انیمیشن کامپیوتری؛ الگوریتم‌ها و تکنیک‌ها

شروع موضوع توسط yalda113 ‏26 جولای 2015 در انجمن مدرسه گرافیکی سه بعدی

  1. yalda113

    yalda113 New Member

    ارسال‌ها:
    8
    تشکر شده:
    11
    امتیاز دستاورد:
    1

    [​IMG]

    سال 2012 | 542 صفحه | ISBN: 9780124158429 | 16 MB | [​IMG]


    [TABLE="class: outer_border, width: 150, align: center"]
    [TR]
    [TD="align: center"]دانلود کتاب[/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]
    منبع: booktolearn.com


    معرفی:
    به واسطه تقاضا از جانب صنعت سرگرمی برای انیمیشن بهتر و واقعی تر، تکنولوژی همچنان به تکامل و بهبود ادامه می دهد. الگوریتم ها و تکنیک های پشت سر این تکنولوژی، پایه و اساس این کتاب جامع هستند که برای آموزش اصول برنامه نویسی انیمیشن نوشته شده است.
    در این نسخه سوم، رایج ترین تکنیک ها همراه با تئوری و محاسبات سطح بالا پوشش داده شده اند که همین باعث به دست آوردن شهرت عنوان بهترین منبع انیمیشن فنیگرا شده است.
    موضوعات کلیدی مانند مایعات، مو و انیمیشن جمعیت گسترش یافته و پوشش جدید از گسترش لباس ها و پارچه ها، اضافه شده است.

    [HR][/HR]کتاب، سفینه ای است که اقیانوس بیکران زمان را درمی نوردد. "فرانسیس بیکن"
     
    نوشته شده توسط yalda113 در ‏26 جولای 2015
    saeedvfx از این پست تشکر کرده است.
  2. fgcosoft

    fgcosoft Member

    ارسال‌ها:
    55
    تشکر شده:
    6
    امتیاز دستاورد:
    8
    بسیارم عاااااااااللی
     
    نوشته شده توسط fgcosoft در ‏16 آگوست 2015

به اشتراک بگذارید