ایجاد منو افقی

de1

New Member
درود و سلام..
میخواهم یک منو افقی برای سایت ام ایجاد کنم ولی نمیدانم چطور.. که هر عنصر منو چند بخش در خود داشته باشد.. یعنی وقتی که بالای یک دکمه منو فشار بدهی.. عناصر دیگر که جز ان دکمه است نمایان شوه..
مرسی..
 

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
درود بر شما
دوست عزیز، پیش از زدن تایپیک، لطفا انجمن را جستجو فرمایید، این سوال پیش تر مطرح و به آن پاسخ داده شده است. جستجو فرمایید.
در رابطه با برنامه Sothink DHTML Menu جستجو فرمایید.
 

de1

New Member
دوست عزیز،
خیلی ممنون از پاسخ شما. ولی باید یاد آور شوم که من از طریق جستجو به چند مطلب مرتبط مراجعه کردم مگر جوابی مناسب برای پاسخم نیافتم. پروگرام softhink را هم امتحان کردم ولی نوانتسم که حروف فارسی را در منو ظاهر سازم.. از همین لحاط مجبور شدم که این مطلب را باز کنم.
 

dj_silver

New Member
با سلام
با تشکر از echessdesign عزیر که بچه محل مام هست (sari) باید بگم من از این نرم افزار استفاده کرده نسخه 8 کار میکنه.با فارسی هم مشکلی نداره اما وقتی publish میکنم نمی تونم ببینم.شاید به خاطر تنظیمات سرور باشه .
اما خیلی راحت کار میکنه .کارم باهاش سادس و help خیلی قوی هم داره.
 

meysamz

Member
نه برای سرور نیست، حتما بخاطر انکودینک فایل هاست، سعی کن تو آن فایلی که متنت قرار می گیره که فکر کنم یک فایل JS هست را به صورت یونیکد Save کنی و در HTML هم متای یونیکد را بگزار حتما درست میشه.
 

elahe2752

Member
مشکل ظاهر شدن منو

سلام
من با نرم افزار ِDHTML MEnu 8 منو ساختم و توی سایتم که با php هست کار می کنه.حالا سایتمو روی سرور محلی گذاشتم و هنگام اجرا روی سرور و سیستم خودم منو ظاهر می شه ولی روی بقیه سیستم ها دیده نمی شه.!!:cry:

اگر کسی می دونه چی کار باید بکنم ، لطفا کمک کنه.

ممنون
 

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
کاربر گرامی ، elahe2752 شما مجازید که تنها در یک تایپیک سوال خود را مطرح نمایید.
به سوال شما پاسخ داده شده است.
در صورت تکرار، بر خورد در خور خواهد شد.
پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا