افتتاح نخستین انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ایران

usefee

Member
با گسترش روز افزون تجارت الکترونیک در ایران و بروز مشکلات و سوالات متعددی در زمینه راه اندازی ، طراحی و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی ، بر آن شدیم تا با لطف خداوند متعال و حمایت های فروشندگان عزیز ، پایگاهی را برای گردآوری تجربیات و مقالات و سایر اطلاعات مورد نیاز مدیران فروشگاههای اینترنتی ایرانی فراهم آوریم . این انجمن پاسخ کوچکی است به نیازهای شما بزرگواران و بی شک تنها حمایت های شماست که باعث دلگرمی ما و پیشرفت این مکان می گردد .

امیدوارم که بتوانیم با همیاری و همدلی و هم زبانی ، به یاری تمام فروشندگان و خریداران اینترنتی ایرانی شتافته و در فرهنگ سازی این مهم ، نقشی موثر را ایفا کنیم .

 

usefee

Member
روز گذشته با عضویت نمایندگان رسمی و قانونی سیستم های ایران مارکت سنتر و دنیا گستر (dpay) ، شروعی تازه برای انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ایران محسوب می شد . با افزایش تعداد کاربران و فعالیت های خوب و قابل قبول ، رنک الکسای انجمن نیز با وجود فعالیت کمتر از دوهفته ای ، تغییرات محسوسی را داشته است .
کماکان از تمام کاربران ، فروشندگان ، شرکت های برنامه نویسی و شرکت های هاستینگ و سایر دوستان علاقمن دعوت میکنم که به جمع صمیمی انجمن بپیوندند : http://www.shopkeeper.ir/forum
 

usefee

Member
آماری از روند رو به رشد فعالیت های انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ایران به نقل از الکسا :

1266335814.png
 

usefee

Member
چندی قبل در همایشی که به همکاری شرکت ایران مارکت سنتر برگزار شد (جزئیات در اینجا) با استاد بزرگوار ، جناب آقای احمدی آشنا شدم و از ایشون درخواست کردم که با حضورشون توی این انجمن ، لطف کنند و ما رو از تجربیات خوبشون بی نصیب نذارن . ایشون هم قبول کردند و هم اکنون با نام کاربری srahmadi در انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی عضو هستن . از همین جا و به نمایندگی از تمام کاربران انجمن از ایشون تشکر میکنم و امیدوارم که حضور ایشون نقطه عطفی برای رونق این انجمن و به تبع اون ، اعتلای سطح فرهنگ فروش اینترنتی باشه . . .

ادامه خبر : http://www.shopkeeper.ir/forum/t199.html
 

ajomehri

Member
به نظر من باید سیستم عضویتو محدود به آدرس های [email protected] کنین و فروم ها کلا خصوصی باشن تا فروشگاه دارها بتونن با هم یک انجمن صنفی راه بندازن وقتی هر صنفی یک تشکیلاتی داره خوب تشکیلات صنف فروشگاه دارهای اینترنتی هم باید تو اینترنت باشه .
میشه در مورد فروشگاههای خاطی که قیمتو پائین تر از بازار میدن برخورد کرد و از صنف بیرونشون کرد برای همین باید یک سری امکانات خوب برای افرادی که عضون در نظر گرفته بشه و باید با فروشگاه دارها صحبت کنین و راضیشون کنین تا لینکتونو به عنوان فروم رسمی فروشگاه دارها قرار بدن تو سایتشون که البته این مورد کمی بعیده ولی میشه پیشنهادی بهشون داد که نتونن ردش کنن
 

usefee

Member
با تشکر از تمام کاربرانی که در این موفقیت نقش داشتند :

graph
 

usefee

Member
با سلام
به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی ایران زمین ، سالروز حیات و جاودانگی این سرزمین و به جهت تقدیر از لطف دوستانی که ما را در به روز رسانی و پیشرفت این انجمن یاری کرده اند ، تصمیم به راه اندازی اولین جشنواره نوروزی نموده ایم .
در جشنواره نوروزی به تمام کاربرانی که نام آنها بین برترین ارسال کنندگان و یا بهترین تشکر شدگان باشد ، هدیه ای به رسم یادبود داده خواهد شد .
بدین منظور اسامی کاربرانی که در یکی از دو لیست انتهای صفحه اول انجمن با عناوین برترین ارسال کنندگان و برترین تشکرشدگان در تاریخ 29 اسفند ماه استخراج و هدایایی به منظور قدردانی در روز ششم فروردین برای این عزیزان ارسال می شود . به کاربرانی که در هر دو لیست اسامی آنها وجود داشته باشد فقط یک بار هدیه ارسال می شود .
پس از استخراج اسامی در 29 اسفند ، ضمن ارسال یک پیام خصوصی ، اطلاعات شخصی آنها استعلام می شود و در اولین فرصت بعد از تعطیلات ، هدایای این کاربران به آدرس پستی آن ها ارسال می گردد .
 

usefee

Member
کسب رتبه 82000 جهان را به تمام کاربران عزیز و فروشندگاه فروشگاه های ایرانی تبریک عرض می نماییم .
 

usefee

Member
تفاهم نامه همکاری بین فروشگاه ساز دی مارکت و انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ایران (شاپ کیپر) منعقد شد .
اطلاعات بیشتر در سایت دی مارکت : http://dmarket.ir/shopkeeper.php
اطلاعات بیشتر در شاپ کیپر : http://www.shopkeeper.ir/forum/showthread.php?t=354

ایشالا که اینگونه تفاهمات بتونه کمکی به فروشگاه ها بکنه و تا حدودی شرایط راه اندازی فروشگاه اینترنتی رو آسون تر بکنه :)
 

usefee

Member
برای حمایت از کاربران خوب انجمن تصمیم داریم تا آخر خرداد هدایایی رو برای این عزیزان از طرف شاپ کیپر ارسال کنیم . خیلی روش فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که از شما عزیزان نظرخواهی کنیم . به نظر شما چه هدیه ای برای این عزیزان در نظر گرفته بشه ؟ برای شرکت در این نظرسنجی لطفا به آدرس http://www.shopkeeper.ir/forum/showthread.php?t=634 مراجعه بفرمایید . ممنون
 

usefee

Member
جامع ترین دایرکتوری فروشگاه های اینترنتی ایران به همت کاربران انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ، شاپ کیپر ، راه اندازی گردید .
به همت جمعی از کاربران انجمن گفتگوی شاپ کیپر و با مشاوره تنی چند از راهبران این انجمن ، اولین و جامع ترین دایرکتوری فروشگاه های اینترنتی ایران راه اندازی گردید . این دایرکتوری که بر اساس استان های کشور عزیزمان طبقه بندی گردیده است ، این شرایط را محیا می کند که خریداران با انتخاب فروشگاه های اینترنتی استان خود ، خریدهای خود را سریعتر و ارزان تر انجام دهند .
از تمام فروشگاه های اینترنتی سراسر ایران دعوت می کنیم با معرفی فروشگاههای اینترنتی خود در این دایرکتوری به آدرس www.shopkeeper.ir/directory از این جنبش ملی حمایت نمایند و بستر خرید اینترنتی آسان تر و ارزان تری را برای هم شهریان خود فراهم سازند .

با تشکر
شاپ کیپر ، انجمن گفتگوی فروشگاه های اینترنتی ایران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا