اکسس تحت شبکه

apadana34

Member
می شه از خود اکسس تحت شبکه بدون کد نویسی استفاده کرد. یعنی یه بانکی را با خود اکسس طراحی کرد
و کوئری ورود و جستجو براش درست کرد ولی با یک کامپیوتر که بام شبکه است استفاده کرد.
 

farik

Well-Known Member
باسلام..
الان که گفتین تو ذهنم یاد صحبت استاد کامپیوترم افتادم که همین حرف رو میزد و میگفت میشه واسه اکسل همچین کاری کرد(فکر کنم)...ولی نحوه کارش رو نگفت...البته واضحه که واسه اکسس هم توضیحی نداد..بازم شک دارم..اگه اساتیدی نظری دارن بگن..
 

apadana34

Member
کسی نمی تونه به قطعیت جواب بده . من چون کد نویسی را نمی دانم می خوام یک برنامه بانک اطلاعاتی
ساده داشته باشم که ورود و سرچ داشته باشه و با یک کامپیوتر دیگه شبکه باشه
 

farik

Well-Known Member
باسلام..
یک بحث اینجا هست..مگه کامپیوتر ها شبکه نیستن پس اگه همخ بتوننن فایل رو ویرایش کنن شما میتونین با استفاده از شیر کردنش این کار رو بکنین..فقط خطرش اینه که ممکنه وقت سیو کردن تداخل پیش بیاد..که اونم میتونین با یک رفرش قیل از سیو درستش کنین..
موفق باشید..
 

apadana34

Member
اینکه می گن اکسس به درد شبکه نمی خوره چطور . من فوقش می خوام با سه کامپیوتر شیر باشم . با sql server هم می شه همان کاری که با اکسس می شه کرد.
کلا هدفم اینه که بدون برنامه نویسی که برنامه ساده بانک که شیر باشه بین دو سیستم را بسازم.
 

farik

Well-Known Member
باسلام..
البته دوست عزیز...همونطور که دوستان در بالا گفتن باید قبل از ثبت چک کنین که اگر رکوردی با این عدد ثبت شده بود عدد جدیدی بسازه و اونو واسه رکوردتون بریزه تو دیتا بیس..
موفق باشید
 

farik

Well-Known Member
راستش اینکه میگن به درد شبکه نمیخوره فکر نکنم مقصود شبکه های محلی باشه...منظور برنامه های بزرگه دلیلش هم اینه که شما اگه دیتا بیس رو ادرسش رو بدست بیارین میتونین دانلودش کنین..و این واسه امنیت کار خطرناکه...اگه دلیل دیگه ای داره دوستان بگن چون من به ذهنم نمیرسه...
در ضمن باید بگم اگه برنامش رو هم بدین واستون بنویسن هم کار قشنگ تر و مدیریت شده تر از اب در میاد و هم فکر نکنم خیلی خرج داشته باشه ...بازم صلاح کار خویش خسروان دانند:green:
موفق باشید..
 

apadana34

Member
بودجه درکار نیست من اگه ببینم اکسس امنیت داره بین دو کامپیوتر که هر دو به اینترنت وصل هستن و می شه ان کاری که می خوام باش کرد خودم درست می کنم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا