ايرانيان به پا خيزند

delphii

Member
ایرانیان به پا خیزند
سایت گوگل در اقدامی عجیب و با زیر پا گذاشتن قوانین سازمان ملل در سایت خود نام خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر داده، اگر يك ميليون نفر اعتراض خودشون رو به اين آدرس بفرستند گوگل مجبور به برگرداندن خليج عربي به خليج فارس ميشه لطفا ساكت نشينيد اين خبر رو به اطلاع همه برسونيد

سایت گوگل در اقدامی عجیب و با زیر پا گذاشتن قوانین سازمان ملل در سایت خود به خلیج عربی تغییر داده، اگر يك ميليون نفر اعتراض خودشون رو به اين

http://www.petitiononline.com/sos02082/petition-sign.html "



چگونه این فرم را پر کنیم ؟

شما دوستان برای این که با این قسمت هیچ مشکلی نداشته باشید ما اموزش ان را نیز برای شما اماده کرده ایم تا بدون هیچ گونه مشکلی قادر به ارسال نظر خود باشید.

پس از کلیک بر روی لینک بالا در صفحه نمایش داده شده برای شما در پایین صفحه بر روی گزینه "click here to sign petition " سپس در صفحه ظاهر شده شما سه گزینه را مشاهده میکنید قسمت اول "Name " در اینجا اسم خود را وارد کنید در قسمت " Email Address " شما ایمیل خود را وارد میکنید و در قسمت سوم " Comments " عبارت only persion gulf را وارد کنید و در پایان بر روی گزینه " perview your signature " کلیک کنید.

دوستانی که وبلاگ یا وب سایت دارند حتماْ این گزارش رو در صفحه اصلی وبسایتشون بزارن و دوستان دیگر هم از طریق فرستادن این متن به ادد لیستهای خود تلاش کنند تا امضای بیشتری جمع بشه.

تا این لحظه حدوداْ 420 هزار نفر امضا کردن که باید این عدد به یک میلیون (1/000/000) نفر برسه.
 

delphii

Member
پاسخ : ايرانيان به پا خيزند

آقایون چقدر تعداد امضا کننده ها کمه

الان شدند 443000 نفر این برای ما خیلی کمه یه خوره این موضوع را فوق العاده جدی در نظر بگیرید

بقای ما ایرانی ها به این مسائل ریز و درشت است

آنها می خواهند کم کم نا را از صحنه حذف کنند

از مدیر کل سایت تقاضا دارم یک فراخوان عمومی به تمام اعضا بدهند و یک Breaking NEWS در صفحه اول سایت تا پایان زمان نظر سنجی گوگل بگذارند.

خلییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییی مهمه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

amir-yazdel

Member
همه ما ایرانی هستیم

من از دوستان عزیز واقعاً به خاطر این دقت نظر و غرور ملی تشکر ویژه دارم و از دیگر دوستان عزیز هم تقاضای همکاری دارم.

خداوند را یاد کن زیرا او در کارها یاور تو است.
پیامبر عظیم الشأن اسلام،
حضرت محمد مصطفی(ص)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا