اعتراض به تسخير ايران در يك بازي جنگي آمريكايي

pirooz

Member
سلام
مطالب زير توسط ايميل به دست من رسيده من هم خيلي مناسب ديدم كه اين مطلب رو به اطلاع دوستان در مجيدآنلاين برسونم. مديرهاي مربوط هم لطف كنن اگر امكانش باشه، اين مطلب رو در صفحه اول سايت قرار بدن!
اميدوارم بتونيم مثل قضيه تغيير نام خليج فارس، يك گوشمالي حسابي به صاحبان اين سايت بديم!


همونطور که ممکنه خيلي هاتون بدونيد يه شرکت آمريکايي به نام Kuma War که کارش ساختن بازي هاي جنگي سياسي به نفع دولت آمريکاست تازگي ها يه بازي در مورد حمله آمريکا به تاسيسات هسته اي ايران به نام Iran Assault درست کرده. ( لينک خبر از بازتاب)







توي اين بازي سربازاي آمريکايي ضمن حمله به تاسيسات هسته اي نطنز و کشتن نگهبانان يکي از مامورينشون که اونجا اسير شده هم نجات ميدن.

به نظر من اين قضيه اي نيست که بشه به اين راحتي ها ازش گذشت. در واقع اين شرکت آمريکايي با اين کارش داره ميزان علاقه مردم دنيا و به خصوص آمريکا براي حمله به ايران و همينطور ميزان حساسيت مردم ايران به اين قضيه رو مي سنجه.

بهترين کاري که ما فعلا مي تونيم انجام بديم اينه که اعتراض خودمونو به وسيله ايميل به اين شرکت و همچنين نهادهاي بين المللي اعلام کنيم. بيايد تا اين بازي رو از سايتشون حذف نکردن دست برنداريم! بيايد بهشون بفهمونيم که ايران با افغانستان يا عراق خيلي فرق داره که هر کاري خواستن بتونن توش انجام بدن!

به خدا اين قضيه از تغيير نام خليج فارس يا زير آب رفتن مقبره کورش خيلي مهم تره! اين بار ديگه پاي کل ايران در ميونه. ما که به اون قضايا اين قدر اهميت ميديم نبايد به اين مساله بي اهميت باشيم! لطفا از اين قضيه سرسري نگذريد! ا گه مي تونيد لينک اين مطلب رو براي دوستاتون بفرستيد يا همين ايده رو توي وبلاگ هاتون مطرح کنيد!

ايميل شرکت : [email protected]
لطفا ضمن امضای این اعتراضنامه یک ایمیل به این شرکت بزنید و توي ايميل ضمن اعتراض به ساختن بازي از شرکت بخواهيد که اونو از سايتش حذف کنه.


ما در این صفحه ( که آدرسش رو این زیر گذاشته ام ) در حال جمع آوری امضاهای ایرانیان در اعتراضی خطاب به مسئولان این شرکت هستیم . لطفا در صورت تمایل متن این اعتراض رو امضا کنید و نیز این ایمیل رو برای سایر دوستانتان نیز ارسال کنید !

(صفحه اعتراض) http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=b17bf44e-292e-40ed-9967-d151a2c093fb
 
آخرین ویرایش:

Aftabgardan-cc

Active Member
اميدوارم هكرهاي ايراني كه واقعا به موقع وارد عمل مي‌شن، اين دفعه هم يه گوشمالي درست و حسابي به اين نامردا بدن.
smile1(25).gif

اين صفحه چرا اينجوريه؟؟؟؟؟؟
http://www.kumagames.com/iranassault/
 
آخرین ویرایش:

sohaib

New Member
سلام به دوستان عزيز ايراني

روزي خواهد رسد كه ما هم بوسيله بازيهاي رايانه اي
خودمونو به جهان معرفي مي كنيم. <اون روز خيلي نزديكه>
The sun will shine again soon, you see it
 

جدیدترین ارسال ها

بالا