اگه موبایل مجانی میخوای بدو ، شوخی نمیکنم

دریافت گوشی موبایل رایگان

اگه گوشي مجاني ميخواي اين مطلب رو كامل بخون

با سلام خدمت دوستان عزيز. ميخوام سايتي رو بهتون معرفي كنم كه با عضويت در اون ميتونيد هداياي ارزشمندي رو دريافت كنيد . اين صفحه را saveكنيد ودقيق تا اخر مطالعه كنيد

حتما مي پرسيد، خب اين سايت چرا اين هدايا رو به ما ميده ؟!

بايد خدمتتون عرض كنم بعضي سايتهاي تبليغاتي براي فروش ( به رويت رسوندن ) تبليغات مشترياشون از طريق زير اقدام به اين كار ميكنند .

((صد در صد رایگان و واقعی))

این سایت توسط شرکتهای بزرگی همچون نوکیا ـ موتورولا - سونی ـ مایکروسافت و ... حمایت مالی میشود (از طریق تبلیغ و دادن محصولاتشان)

همین الان عضو شوید مزيت اين سيستم اينه كه معطلی نداره اما اين روش ميسر نيست مگه با گذاشتن يه سري هدايا و يا همون آفرها .

سايتي كه ميخوام بهتون معرفي كنم يكي از اين سايتهاست كه براي فروش تبليغاتش پاداشهايي مثل Mp3player , Play station Sony 3 و كنسولهاي گيم و انواع گوشي موبايل و... رو در نظر گرفته كه شما بسته به تعداد زير مجموعه اي كه حدس ميزنيد بتونيد جمع كنيد يكي از اين آفرها رو انتخاب ميكنين

صبر كنيد!! بقيه مطالب رو به دقت بخونيد شما هم مثل من مشتاق ميشيد اين كار با اونايي كه شما فكر ميكنيد فرق ميكند

موبایل مجانی ----- دروغ نیست واقعیت داره

100%واقعي عضویتش هم رایگانه شانس یکبار در خونه آدم رو میزنه لگد به بختت نزن که فردا شاید دیر باشه شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل و mp3 player و ... دریافت کنید. این سیستم با این سیستم های مزخرف ایرانی فرق داره من يكي از دوستام زير مجموعش تكميل شد براش فرستادن شما تنها با عضویت در این سیستم میتونید به عنوان مثال برای گوشی N73 تنها با گرفتن ۲۳ زير مجموعه صاحب اين گوشي شويد براي گوشي iphone بايد ۲۷ زير مجموعه بگيريد اگه فكرشو بكني ارزششو داره چون 7۰0 هزارتومن قيمتشه مثلا k750 :برای گرفتن این گوشی نیاز به 14 زیر مجموعه دارین یعنی شما 14 دوست ندارین. هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 55 نفره . به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 55 نفر هم هستند . تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند خواهش می کنم اگر اهل این کار هستین عضو شوید شک نکنید و تودلتون تمسخر نکنید. تا تنور داغه بچسبونید!

مراحل كار: ابتدا از طریق این لينكhttp://www.xpango.com?ref=91346366 وارد سایت شوید و سپس بر روي نوع کالایی که ميخواهيد (گوشی یا MP3 Player یا دستگاههای بازی) کليک کنيد . ( قسمت بالا سمت چپ) Gaming|Mobile|Mp3 سپس بر روي گزینه Gift که در بالاي صفحه قرار دارد کليک کنيد. بعد از وارد شدن به صفحه مربوط بر روي گزينه مورد علاقه خود ماوس را نگه داريد تا تعداد اعتبار مورد نياز براي دريافت کالا را مشاهده کنيد ( منظور از اعتبار تعداد زير مجموعه هايي است که شما براي دريافت هديه نياز داريد. )

حال در بالاي صفحه گزينه Sign Up را انتخاب کنيد تا وارد صفحه اصلی شوید و سپس به روش زیر فرم مربوطه را پر کنید. بعد از انتخاب گزينه ي مورد علاقه ي خود كد و نام آن را به خاطر بسپاريد. بعد روی گزینه ی sign up کلیک کنید وبعد طبق مراحل زیر عمل کنید

نام خود را بنويسيد. First name

نام خانوادگي خود را بنويسيد. :Last name

آدرس ايميل خود را وارد كنيد. :Email

براي خود پسورد انتخاب كنيد. :password

تكرار پسورد انتخابي را بنويسيد. confirm password

آدرس منزل را كامل و دقيق به انگليسي وارد كنيد. :Address

شهر خود را بنويسيد. :town/city

نام استان خود را بنويسيد. :county

نام كشور خود را انتخاب كنيد. :country شماره تلفن خود را بنويسيد. :contact number

نام هديه را كه قبلا ديده بوديد انتخاب كنيد. :Free Gift

در اين قسمت كد پستي منزل خود را وارد كنيد. :Zip code

در اين قسمت كد 91346366
رو وارد کنید :referral id

تيك اين گزينه را بگذاريد Terms And

اگر در هنگام ورود مشخصات مشكلي پيش نياد، به ایميلتان آدرسي مياد. روش كليك كنيد وارد صفحه اي خواهيد شد كه لينك زير مجموعه گيري شما در آن موجود است. شما بايد اين لينك را به افراد بدهيد و اگر كسي با اين لينك ثبت نام كند زير مجموعه ي شما خواهد شد. بعد از اينكه كسي در زير مجموعه ي شما قرار گرفت و فعال شد(زير مجموعه گرفت) 1 امتياز به شما داده مي شود و شما بعد از كسب امتيازهاي لازم براي دريافت پكيج انتخابي مي توانيد آن را درخواست بدهيد تا ارسال شود. وقتي اعتبار شما پذيرفته ميشود که هر کدام از زير مجموعه هاي شما حد اقل يک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود . بعد این دیگه به شما بستگی داره که چه کار می کنین.

نكته بسيار مهم:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حتما از كامپيوتر شخصي استفاده كنيد واز هر كامپيوتر فقط يكبار ثبت نام كنيد چون اگر IPشما براي بار دوم استفاده شود شما حذف خواهيد شد از كافي نت ويا سايت هاي دانشجويي وعمومي استفاده نكنيد

راهنمای درج آدرس ************* راهنمای درج آدرس ****************

راهنمای درج آدرس به زبان انگلیسی:

واحد:Unit ------ طبقه: Floor ------ شماره (پلاک): No -------- کوچه: Alley -------- بلوار: Blvd خیابان: St ------- میدان: Sq ------ بزرگراه: Free Way ------ چهار راه: Cross ------ بعد از: after قبل از: before -------- جاده: Rd ------- خیابان بزرگ: Ave ------- ساختمان: Bldg روبروی:In Front of---------جنب(نزدیک):Near

نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده شده سعی شده بیشتر لغات در این آدرس استفاده شود، تا شما دوست عزیز با رعایت قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق پستی خود را قید نمائید. (توجه:آدرس انگلیسی باید از آخر به اول نوشته شود)

به طور مثال:

شيراز – خیابان بني هاشم - میدان شهید محسنی - بلوار مهدي اباد - کوچه امين - پلاک 79

No79- amin Alley -mahdiabad Blv - shahid mohseni Sq - banihashem St – shiraz Number

شماره تلفن خود را بنويسيد.(در صورت ایجاد مشکل در فرستادن هدیه نیاز می شود)

راهنمای درج شماره ی تلفن:

مثال: شماره ی یک فرد تهرانی>>> شماره منزل:82445663 کد شهر:021 کد کشور:0098 که هنگام نوشتن در فیلد مخصوص باید آن را به این صورت بنویسید : 00982182445663

در مورد سایت XPANGO

این سایت برای تبلیغ و افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است و به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و باثبت نام در این سایت قادريد تا يك محصول رو به رايگان دريافت كنيد.نكته‌ي جالب محصولات متنوع و جذاب سايت است كه از جمله مهمترين آن‌ها Apple iPhone است!! در اين سايت انواع گوشي موبايل از محصولات Apple، Nokia، Motorola، Samsung، LG , Sony Ericsson و همچنين انواع MP3 Player ها و كنسول‌هاي بازي (Xbox, Play Station 2,3 , Psp)و... موجود است چه‌طور يك يا چند تا از اين محصولات را دريافت كنيم؟ براي اين كار بعد از عضويت بايد اعتبار مورد نياز براي محصول رو به دست آوريد (هر محصول تعداد اعتبار مشخصي دارد). براي اين كار سه پيشنهاد به شما شده: اول اينكه اين سايت رو به ديگران معرفي كنيد و كسب اعتبار نماييد. دوم خريد محصولات سايت جهت ايجاد اعتبار. سوم كامل كردن پيشنهادهاي سايت كه معمولا عضويت در سايت‌هاي معرفي شده (offer) توسط سايت است. آيا اين سايت ايران را هم پشتيباني مي‌كند؟ بله، هم در ليست كشورها نام ايران موجود است و هم اينكه محصولات سايت (منظور گوشي موبايل) در تمام كشورها كار مي‌كند. در توضيحات سايت نوشته شده كه گوشي‌ها آماده شده براي تمام اپراتورهاست.

چند تذکر

1- در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید : چون این کار باعث حذف اکانت شما میشود.

2- هیچ وقت از مکانهایی مانند کافی نت ثبت نام نکنید : چون امکان دارد شخص دیگری بر اثر عدم آگاهی، در همان کامپیوتری که شما ثبت نام کردید او هم ثبت نام کند. در این صورت عضویت شما باطل خواهد شد .

3-منظور از(Credits) همون (امتیازه)

ديدن نظرات و نوع محصول انتخابی

براي ديدن نظرات و نوع محصول انتخابي کساني که از سايت هديه خود را دريافت کرده اند ميتوانيد روي گزينه Testimonials در بالاي صفحه کليک کنيد لازم به ذکر است که اکثر آنها باور نمي کردند که هديه خود را دريافت خواهند کرد و بعضي از آنها فقط از روي کنجکاوي ثبت نام کرده بودند ولی بعد از کسب اعتبار لازم هديه خود را در دست گرفتند. بعضي ها هم گفته اند وقتي به دوستانمان اين سايت را معرفي کرديم با تمسخر آنها مواجه شديم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سايت عضو شده اند.

نحوه کار با سايت و ورود به اتاق کار :

ابتدا وارد سايت شويد. روي گزينه My Accountواقع در بالای سایت کليک کنيد. در صفحه بعد در قسمت Username آدرس Emailخودتان را که با آن ثبت نام کرده ايد را بنويسيد و در قسمت Password هم پسوردتان را بنويسيد و روي گزينه login کليک کنيد تا وارد اطاق کار خود شويد. در قسمت My Account نام شما و پيام خوش آمد گويي به شما ديده مي شود .در سمت راست صفحه گزينه هاي زيادي وجود دارد روي اولين گزينه يعني orders/credits/referral id کليک کنيد تا وارد پنجره بعدي شويد دراين صفحه در قسمت Active Orders نوع محصولي را که انتخاب کرده ايد و همچنين آيدي و تاريخ عضويتتان را مي بينيد .براي ديدن زير مجموعه هاي خود روي گزينه Details کليک کنيد (در همین قسمت قبلی) Orders/Credits/referral ID در قسمت Referrals با کليک روي گزينه More Info مي توانيد اسامي و نوع محصول انتخابي زير مجموعه هايتان را مشاهده کنيد.شما با کليک بر روي گزينه Change Gift مي توانيد نوع هديه خود را تغيير دهيد با گزينه Delete کاري نداشته باشيد چون باعث حذف آيدي شما خواهد شد .

نکته مهم : وقتي شما براي ديدن زير مجموعه هاي خود روي گزينهDetails کليک کرديد وارد صفحه جديدی مي شويد که در قسمت Referrals تعداد زير مجموعه هاي شما ديده مي شود که به رنگ سياه نوشته شده است. اگر جمع اعتبارتان که قرمز رنگ است با تعداد زير مجموعه هايتان برابر نيست به اين دليل است که زير مجموعه هاي شما هنوز عضوي را معرفي نکرده اند و زير مجموعه اي ندارند. پس حتمآ به اين موضوع دقت کنيد که وقتي اعتبار شما پذيرفته مي شود که هر کدام از زير مجموعه هاي شما حد اقل يک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود . يک مثال ساده ، فرض کنيد شما براي دريافت کالای خود نياز به اعتبار 17 نفر داريد شما بايد 17 نفر را معرفي کنيد و آن 17 نفر هم حتمآ بايد حداقل يک نفر را معرفي کنند تا اعتبار شما تائيد شود يعني در اصل شما به 34 نفر احتياج داريد . در مورد اين موضوع اصلآ نگران نباشيد چون هر کسي که توسط شما عضو شود بي شک براي بدست آوردن کالای مورد نظر عضوي معرفي خواهد کرد و به همين ترتيب اعتبار شما و زير مجموعه هاي شما رشد ميکند و تائيد ميگردد خیلی مهم با یک کامپیوتر فقط یک نفر می تواند زیر مجموعه شود توجه کنید که اگر با یک کامپیوتر چند نفر عضو یکدیگر شوند اکانت آنها بسته می شود

راهنمایی دوستانی که نمی دونن چطور زیر مجموعه های خودشون رو افزایش بدن

1- آسونترین روش دعوت کردن دوستان خودتونه

2- ایجاد کردن وبلاگ و کپی کردن مطالب وبلاگ من در وبلاگ خودتون (البته بجای لینک من لینک خودتونو قرار بدید)

3- ازطریق سایت های آگهی ایرانی که تعدادشون هم زیاده وهم به صورت مجانی به شما اجازه میدن تبلیغ بکنید (لیست تعدادی از این سایت ها : ایستگاه . هفت رنگ . رهنما . آگهی نامه و... )

4- تبلیغ وبلاگ خودتون با نظر دادن در وبلاگ ها وسایتهای دیگه (در این روش آمار خودتونو در موتور های جستجو مثل گوگل هم بالا میبرید)

5- جمع کردن ایمیل افرادی که وبلاگ ویا وب سایت دارن وفرستادن آدرس وبلاگتون به ایمیل اون ها

6- ورود به چت روم های ایرانی وتبلیغ خودتون (میتونید چت روم ها رو توی یاهو سرچ کنید)

دوستان عزیز .بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید (Referral Link) خودتون رو در قسمت نظرات ویا از طریق ایمیل برای من بفرستید تا من به شما در زیر مجموعه گیری کمک کنم و شما سریعتر بتونید زیر مجموعه پیدا کنید ... اسم خودتونو هم بنویسید تا اشتباهی پیش نیاد

آدرس ایمیل من : [email protected]

هم اکنون بیش از یک میلیون نفر عضو این سایت هستند پس شما هم عضو شوید

نكات ضروري و لازم:

تغییر محصول انتخابی خود

همچنین شما با کلیک بر روی گزینه change gift می توانید نوع هدیه خود را تغییر دهید

نكات بسيارمهم:

۱.سعی نکنید به سایت کلک بزنید همه چیز کنترل میشود!

۲.این سایت علاوه بر گوشی پلی استیشن و ایکس باکس و چیزهای جالبه زیادی دارد

۳.شما می توانید یک سایت ساخته مثل من یا لینک خود را به دوستانتان دهید

۴.خواهش می کنم اگر اهل این کار هستین عضو شویدشک نکنید و تو دلتون تمسخر نکنید. تا تنور داغه بچسبونید اگر حوصله این کارها رو ندارید یا به نظرتون یه موبایل ارزش این کارها رو نداره پس لااقل با عضویت خودتون در سایت و فقط با جذب یک نفراز دوستانتون با معرفی شما به سایت به من کمک کنید.

سئوالات متداول

یک سوال : منظور از اینکه هر کدام از زیر مجمو عه های من باید یک زیرمجموعه داشته باشند یعنی چه؟ مثلا شما فرض کنید که یک گوشی N95 نوکیا می خواهید که برای دریافت اون به 45 کردیت(امتیاز) نیاز دارید در واقع شما باید حداقل 45 زیر مجموعه بگیرید و هر کدام از زیر مجموعه های شما هم حداقل باید یک زیر مجموعه بگیرند تا شما 45 کردیت دریافت کنید و گوشی رو دریافت کنید گرفتن زیر مجموعه سوال: افراد چگونه زیر مجموعه ی شما می شوند؟ جواب:با کلیک بر روی لینک رفرال(لینک شما برای زیر مجموعه گرفتن) شما و ورود به صفحه ی ثبت نام و پر کردن فرم عضویت مثلا لینک رفرال من به این صورت است:

http://www.xpango.com?ref=91346366

لینک رفرال شما هم در صفحه ی اصلی اکانت شما نوشته شده یعنی بعد ار اینکه وارد سایت شدید در همان صفحه لینک رفرال شما نوشته شده. نكته مهم:اين سايت اساسش بر زير مجموعه گيري است و اگر كسي بدون سرگروه در سايت عضو شود چيزي گيرش نمي آيد.پس براي عضويت از لينك زير استفاده كنيد:

http://www.xpango.com?ref=91346366

نكته مهم:شما اگر شما هزار تا هم زير مجموعه بگيريد برايتان فرقي نميكند و هيچ امتيازي نميگيريد و بلكه هر زير مجموعه ي زير مجموعه ي شما به شما امتياز ميدهيد.پس سعي كنيد لينك رفرال زيرمجموعه ي خود را از او بگيريد و براي او زير مجموعه بگيريد تا هم سريعتر امتياز شما كامل شود و هم كمكي به زير مجموعه تان كرده باشيد. برای زیر مجموعه گرفتن راه های زیادی هست مثلا مثل من یک وبلاگ درست کنید و مطالب وبلاگ من رو کپی و توی وبلاگ خودتون پیست کنید البته توجه داشته باشید به جای لینک عضویت من لینک عضویت خودتون را وارد نمایید....شما می توانید در هنگام چت هم این مساله رو به دوستان بگویید و یا در روم ها تبلیغ کنید. البته راه دیگر هم برای جمع کردن امتیاز به غیر از زیر مجموعه گرفتن عضو شدن در سایتهایی است که در منوی صفحه ی راست اکانت شما در قسمت offers وجود دارند ... البته عضویت در تعداد معدودی از این سایتها رایگان هستش و توصیه می شود که از راه گرفت زیر مجموعه امتیاز کسب کنیم.

دریافت هدیــه: بعد از جمع کردن امتیازات کامل و رسدن امتیازات شما به حد نساب یک ایمیل به اینباکس ایمیل شما فرستاده می شه که امتیازات شما کامل شد و هدیه برای شما فرستاده می شود. لازم به ذکر است که اکثر افرادی که ابتدا در سایت ثبت نام کرده بودند باور نمی کردند که هديه خود را دريافت خواهند کرد و بعضي از آنها فقط از روي کنجکاوي ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هديه خود را در دست گرفته اند.وبعضي هم گفته اند وقتي به دوستانمان اين سايت را معرفي کرديم با تمسخر آنها مواجه شديم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سايت عضو شده اند. اگر می خواهید نامه ی افرادی که دریافت هدیه را تجربه کردند بخونید به بعد از ثبت نام و ورود به صفحه ی اصلی در قسمت بالای سایت سمت راست بر روی گزینه ی testimonials کلیک کنید تا ببینید که افرادی که اول راه وقتی این مطلب رو به دوستانشون می گفتند و دوستانشون اونها رو احمق لقب می دادند حالا چه حالی دارند. امیدوارم به هدیه خودتون برسید...
 
آخرین ویرایش:
اگه کسی از دوستان به مشکل احتمالی گیر کرد تو همین تاپیک میتونه مطرح کنه خودم جوابشو در اسرع وقت میدم.
من خودم هر روز تو نتم پس نگران هیچی مشکلی نباشید.
من در خدمتم.
 
دوست عزیز شما لازم نیست بابت این کار پولی بپردازید تنها کار شما معرفی دوستان خود به این سایت و عضویت آنها در سایت است.
لازم به ذکره که هر نفر فقط از یک کامپیوتر میتونه ثبت نام کنه.
برای امتحان و صحت این کار میتونید خودتون یک بار امتحان کنید.
فرصت رو از دست ندید و همین الان اقدام به ثبت نام کنید.
لینک ورود به سایت و ثبت نام : http://www.xpango.com?ref=91346366
 

جدیدترین ارسال ها

بالا