اولین سایت ساز آنلاین ایرانی به روش Drag & Drop

poopesh

New Member
آپدیت نسخه 2 اولین سایت ساز آنلاین فارسی (ایرانی) به روش Drag & Drop ــــــــ Poopesh

پوپش اولین سایت ساز ایرانی با قابلیت ساخت و طراحی سایت به روش Drag & Drop میباشد و نیاز به هیچ گونه دانش برنامه نویسی برای طراحی یک سایت ندارد .
شما می توانید با ویرایشگر قالب پوپش ظاهر سایت خود را منطبق با سلیقه خود ایجاد کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا قالبهای مختلفی را طراحی و با نام دلخواه ذخیره کنید و هر زمان که خواستید آنها را منتشر کنید.
قابلیت Drag & Drop این ویرایشگر به شما این امکان را میدهد تا قالب مورد نظر خود را به سهولت و مطابق با سلیقه خود طراحی کرده و باعث افزایش سرعت در طراحی سایت میشود .
شما میتوانید بدون هیچ گونه محدودیت با سایت ساز پوپش آثار ، خدمات و محصولات خود را در وب انتشار دهید .
راه اندازی سایت در پوپش تنها 4 دقیقه طول میکشد .

نمونه یک طراحی سایت با ویرایشگر قالب پوپش

صفحه اصلی سایت ساز پوپش
 
آخرین ویرایش:

poopesh

New Member
سایت ساز پوپش به نسخه 2 ارتقاء داده شد و هم اکنون شما عزیزان میتوانید به صفحه poopesh.com مراجعه نمایید و از امکانات جدید این سیستم دیدن فرمایید .
با تشکر
 

poopesh

New Member
امروز پوپش، نسخه ۲٫۱ خود را با افزودن امکانات جدید و همچنین رفع مشکلات برای تمامی کاربران خود بروزرسانی نمود. در زیر می توانید برخی از این تغییرات را مشاهده نمایید.
سایت ساز پوپش لیست تغییرات
 

poopesh

New Member
سایت ساز پوپش جزء کاندیداهایی برتر در جشنواره وب ایران



جشنواره وب ايران | اعلام کاندیداهای ششمین جشنواره وب ایران در شاخه استارتاپ...


 

poopeshshop

New Member
سایت ساز پوپش بعد از ماهها تلاش امکان ساخت سایت برای سایتهای که نیاز به بلاگ دارند را به سیستم اضافه کرد و از اکنون کاربران می توانند به سادگی بلاگ سایت خود را راهاندازی کنند و با روش Drog & Drop قالب بلاگ خود را بسازند.
 

poopesh

New Member
سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش قالبهای جدید به سیستم خود اضافه کرده است که با توجه به قابلیت درگ اند دراپ ویرایشگر قالب آن می توانید به آسانی برای خود سفارشی سازی کنید .
پیشنهاد میشود از دموی ویراشگر قالب استفاده کنید .
 

poopesh

New Member
جدید
سامانه تخفیفات پیشرفته سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش راهاندازی شد .
از امکانات این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
تخفیف بر اساس قیمت محصول - تخفیف بر اساس قیمت سبد خرید - تخفیف براساس شهر یا استان - تخفیف بر اساس بازه زمانی خاص - تخفیف بر اساس کد تخفیف - تخفیف به عضوی خاص از فروشگاه - تخفیف در قالب ارسال رایگان کالا - تخفیف بر اساس تعدادی از محصول - نمایشگر زمان باقیمانده از تخفیف و ...
لینک دمو کار با سامانه تخفیف
 

جدیدترین ارسال ها

بالا