انواع و اقسام پروفیل استیل

monfared62

New Member
پروفیل استیل یکی از محصولات بسیار پرفروش فولادی می باشد که امروزه در مدل های مختلف به بازار عرضه می گردد. این محصول توسط کشور های صنعتی دنیا و توسط شرکت ها و برند های مختلف تولید می شود. پروفیل استیل دارای ویژگی ها و مدل های مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها کاربرد های منحصر به فردی دارند. در ارتباط با انواع پروفیل استیل (کسب اطلاعات بیشتر ) باید گفت که افراد بهتر است قبل از هر گونه اقدام برای خرید این محصول به استاندارد و کد محصول فوق دقت نمایند، علت این موضوع آن است که پروفیل های استیل شباهت بسیار زیادی دارند و تشخیص آن ها از یکدیگر با چشم تا حد بسیار بالایی امکان پذیر نمی باشد. هر کدام از استاندارد های پروفیل استیل شامل مدل های منحصر به فردی می باشد. استاندارد پروفیل 200 و 300 شامل مدل های مختلفی می باشد و برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی به کار گرفته می شوند. در صورتی که افراد می خواهند از پروفیل استیل برای تزیین ساختمان و یا دکوراسیون استفاده کنند می توانند از پروفیل استیل 316، 304، 201 و 310 استفاده کنند. این پروفیل ها به پروفیل دکوراتیو مشهور هستند و برای دکوراسیون استفاده می شوند. مشخصات فنی این محصول می تواند به افراد این اجازه را دهد تا از آن ها در فضای باز استفاده کنند.پروفیل طلایی، براق، نوک مدادی و رزگلد ترکیب رنگ های محصول می باشد.

vfwqzyg01fxp.jpg




ویژگی های پروفیل استیل

پروفیل های استیل دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. افراد با استفاده از این ویژگی ها و با توجه به کد و استاندارد پروفیل استیل می توانند نیاز های خود را به بهترین شکل ممکن رفع کنند. اولین ویژگی که می بایست به آن اشاره کنیم مقاومت بسیار بالای محصول در برابر حرارت بالا می باشد. علاوه بر این پروفیل های استیل قابلیت تولید شدن در طرح و شکل های مختلف را نیز دارا می باشند.

مورد بعدی که می بایست به آن اشاره کنیم داشتن خاصیت ضد زنگ پروفیل استیل است. پروفیل های استیل به دلیل این که در ترکیبات خود از فولاد و نیکل برخوردارند دچار زنگ زدگی نمی شوند. همچنین این محصول به افراد این اجازه را می دهد تا از آن در محیط باز استفاده کنند. هر چه میزان نیکل و فولاد در ترکیبات محصول فوق بیش تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می باشد.یکی از ویژگی های بسیار جذاب پروفیل استیل مربوط به استفاده مجدد آن و یا قابل بازیافت بودن آن مربوط است. این موضوع به شدت به نفع محیط زیست بوده و علاوه بر آن تحول عظیمی در صنعت فولاد ایجاد می کند. گفتنی است که پروفیل استیل دارای طول عمر بسیار بالا و مفیدی می باشد.در یک جمع بندی کلی از ویژگی های این محصول باید گفت که خرید این محصول در مدل های گوناگون می تواند به شدت ارزشمند واقع گردد.

rlmodeqn5fka.jpg


قیمت مدل های مختلف پروفیل استیل

قیمت پروفیل استیل مانند قیمت میلگرد استیل بسته به پارامتر های مختلفی منحصر به فرد می باشد. برای مثال یکی از این پارامتر مربوط به مقدار نیازمندی افراد است. در صورتی که افراد پروفیل استیل را مقدار کمی بخواهند خریداری کنند می بایست هزینه ی آن را به صورت شاخه ای بپردازند.در صورتی هم که افراد حجم بالایی از محصول را خریداری کنند می بایست هزینه ی آن را به صورت وزنی بپردازند.علاوه بر آن باید گفت که مدل های مختلف پروفیل استیل قیمت های منحصر به فردی را نسبت به یکدیگر دارند. همچنین قابل ذکر است که برند های مختلفی که اقدام به تولید محصول فوق می کنند قیمت های منحصر به فردی روی محصول خود می گذارند که در نوع خود جالب توجه می باشد. موارد دیگری از قبیل هزینه های گمرکی و قیمت ارز نیز بر روی قیمت پروفیل های استیل تاثیر می گذارد.



بهتر است برای خرید این محصول چه اقداماتی صورت گیرد؟

افراد بهتر است برای خرید پروفیل استیل به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند. در سراسر کشور این نمایندگی ها و فروشگاه ها به صورت حضوری و آنلاین ارائه خدمات دارند. افراد می توانند از بین آن ها یکی را انتخاب و خرید خود را انجام دهند. (این سایت )
 

جدیدترین ارسال ها

بالا