انواع مدل‌های شلوار پارچه‌ای زنانه

شلوار پارچه‌ای زنانه با تاریخچه‌ای طولانی و تغییری مداوم یکی از قدیمی‌ترین انتخاب‌های بانوان برای داشتن یک استایل شیک و راحت است. برخلاف شلوارهای جین که بیشتر به استایل‌های کژوال و اسپرت محدود می‌شوند شلوار پارچه‌ای به‌خاطر تنوع در طراحی و جنس پارچه انعطاف‌پذیری زیادی در ترکیب با لباس‌های مختلف و برای موقعیت‌های گوناگون دارد. در اینجا به بررسی انواع مدل‌های شلوار پارچه‌ای و نحوه ست کردن آن‌ها می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید انواع لباس زنانه شیک و متنوع هستید و به یک تجربه خرید اینترنتی راحت و مطمئن نیاز دارید ملی شاپ بهترین گزینه برای شماست. این فروشگاه با ارائه انواع شلوار زنانه از مدل‌های کژوال تا رسمی در کنار دیگر لباس‌های زنانه شامل شومیز، تونیک، مانتو و .... یک انتخاب فوق‌العاده برای همه سلیقه‌ها است.

1. شلوار پارچه‌ای مام استایل

شلوار مام استایل که الهام گرفته از دهه 80 و 90 میلادی است در سال‌های اخیر مجدداً وارد دنیای مد شده و به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شلوار پارچه‌ای تبدیل شده است. این شلوارها با فیت آزاد و راحت در قسمت باسن و ران‌ها و تنگ‌تر شدن در قسمت مچ ظاهری کلاسیک و راحت ایجاد می‌کنند.
استایل کردن شلوار مام استایل
این شلوارها به‌خوبی با بلوزهای گشاد، شومیز مانتویی و کت‌های اسپرت ترکیب می‌شوند. اگر به دنبال استایلی کژوال و راحت هستید یک کتونی اسپرت سفید یا حتی بوت‌های کوتاه انتخابی عالی خواهد بود.

2. شلوار پارچه‌ای بوت کات

شلوار بوت کات یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های شلوار پارچه‌ای زنانه است که با گشاد شدن از زانو به پایین ظاهری خاص و جذاب به استایل شما می‌بخشد. این شلوارها علاوه بر اینکه پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهند می‌توانند با کفش‌های پاشنه‌دار یک ترکیب فوق‌العاده شیک و جذاب بسازند.

• استایل با شلوار بوت کات

بهترین راه برای استایل کردن این مدل شلوار انتخاب بلوزهای تنگ و یا شومیز مجلسی یا شومیز مانتویی است. استفاده از کمربندهای شیک نیز می‌تواند ظاهر شما را حرفه‌ای‌تر و آراسته‌تر نشان دهد. در موقعیت‌های رسمی پوشیدن یک کت مجلسی یا بلیزر همراه با شلوار بوت کات یک استایل کاملاً مناسب برای جلسات کاری یا مهمانی‌های رسمی است.

3. شلوار پارچه‌ای راسته

شلوارهای پارچه‌ای راسته به دلیل طراحی متوازن و ساده یکی از انتخاب‌های برتر برای استایل‌های رسمی و روزمره است. این شلوارها به‌راحتی با هر نوع لباسی ترکیب می‌شوند و به دلیل فیت کلاسیک خود همیشه شیک و آراسته به نظر می‌رسند.

• استایل کردن شلوار راسته زنانه

اگر به دنبال یک استایل رسمی هستید ترکیب شلوار راسته با بلوزهای رسمی یا شومیزهای دکمه‌دار و یک جفت کفش پاشنه‌دار انتخاب ایده‌آلی خواهد بود. برای روزهای سرد می‌توانید یک کت پاییزی یا حتی شکت کوتاه را به این ترکیب اضافه کنید تا علاوه بر شیک بودن گرما را نیز حفظ کنید.

4. شلوار پارچه ای بگ زنانه

شلوار بگ یکی از آن مدل‌های محبوب و جذاب است که در سال‌های اخیر دوباره به دنیای مد بازگشته و به سرعت در میان عاشقان استایل‌های راحت و کژوال جا باز کرده است. این نوع شلوار با طراحی گشاد و آزاد خود در ناحیه پاها علاوه بر راحتی، یک استایل خاص و جذاب ایجاد می‌کند که به‌راحتی می‌تواند در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. شلوارهای بگ معمولاً از پارچه‌های نرم و سبک تهیه می‌شوند که برای روزهای گرم یا موقعیت‌هایی که به حرکت آزاد و راحت نیاز دارید ایده‌آل هستند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا