باریکترین گوشی سونی در بازار Sony T3

blue.s5

Member
مشخصات کامل گوشي سوني T3


گوشي که اين بار تصميم گرفتيم تا آن را بررسي کنيم Sony T3 است که جزو سبکترين گوشي هاي موجود در بازار محسوب مي شود. گوشي T3 ظاهري شيک و فوق العاده خوش دست دارد که نماي کاملي از يک گوشي هوشمند محسوب مي شود.
ظاهر و کيفيت ساخت :
Sony T3 تلفن هوشمند وسبکي است که از مواد ممتاز شامل فولاد ضدزنگ به‌گونه‌اي ساخته شده است تا متمايز باشد. کناره‌هاي T3 از 4 طرف با نواري استيل درخشاني پوشانده شده که به لوکس بودن دستگاه افزوده است. جنس بدنه‌ي پشت اين گوشي سوني از پلاستيک نرمي است که به راحتي خط نمي‌افتد. با وجود اينکه بدنه‌ي پشتي به رنگ مات است اما با اين حال خوشبختانه اثر انگشت را جذب نمي‌کند.اين گوشي سوني در رنگ‌هاي مختلف بنفش، مشکي و سفيد درآمده است.
Xperia T3 داراي صفحه‌نمايش 5.3 اينچي از نوع IPS-LCD که مي‌توانيد از هر زاويه‌ از آن لذت ببريد که اين براي خلق تجرب? سرگرمي فوق‌العاده در حال حرکت ايده‌آل است.

اين صفحه نمايش همراه با فناوري Triluminos و پردازنده تصوير X-Reality و وضوح اچ‌دي 1280×720 پيکسل است که تراکم پيکسلي قابل قبول 277 پيکسل بر اينچ را به همراه دارد. اين صفحه نمايش ضدخش نيز هست. در قسمت فوقاني آن برند سوني و پس از آن دريچه‌ي خروجي صدا براي مکالمه‌ي تلفني به چشم مي‌خورد. چراغ LED هشدارها نيز در اين قسمت تعبيه شده است. ابعاد آن 150.7*77ميليمتر و به ضخامت تنها 7 ميلي‌متر مي باشد. اين گوشي فوق باريک با وجود اينکه با مواد ممتاز صنعتگري شده است، تنها 148گرم وزن دارد و آزادي و راحتي را براي زندگي در حال حرکت به ارمغان مي‌آورد.
11406184652513996919.jpg

اجزاي داخلي : پردازنده به کار گرفته شده براي تي3 همان پردازنده قدرتمند يعني کوالکام اسنپ‌دراگون 400 با چهار هسته پردازشي Cortex-A7 است که با يک گيگابايت رم، پردازنده گرافيکي Adreno 305 و 8 گيگابايت حافظه داخلي قابل گسترش تا 32 گيگابايت همراهي مي‌شود. سوني براي دوربين اين گوشي از يک سنسور 8 مگاپيکسلي Exmor RS با قابليت فيلم‌برداري 1080*1920پيکسل، بزرگ نمايي 4 برابر ديجيتال و پانوراما مي باشد. کيفيت وب کم آن هم 1.1 مگاپيکسل است.
از ديگر مشخصات دوربين آن،Timeshift burst است، اگر از دير فشردن دکم? شاتر نگران هستيد، ديگر نگران نباشيد. Timeshift burst تنها در دو ثانيه 31 عکس مي‌گيرد و حتي پيش از فشردن دکم? شاتر شروع به عکس گرفتن مي‌کند. با Timeshift burst مي‌توانيد از ثبت عکسي بي‌نقص اطمينان حاصل کنيد
12178598397883636204.jpg

امکان ديگرSpcial live است که به شما اجازه مي‌دهد هم? لحظه‌هاي ارزشمندتان را به محض وقوع بر روي Facebook به اشتراک بگذاريد، نظرات دوستانتان رابر روي صفح? تلفن مشاهده کنيد و نظرات را به صورت هم‌زمان به اشتراک بگذاريد. سيستم عامل : از ديگر مشخصات اکسپريا تي3 سوني مي‌توان به اندرويد 4.4 کيت‌کت، بلوتوث 4، NFC، واي‌فاي با پشتيباني ازMiracast و DLNA، GPS و باتري 2500 ميلي‌آمپري با حدود 13 ساعت حالت مکالمه اشاره کرد.
T3 از شبکه‌هاي فوق سريع 4G پشتيباني مي‌کند که در اين صورت انتقال اطلاعات و وب گردي با سرعت بسيار بالايي انجام مي شود. به شما اجازه مي‌دهد از تازه‌ترين سرگرمي‌ها از استفاده کرده، اينترنت را مرور کنيد و عکس‌ها و ويديوهايتان را بي‌درنگ به اشتراک بگذاريد.​
مزايا: طراحي زيبا و شيک
باريک و سبک وزن بودن
پردازنده‌ي چهار هسته اي
جذابيت هاي منحصر به فرد دوربين
پشتيباني ازاينترنت 4G
داراي فناوري DLNA و NFC




منبع :نگاهي به ويژگي هاي موبايل Sony Xperia T3
 

جدیدترین ارسال ها

بالا