باتری آیفون 7

phonebattery

New Member
اپل با توجه به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و فضای خالی که این اتفاق در اختیار طراحان قرار داده توانسته حجم باتری را از ۱۷۱۵ میلی‌آمپر ساعت به ۱۹۶۰ میلی‌آمپر ساعت برساند. اپل وعده‌ی افزایش یک ساعتی شارژدهی باتری را داده است که این موضوع در تست‌های ما نیز نمایان است.

اما عملکرد باتری این فبلت در عمل چگونه است؟ طبق روال همیشه روشنایی صفحه نمایش آیفون را روی ۵۰ درصد قرار داده، ارتباطات بی‌سیم را قطع کرده و ویدئویی با رزولوشن HD را تا رسیدن شارژ باتری از ۱۰۰ به صفر پخش کردیم. باتری آیفون 7 توانست در این تست قبل از اتمام کامل شارژ ۹ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام بیاورد که این مدت زمانی بسیار خوب به شمار می‌رود. به علاوه آیفون ۷ می‌تواند تا حدود ۱۰ ساعت وبگردی را نیز برای کاربران تضمین کند.
قیمت و خرید باتری آیفون 7 Apple iphone با گارانتی
همانطور که می‌بینید آیفون ۷ شارژدهی متوسطی دارد و عملا یک روز کاری متوسط را به خوبی جواب خواهد داد البته اگر استفاده‌ی نیمه‌سنگین از گوشی دارید قبل از ساعات اولیه‌ی شب احتمالا نیاز به شارژ مجدد دستگاه خواهید داشت. اما مهم‌ترین بخش زمان بسیار طولانی مدت شارژ آیفون ۷ است. برای شارژ باتری آیفون ۷ با استفاده از شارژر تعبیه شده در جعبه‌ی گوشی نیاز به دو ساعت زمان دارید که در قیاس با رقبایی که حالا از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند بسیار ناامید کننده است. باتری با حجم ۶۰ درصدی گوشی‌های اندرویدی اما با زمان شارژ دو برابری نسبت به آن‌ها بخشی است که در سال ۲۰۱۶ غیرقابل قبول است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا