ساختار کد:
کلاس برنامه ما که اسمش هست Example از کلاس Phaser.Scene مشتق شده، کد زیر:
JavaScript:
class Example extends Phaser.Scene
فرض کنید یک کپی از کلاس Phaser.Scene خواهد شد....
در این کلاس Example مون ، می بینید که ۳ تا تابع داریم ، اولی کانستراکتور که داخلش نوشتیم سوپر ،
دومین تابع اسمش preload است که داخلش آدرس عکسی را به اسپریت blue نسبت دادیم..
سومین تابع create است که داخلش یک sprite و یک text را add کردیم.
بعد از تعریف کلاس Example می بینید متغیری به نام config تعریف شده و تنظیماتی داخلش ذخیره شده.
در خط آخر یعنی:
JavaScript:
const game = new Phaser.Game(config);
یک game از روی Phaser.Game ساخته شده ، با تنظیمات config ....
پس دو تا چیز ساختیم ، یک کلاس از روی phaser.scene
و یک game از روی Phaser.game
این که phaser.scene و Phaser.game چیه را بعدا توضیح می دهیم.
فعلا می خواهیم ببینید که
در تابع preload آدرس عکس ها به اسپریت ها نسبت داده شده، ...
و در تابع create اسپریت ها ادد شده به کلاس.
پس شما عکسهای خود را در قسمت preload وصل می کنید به اسپریت ها،... با نامهای دلخواه برای اسپریت ها..اسپریت من اسمش blue است.
و در قسمت create هم اشیا را به بازی اضافه می کنید. یعنی من اسپریت خود به نام blue را به بازی اضافه کردم. یا متن هم به بازی اضافه شد.