*farshid*
کاربر VIP
سلام خدمت همه دوستان مخصوصا عزیزان شرکت کننده
داوری مسابقه هم به اتمام رسید
داوری مسابقه هم به اتمام رسید
نتیجه مسابقات رو میتونید در جدول زیر مشاهده کنید
*****فرخ تابنده
اصلاحیه: امتیاز سجاد 90 هست که اشتباه 81 ثبت شده
ممنون از مریم نادمی به خاطر نقد های خوبشون و وقتی که گذاشتند ... ایشون نمره ندادن
maryam nademi
asa.co:
یک کمی حسّ تو کار بریزید، مدلتون برای کلبه خوبه ولی بیشتر سلیقه به خرج بدید، برای سبزه از مدل استفاده کنید، کلبه رو وسط تصویر اینجوری ولش نکنید، محیط دوروبر رو طراحی کنید، یک سری بوته، سنگریزه، چوب به محیط بیارید، با قرار دادن کلبه یه کمی بیشتر سمت راست یا چپ، تنوع و کمی حرکت به تصویر بدید، چشم باید تو تصویر بچرخه نه اینکه همون وسط بمونه. خط افق پشت کلبه خیلی بالا رفته، اگه هم که تو شیب هست، اصلا
نشون نمیده. درک درستی از سازه داشتید، ولی از خلاقیت نترسید. موفق باشید.
max pin 206:
مدل و بافت متریال و مقیاس خوبه، اون عمق تصویری که به کار دادید به حسّ رویا کمک میکنه، کار بیروح هست ولی همون هم به حسّ رویا گونه کمک میکنه، باید یک کمی با دوربین بازی میکردید، اینجا بیننده تو انتظار میمونه،نمیدونیم که منتظر چی هستیم. با اینکه آسمون پشت به نظر طوفانی میاد ولی تو این هیات هیچ آثاری از طوفان نیست، اگه مثلا فوران برگ ریزون یا خاک تو هوا بود کارتون دراماتیک میشد، گوشههای تصویر رو باید تیره کنید، کنتست زیاد به تصویر کمک میکنه وگرنه بیننده خسته میشه، رو زمین باید کار کنید خیلی یکنواخته،به نظر من اصلا میتونید فریم رو تا بشکه قرمز کات کنید. جلوی تصویر خیلی روشنه و هیچ اتفاقی هم نمیفته(کلبه.۱.آب)
موفق باشید.
ahmad kargari
آفرین که تو مسابقه شرکت کردید، من از داستانی که تو تصویر میگید خیلی خوشم میاد. ولی کلی باید تو متریال سازی و پرداخت صحنه کار کنید، جلوی تصویر باید تیره تر باشه، که ما رو به عمق تصویر هدایت کنه، اون تیکه سنگ اون وسعت چیکار میکنه، خیلی با مزه هست که همه یک تیکه سنگ وسط کارشون داشتن، یهجور کد یا اسم رمزه؟ جلوی در یکمی بیشتر نور بدید که مشخص بشه بازشو هست. اگه خونه چوبیه چرا تیرهای پل فلزیه، معمولاً تیر اسکله چوبیه، فلز تو آب زنگ میزنه و میپوسه، مگر اینکه کلی ذّد زنگ بزنن که خیلی گرون میشه، مگر اینکه نفت استخراج کنن، معمولاً اینجور خونههای محلّی همه چیز رو بومی استفاده میکنن. آسمون پشت تیره تر بشه، که با نور صحنه هماهنگ باشه.
موفق باشید.
anzalichi
کار با سلیقهای شده، توازن رایت شده، محیط اطراف رو دوست دارم، اینجا تیکه سنگا معنی میدن چونکه آب ممکنه آورده باشه یا از کوه ریخته و اینکه خوب پخش شدن، کادر بندیتون با اینکه سوژه اصلی مرکزی هست ولی اصلا خسته کننده نیست، و چشم تو کار حرکت میکنه. کلبه رو هم دوست دارم. اون فراری بیچاره این وسط چی میگه؟ ماشین به این قشنگی تو این زمین داغون میشه آقا نکنید اینجوری!! نور پردازی هم کاملا مناسب محیط هست، آفرین.
کلا دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید،
موفق باشید.
saeid pakzad
شما کلک زدید ها! آپارتمان ساختید جای کلبه به ما بفرشید. من نمیدونم محیط اطراف رو خودتون در آوردید یا عکس و فتوشاپ هست، اگه خودتون ساختید مدلینگ و بافت درخت و گیاه و چمن خیلی خوبه ولی متأسفانه خوب پخش نشدن و چرا اینقدر تفاوت رنگ دارن؟ و کنتراست ندارن، ساختمون بتنی وسط جنگل حداقل از یکطرف پر از پنجره بزرگ باشه. با این حال م۵ از همه بهتر شده، تو بقیه نور شب ستارهها تو ذوق میزانه و نور پردازی هنوز خیلی کار میخواد.
موفق باشید.
Alireza eynollahi
من از مدل کلبه خوشم اومد، از انتخاب محیط و گونه گیاهی و پخششون هم خوشم اومد. توپولوژی زمین هم خوب شده. قایقها مصنوعی به نظر میان و فرم قایق ندارن، بیچ-۱ کار خوبی شده، کومپزیشن خوبی داره، ولی سنگها تصویر رو داغون کردن. واقعا نمیدونم چرا این سنگا اینقدر نورانی هستن. شما هم ۱/۴ تصویر رو از پایین کات کنید بهتره.دریا هم آبی باشه با کف و موج، الان مثل خاک میمونه. سقف کلبه چمنه؟ نباید چمن باشه، تو این آب و هوا از برگ نخل برای سقف استفاده میکنند.
موفق باشید.
mohamad karimi/hessam saaken:
خیلی زحمت کشیدین، معلومه که خیلی کار کردید و خلاقیتتون رو تحسین میکنم، رنگ پردازی و نور خیلی خوب شده، ایده هم جالبه، واقعا آفرین،ایده خیلی با نمک شده. به خاطره بافت خوب سنگ من از همون عکس اول فهمیدم که اینکار باید مینیاتوری باشه، الان تصویر کلبه_فینال یک روز با نشاط و کاری رو به نظر من میآره، این ایده پتانسیل داره، الان نور پردازی فقط یک خورشید هست، روی نورپردازی بیشتر کار کنید و یه کمی سبزی تو کار بیشتر بیارید، همه چیز زرد نباشه. رو جزئیات بیشتر کار کنید، الان فاصله آخرین نقطه و اولین نقطه به دوربین خیلی کمه، عمق بیشتری تولید کنید.
موفق باشید.
khoda parast/ mahdavi:
کیفیت رندرینگ و نورپردازی هر دو تا رندر خیلی قوی هست و دراماتیک، متریال هم هم خیلی خوب و با دقت ساخته شدن آفرین، حیفه که شات رو مرکزی گرفتید تو غروب. شات روزتون خیلی خوبه، مثل کارتونای خارجی شده. فقط آسمون پشت ابرها خیلی گنده هستن، تصویر عمق بیشتری احتیاج داره اگه مه اینقدر نزدیکه پس چرا جلوی تصویر خبری از مه نیست؟ باور پذیر نیست، ولی رنگها و نور و متریال بسیار خوبن، کلی جزئیات داره. بجا و فکر شده. یک راهزن یک چشم و یک پا تو این تصویر احتیاج هست.
موفق باشید.
متاسفانه خانوم نادمی فرصت کافی برای داوری نداشتند ... فقط رو بعضی کارها نظر دادند
A cottage of pastry:
عکس خوشمزهای شده و تابستونی. هارمونی رنگا جالبه، رندر خوبی شده. پخش و اندازهٔ آبنباتها یکنواخته، ولی آبنبات گرد بهتر از آبنبات عصایی پخش شده. رندر و متریال/ شیدرهاتون خوبن، این مدل نور پردازی هم به کارتون اومده، مسلما آفتاب مستقیم آبنباتها رو آب میکنه!
