افزایش فروش با چت آنلاین (گفتگوی آنلاین)در سال ۱۴۰۰

مقدمه​

دوستان عزیز سلام امروز مقاله‌ای در مورد خدمات چت آنلاین برای عموم وب سایت‌ها آماده کرده‌ام که در ده عنوان بیان می‌کنم. با خواندن این مقاله خواهید فهمید که داشتن سامانه گفتگوی آنلاین تا چه اندازه حیاتی و مفید است. در آینده با بررسی کسب‌وکارتان به این نکته خواهید رسید که نداشتن چت آنلاین مساوی است با از دست دادن ۷۰ تا ۹۰ درصد از مشتریان. لطفا من رو تا پایان همراهی کنید.




داستان خریدار:​

روزی برای گرفتن خدمات به واحد فنی وب سایتی تماس گرفتم. دقایق زیادی رو در صف انتظار ماندم. در آن لحظه بود که تصمیم گرفتم بدون قطع تماس در مورد خدمات چت آنلاین چند خطی بنویسم تا مدیران وب سایت‌ها به این امکان حیاتی توجه ویژه‌ای نمایند. پس شروع کردم به نوشتن و به شما قول می‌دهم با مطالعه این نوشته، نظرتان نسبت به چت آنلاین تغییر خواهد کرد. اگر تا به امروز از این خدمات استفاده نمی‌کردید با رعایت این نکات کاربران و فروش خود را افزایش دهید.

کدامیک؟ مشاوره تلفنی زمان بر یا چت آنلاین سریع؟​

فرض کنید مدیر یا مسئول فنی یک وب سایت هستید:

  • روزانه چند تماس به شما می‌شود؟
  • برای این حجم از تماس چه تعداد نیرو استخدام کرده‌اید؟
  • برای خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله دستگاه‌های ارتباطی سانترال چه میزان هزینه کرده‌اید؟
  • آیا سیستم پاسخگویی متمرکز دارید یا از خدمات وویپ(voip) استفاده می‌کنید؟
اگر جواب سوال‌های بالا را نمی‌دانید من به شما می‌گویم که هزینه‌هایتان ممکن است ده‌ها برابر بیشتر از زمانی شود که از سامانه چت آنلاین استفاده می‌کنید.

بررسی چت آنلاین در صفحات وب​

افراد با مراجعه به صفحات وب چند نوع درخواست دارند:

  • دسته اول: خرید محصول یا خدمات
  • دسته دوم: پیگیری درخواست
  • دسته سوم: نیاز به مشاوره قبل از خرید
دسته اول را در نظر بگیرید، اپراتور از روش گفتگوی آنلاین می‌تواند جزئیات دقیق‌تری را به کاربر اعلام کند و در نهایت چنانچه متقاعد شد او را به سمت تماس تلفنی سوق دهد.

دسته دیگر قصد پیگیری درخواست قبلی خود دارند. این‌گونه افراد با چند پیام ساده کارشان انجام می‌شود و نیاز به تماس تلفنی ندارند.

و دسته آخر افرادی هستند، نا آشنا به خدمات و محصولات ما که از راه چت آنلاین آنان را تبدیل به مشتری می‌کنیم.

ضروری بودن چت آنلاین​

مهم‌ترین عاملی که باعث فراهم نمودن گفتگوی آنلاین می‌شود، دسترسی تمام وقت در کل ساعات شبانه روز است. در ابزارک گفتگوی آنلاین می‌توان به امکاناتی دست یافت، که ما را در جهت جذب موثرتر مشتری و افزایش فروش یاری می‌کند.

این امکانات شامل:

  • دریافت اطلاعات کاربران قبل از گفتگو
  • هدایت کاربران به شبکه‌های اجتماعی
  • دریافت امتیاز گفتگو از کاربر
  • نمایش ویدئو
و...

به نظر شما چگونه فروش را افزایش دهیم در حالی که حس اعتمادی در مشتری خلق نکرده‌ایم؟
یک راه‌، همیشه در دسترس بودن کارشناسان سایت یا ربات‌های پاسخگوست که با چت آنلاین، این امکان را فراهم می‌کنیم.

سکوتی زیبا در کنار پشتیبانی مشتریان
سکوتی زیبا در کنار پشتیبانی مشتریان

برتری‌های چت آنلاین:​

  • کاهش زمان پاسخگویی
  • افزایش تمرکز بر گفتگو
  • هدایت موثر کاربران به صفحات دلخواه
  • بررسی و آنالیز گفتگوها
  • عدم وابستگی به تجهیزات خاص
  • امکان دورکاری کارشناسان
  • تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار
  • کاهش چشمگیر هزینه‌های ارتباطی
  • افزایش فروش محصول و خدمات
  • چاره‌جویی سریع مشتری
  • تمایز بیشتر با رقبا
  • افزایش حاشیه سود بیشتر
  • عدم محدودیت ارتباطی با سایر کشورها



کاهش زمان پاسخگویی​

امکان ذخیره پاسخ‌های آماده در سیستم و ارسال آن به کاربر آنلاین امکان پذیر است.

افزایش تمرکز بر گفتگو​

به جهت نحوه پاسخگویی به صورت متنی، عدم نیاز به تماس صوتی و افزایش تمرکز بر گفتگوهای پیشین این سبک از پشتیبانی بهتر و موثرتر از سایر روش‌هاست.

البته توجه نمایید که تماس صوتی از قدرت فراوانی در پشتیبانی تلفنی برخوردار است، ولی موضوع تمرکز بر مکالمه طرفین است که چت آنلاین موثرتر از سایر روش‌هاست.

هدایت موثر کاربران به صفحات دلخواه​

امکان ارسال سریع لینک به کاربر و هدایت وی به صفحه مورد نظر، که این کار در مشاوره تلفنی قدری دشوار و زمان‌بر است.
دوستان عزیز اگه به خواندن ادامه مقاله علاقه مند هستید
منبع:افزایش فروش با چت آنلاین (گفتگوی آنلاین)در سال ۱۴۰۰
 

جدیدترین ارسال ها

بالا