Barnara
کاربر متخصص 3ds max
من هم با شما کاملا موافقم که باید سریعتر بجنبیم وگرنه واقعا جبرانش خیلی خیلی سخت میشه .
ما هدف مون این نیست که شما فقط با نگاه کردن به کارکترها مفهوم کار رو دریافت کنید ، چون نقش آفرینی کارکترها ارتباط مستقیم با داستان دارند . در واقع این انیمیشن به این شکل است که داستانش برای این سبک طراحی شده و ما کارکترهای بی صورت خواهیم داشت که به سه شکل در داستان احساس و رفتار خود را به تماشاگر نشان می دهند :
1 - حرکات بسیار دقیق بدن که آینه احساس کارکتر خواهد بود و انطباق دقیق صدای محیط و موزیک بگراند با حس و حال و بازی کارکتر .
2 - استفاده از راوی در صحنه های مورد نیاز و صدا محیط و موزیک کاملا هماهنگ .
3 - نوشته شدن دیالوگ های کارکترها به سبک کمیک بوک ها و صدا محو موزیک هماهنگ .
ما در حال حاضر به این سه گزینه رسیدم و میشه یا یکی از آنها ، یا ترکیبی از آنها را استفاده کنیم البته با نظرات و راهنمایی های بزرگوارانی همانند شما .
مرسی .
حالا بهتر شد که توضیح دادی انیمیشن قراره چطور باشه.
درمورد حرکت کاراکترها احتمالا قراره از همون کینکت استفاده کنید (اگر اشتباه نکنم) که باعث طبیعی شدن انیمیشن میشه اما 2تا معضل داره: اول اینکه کسی که قراره حرکات بدنش ضبط بشه باید هنرپیشه ی خوبی باشه و بتونه با حرکات بجا و طبیعی معنی و مفهوم رو برسونه. دوم اینکه وقتی یک قسمت از کار طبیعی یا به قول دوستان رئال کار میشه باید بقیه ی قسمت ها هم هماهنگ باشن و طبیعی کار بشن که کار رو خیلی سخت میکنه.
موسیقی و افکت خیلی خوبه و پیشنهاد میکنم خیلی روش دقت داشته باشید همینطور حرکت دوربین که واقعا خیلی مهمه یعنی باید کارگردان داشته باشه دراصل، دیتیل کار هم که قطعا میدونید هرچی بیشتر باشه بهتره (به عنوان نظر یک بیننده فقط)
امیدوارم کار خیلی خوب و قوی ای از آب دربیاد و زحمتتون نتیجه بده.