موفق باشید.
kolbeye dalaylamaye bozorg homayoon fattah
انتخابتون جالبه، این خونههای شرق دور، حسّ و حال حماسی دارن، برای اینکه این حسّ رو به دوربینتون هم بدین باید شات رو از پایینتر بگیرید. جای کلبه بهتره که بالای تصویر باشه، الان پایینه، و بهتره که مرکزی هم نباشه. دوربین رو جلوتر ببرید زاویه تند بدید با تیزههای سنگ و کوه، حسّ حماسی رو به بیننده القا کنید. کوه پشت نورپردازی و رنگش خیلی متفاوت به جلوی تصویر هست. این جور مناطق معمولاً پر از درخت و انبوه هستن.
انتخابتون جالبه، این خونههای شرق دور، حسّ و حال حماسی دارن، برای اینکه این حسّ رو به دوربینتون هم بدین باید شات رو از پایینتر بگیرید. جای کلبه بهتره که بالای تصویر باشه، الان پایینه، و بهتره که مرکزی هم نباشه. دوربین رو جلوتر ببرید زاویه تند بدید با تیزههای سنگ و کوه، حسّ حماسی رو به بیننده القا کنید. کوه پشت نورپردازی و رنگش خیلی متفاوت به جلوی تصویر هست. این جور مناطق معمولاً پر از درخت و انبوه هستن.
sample for epic feeling:
http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g20/179220/179220_1217092047_large.jpg
http://www.vagabondjourney.com/2008-1/08-2099-temple-jade-emperor-peak-tai-shan.jpg
http://history.cultural-china.com/chinaWH/upload/upfiles/2010-05/10/mount_beiwudang__taoist_holy_mountain_and_temple20a12a357c56baccf335.jpg
http://www.odditycentral.com/wp-content/uploads/2009/09/Hengshan-Temple5.jpg
http://news.at0086.com/UserFiles/1(248).jpg
http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g20/179220/179220_1217092047_large.jpg
http://www.vagabondjourney.com/2008-1/08-2099-temple-jade-emperor-peak-tai-shan.jpg
http://history.cultural-china.com/chinaWH/upload/upfiles/2010-05/10/mount_beiwudang__taoist_holy_mountain_and_temple20a12a357c56baccf335.jpg
http://www.odditycentral.com/wp-content/uploads/2009/09/Hengshan-Temple5.jpg
http://news.at0086.com/UserFiles/1(248).jpg
color correction video:
https://vimeo.com/28142680
https://vimeo.com/28142680
موفق باشید.
Origami hut:
من خیلی ایده رو دوست دارم، فرم رها و آزاد هست، ولی در مقابل باد ضعیف به نظر میاد، این سنگها این وسط باید برداشته بشه برای اینکه به تصویر تنوع بدید از سنگ ریزه استفاده کنید، یا حتا باغ ژاپنی رو مطالعه کنید و از محیط اونا ایده بگیرید، الان کلبه بیشتر به شکل یک کار حجمی شده، مقیاس درست به نظر نمیاد، نمیتونه برای آدم سرپناه باشه. یک نکته مهم تو کلبه ایجاد سرپناه هست، و اینکه تو اینکار چون من پلان رو نمیبینم به نظرم سایه زیادی تولید نمیشه، و اینکه کلبه زیاد باز هست. به صورت سرپناه تو جنگل جواب نمیده. کلا مود کار خوب شده، ایده خیلی جالبه، ولی کار خیلی بیشتری میبره. با اینحال من از فرم سازه خوشم اومد.
موفق باشید.
موفق باشید.
http://fondalashay.com/blog/images/post/kleinbottle1.jpg
http://www.wallpaper.com/images/186_mobius_am070708_f.jpg
http://www.habitables.co.uk/wp-content/uploads/2010/12/serpentine-gallery-pavilion-2001-daniel-libeskind-b.jpg
خانهای برای بیخانمان:
http://weburbanist.com/wp-content/uploads/2012/03/homeless-housing-cardborigami.jpg
http://www.wallpaper.com/images/186_mobius_am070708_f.jpg
http://www.habitables.co.uk/wp-content/uploads/2010/12/serpentine-gallery-pavilion-2001-daniel-libeskind-b.jpg
خانهای برای بیخانمان:
http://weburbanist.com/wp-content/uploads/2012/03/homeless-housing-cardborigami.jpg
ROBO HUT:
محیط زیرکانه انتخاب شده و به مطلب میاد ولی مقیاس تو کار معلوم نیست. به نظر اتمسفر جوری میاد که لزوم خونه ربوتیک رو باور پذیر میکنه. ولی در مورد طراحی ربات و طراحی خونه خیلی جای کار داره. ایده جالبه و جدید ولی مدل قدیمیه، و کودکانه به نظر میاد. پایه خونه باید بسیار قوی باشه، در حال حاضر، به نظر میاد که پای این ربات تو زمین گیر کنه. المنتهای شکل پذیر برای یک خونه رو رعایت نکردید، سازه به شکل کلبه به نظر نمیاد.
موفق باشید.
محیط زیرکانه انتخاب شده و به مطلب میاد ولی مقیاس تو کار معلوم نیست. به نظر اتمسفر جوری میاد که لزوم خونه ربوتیک رو باور پذیر میکنه. ولی در مورد طراحی ربات و طراحی خونه خیلی جای کار داره. ایده جالبه و جدید ولی مدل قدیمیه، و کودکانه به نظر میاد. پایه خونه باید بسیار قوی باشه، در حال حاضر، به نظر میاد که پای این ربات تو زمین گیر کنه. المنتهای شکل پذیر برای یک خونه رو رعایت نکردید، سازه به شکل کلبه به نظر نمیاد.
موفق باشید.
http://img641.imageshack.us/img641/3893/robothouse.jpg
http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2009/03/robot-building.jpg
http://media.dexigner.com/article/19570/2010_Skyscraper_Competition_Third_Place.jpg
http://www.wfs.org/forecasts/robotevolution.jpg
http://assets2.prod.homerenovationguide.com/uploads/photo/image/4050/large_robot-house-la.jpg?1330981704
http://roberthood.net/blog/wp-content/uploads/2009/01/fg_testcomp1-737000.jpg
http://www.toptenz.net/wp-content/uploads/2009/03/robot-building.jpg
http://media.dexigner.com/article/19570/2010_Skyscraper_Competition_Third_Place.jpg
http://www.wfs.org/forecasts/robotevolution.jpg
http://assets2.prod.homerenovationguide.com/uploads/photo/image/4050/large_robot-house-la.jpg?1330981704
http://roberthood.net/blog/wp-content/uploads/2009/01/fg_testcomp1-737000.jpg
Spherical hut:
سازه خیلی جالبه، خیلی علمی تخیلی شده. ولی شما هم مقیاس رو رایت نکردید، پلّهها خیلی بزرگ هستن. کی میتونه رو اونا وایسه؟
برای من خیلی عجیبه که همه ایده جالب و مدرن دارن ولی با چیزای خیلی قدیمی درستش میکنن. مثلا اینجا پلّه تو ذوق میزنه، یک سازه بسیار قدیمی و سنگین شده و به نظر من بیربط، البته پلّه چرخون درک شما رو از هماهنگی ایده میرسونه، ولی کلا پلّه رو حذف کنید. بالابر موزه لوور رو ببینید. یک استوانه هست که انگار میره تو زمین و میاد بالا.
یک نکته دیگه خونههای تو جنگل معمولاً ترجیح بر اینه که دوروبر خودتو ببینی( ویو داشته باشی به جنگل)، پایین سازه شما کلا بسته هست، اونجا پنجره احتیاج داره، و بالای سازه آفتاب مستقیم میاد و کور کننده هست باید یک روکش براش طراحی میکردید که روزا مثلا به سمت آفتاب بسته باشه و شب باز بشه. میتونه یک روکش یکپارچه از بالا تا پایین متحرک باشه و در عوض کل سازه شیشهای باشه.
