اولین و تنها کنترل پنل اختصاصی دامنه های آی آر

pouyasazan

New Member
با افتخار اعلام می داریم اولین و تنها کنترل پنل اختصاصی دامنه های آی آر توسط شرکت پویاسازان فناوری اطلاعات راه اندازی شد. در این کنترل پنل امکان تغییر DNS های دامنه وجود دارد. دقت داشته باشید برای استفاده از این امکان باید رابط فنی و نماینده دامنه های خود را po114-irnic انتخاب نمایید. هر شخصی می تواند با ایجاد این تغییرات از این کنترل پنل استفاده نماید و نیازی به این نیست که دامنه نزد پویاسازان ثبت و یا تمدید شده باشد. برای ورود به کنترل پنل و دریافت رمز عبور کنترل پنل از www.todaypanel.ir اقدام نمایید.
جهت مشاهده متن خبر اینجا کنید.


اگر دوست داشته باشید می توانید از اینجا ثبت نام کنید و امکانات فعلی را مشاهده کنید و نظرات و پیشنهادات خود را به ما انتقال دهید.
 

Milad

Well-Known Member
سایت های دیگه ای هم این امکان رو دارند ، نمونش رادکام :wink:
 

ariamaria

Member
من از پویاسازان هاست دارم و خیییییییییییییلی راضیم.به همه پیشنهاد می کنم.پرسنل بسیار خوش اخلاق و حرفه ای.ساعت 3 نصف شب هم تیکت می دهم بلافاصله جواب می دهند.بلافاصله!.
وقتی فرومم رو روی این هاست ساختم یکی از پرسنل شرکت برای دلگرمی اومدن و اولین عضو فرومم شدند!خیلی حال کردم.دمشون گرم.
بعضی وقت ها هم شده کاری ازشون خواستم که وظیفه شون نبوده ولی با کمال میل انجام دادند

:rose:
 

pouyasazan

New Member
سایت های دیگه ای هم این امکان رو دارند ، نمونش رادکام :wink:
دقت کنید "اولین کنترل پنل اختصاصی" این امکان را نمایندگان مجبورند در سایت اعمال کنند اما اینکه شخصی که از آنها خرید نکرده بتواند از داخل سایت آنها دامنه خود را مدیریت کند. آیا چنین امکانی وجود دارد؟ اگر داخل سایت ثبت نام می کردید متوجه تفاووت ها می شدید.
 

Milad

Well-Known Member
بله شما درست میفرمایید ، بنده متوجه نشده بودم ( مرور سریع مطلب ) ، بابت این سوء تفاهم عذر میخوام :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا