيزي كه باقي ماند كارنامه تك تك ما در محضر خداوند متعال – در اذهان عمومي و وجدان خودمان است . اينك فرصتي ديگر فرا رويمان قرار گرفته كه به زودي خواهد گذشت . اميدواريم به نيكي قدر اين فرصت ها را بدانيد و انشاءا... با عزمي راسخ طعم شيرين موفقيت و پيشرفت را بچشيد .
وبلاگ سودآوران بعد از 9 ماه مطالعه در زمينه كسب درآمد از اينترنت و به روز رساني مطالب مفيد در زمينه هاي كسب درآمد سالم و قانوني در اينترنت جهت آموزش افرادي كه قصد كسب درآمد از اينترنت را دارند هم اكنون در حال تهيه كتاب هاي مفيد الكترونيكي در زمينه هاي كسب درآمد از اينترنت ، راهكارهاي تجارت الكترونيك در ايران ، راههاي كسب درآمد بالا و قانوني و رايگان از اينترنت و ... ميباشد . ما قصد داريم كتابهاي نوشته شده توسط خود را به صورت كاملا رايگان در اختيار هم وطنان عزيز قرار دهيم . اين مطالب بر گرفته شده و چكيده مطالب عنوان شده در وبلاگ ميباشد . لازم به ذكر است ما جهت آموزش مناسب ايرانيان در حال راه اندازي سايت سودآور ميباشيم زيرا كمبود يك سايت مفيد در اين زمينه كه فارسي باشد را حس كرده ايم . من خودم شخصا سايت يا وبلاگي كه كاملا در زمينه راهكارهاي قانوني كسب درآمد از اينترنت باشد را نديده ام . و هر چه بوده متاسفانه آموزش هاي بوده كه افرادي نوشته اند كه حتي 1 ريال هم تاكنون از اينترنت درآمد نداشته اند .
در سايت سودآور مطالب توسط يكي از وب مسترهاي برتر ايران نوشته خواهد شد . اين آموزشها ، آموزشهايي خواهد بود كه ايشان را به اين موفقيت رسانده . مطمئنا كساني كه قصد دارند با تلاش خود از اينترنت كسب درآمد كنند به اين آرزوي خود خواهند رسيد . و كساني هم كه دنبال اين ميباشند كه يك شبه پولدار شوند هيچ استفاده اي از مطالب نخواهند برد و از اين شاخه به آن شاخه خواهند پريد .

www.sodavaran.mihanblog.com


www.sodavar.com


www.panisa.ir
 

جدیدترین ارسال ها

بالا