محیط دور سازه به اندازهٔ طراحی سازه مهمّه، مخصوصا که مدرن باشه معمولاً یک بستر هماهنگ احتیاج داره، طراحی محیط تو چنین پروژهای لازمه. کارتون رو تو جنگل رها نکنید.
موفق باشید.
سازه خیلی جالبه، خیلی علمی تخیلی شده. ولی شما هم مقیاس رو رایت نکردید، پلّهها خیلی بزرگ هستن. کی میتونه رو اونا وایسه؟
برای من خیلی عجیبه که همه ایده جالب و مدرن دارن ولی با چیزای خیلی قدیمی درستش میکنن. مثلا اینجا پلّه تو ذوق میزنه، یک سازه بسیار قدیمی و سنگین شده و به نظر من بیربط، البته پلّه چرخون درک شما رو از هماهنگی ایده میرسونه، ولی کلا پلّه رو حذف کنید. بالابر موزه لوور رو ببینید. یک استوانه هست که انگار میره تو زمین و میاد بالا.
یک نکته دیگه خونههای تو جنگل معمولاً ترجیح بر اینه که دوروبر خودتو ببینی( ویو داشته باشی به جنگل)، پایین سازه شما کلا بسته هست، اونجا پنجره احتیاج داره، و بالای سازه آفتاب مستقیم میاد و کور کننده هست باید یک روکش براش طراحی میکردید که روزا مثلا به سمت آفتاب بسته باشه و شب باز بشه. میتونه یک روکش یکپارچه از بالا تا پایین متحرک باشه و در عوض کل سازه شیشهای باشه.
محیط دور سازه به اندازهٔ طراحی سازه مهمّه، مخصوصا که مدرن باشه معمولاً یک بستر هماهنگ احتیاج داره، طراحی محیط تو چنین پروژهای لازمه. کارتون رو تو جنگل رها نکنید.
موفق باشید.
http://www.flickr.com/photos/24732508@N04/2356721327/
http://thumbs.imagekind.com/member/8acac905-5882-4d15-9140-b4c3135790ca/uploadedartwork/650X650/c74762a0-a10a-4e13-aff7-4c33e961517d.jpg
http://www.simonsellars.com/images/kugel_postcard.jpg
http://images.gizmag.com/hero/2999_01.jpg
http://www.designboom.com/contemporary/tiny_houses/53.jpg
http://clui.org/sites/default/files/ludb/az/6153/5662833531_cc80fa9d43_o.jpg
http://mako.cc/copyrighteous/images/sphere_home.jpg
http://filter.anat.org.au/wp-content/uploads/2009/02/mcconville_image2-copy.jpg
http://put.edidomus.it/domus/binaries/imagedata/big_374257_1786_web_iGuzzini_Barcellona-Base_15.jpg
http://rosswolfe.files.wordpress.com/2011/06/claude-nicolas-ledoux.jpg
http://thumbs.imagekind.com/member/8acac905-5882-4d15-9140-b4c3135790ca/uploadedartwork/650X650/c74762a0-a10a-4e13-aff7-4c33e961517d.jpg
http://www.simonsellars.com/images/kugel_postcard.jpg
http://images.gizmag.com/hero/2999_01.jpg
http://www.designboom.com/contemporary/tiny_houses/53.jpg
http://clui.org/sites/default/files/ludb/az/6153/5662833531_cc80fa9d43_o.jpg
http://mako.cc/copyrighteous/images/sphere_home.jpg
http://filter.anat.org.au/wp-content/uploads/2009/02/mcconville_image2-copy.jpg
http://put.edidomus.it/domus/binaries/imagedata/big_374257_1786_web_iGuzzini_Barcellona-Base_15.jpg
http://rosswolfe.files.wordpress.com/2011/06/claude-nicolas-ledoux.jpg
فرشید هاشمی
من فقط امتیاز میدم
من فقط امتیاز میدم
جمع امتیازات
پیوست ها
آخرین ویرایش: