اشکال این کد کجاست؟

irdesignco

Member
سلام. یه swf دارم که پازله.وقتی توی یه فایل فلش دیگه لودش میکنم حرکت موس سخت میشه .بعضی تکه های پازل رو تکون نمیده و یا گیر میکنه.یعنی توی حرکت موس ایراد داره.کدش رو میذارم .اشکالش کجاست؟
 

irdesignco

Member
PHP:
function Gran(con, x0, y0, x1, y1, Norm, rand, h, t)
{
    var dx = x1 - x0;
    var dy = y1 - y0;
    var xc = x0 + dx / 2;
    var yc = y0 + dy / 2;
    var tx;
    var ty;
    var l = Math.sqrt(dx * dx + dy * dy);
    var dlx = h / l * dy / 10;
    var dly = h / l * dx / 10;
    Norm = Norm * cut;
    with (con)
    {
        lineTo(xc - dx / 10, yc - dy / 10);
        if ((__reg0 = t) === 0) 
        {
            ty = yc + Norm * 2.5 * dly;
            if (ty > y0) 
            {
                ty = y0;
            }
            if (ty > y1) 
            {
                ty = y1;
            }
            if (ty < _parent.box_y0) 
            {
                _parent.box_y0 = ty;
            }
        }
        else if (__reg0 === 3) 
        {
            tx = xc - Norm * 2.5 * dlx;
            if (tx > x0) 
            {
                tx = x0;
            }
            if (ty > x1) 
            {
                tx = x1;
            }
            if (tx < _parent.box_x0) 
            {
                _parent.box_x0 = tx;
            }
        }
        if (Norm != 0) 
        {
            lineTo(xc - dx / 10 - rand * Norm * dlx, yc - dy / 10 + rand * Norm * dly);
            curveTo(xc - 0.2 * dx - Norm * 2.5 * dlx, yc - 0.2 * dy + Norm * 2.5 * dly, xc - Norm * 2.5 * dlx, yc + Norm * 2.5 * dly);
            curveTo(xc + 0.2 * dx - Norm * 2.5 * dlx, yc + 0.2 * dy + Norm * 2.5 * dly, xc + dx / 10 - rand * Norm * dlx, yc + dy / 10 + rand * Norm * dly);
            lineTo(xc + dx / 10, yc + dy / 10);
        }
        lineTo(x1, y1);
    }
}
function CreatePieEx(pie)
{
    pie.box_x0 = 10000;
    pie.box_y0 = 10000;
    with (pie)
    {
        maska.clear();
        f_la.clear();
        f_la.lineStyle(2, 268435455, 100);
        f_la._alpha = 100;
        maska.lineStyle(0, 0, 100);
        maska.beginFill(0, 100);
        obvod.clear();
        obvod.lineStyle(0, 0, 100);
        var i = 0;
        while (i < countP) 
        {
            with (s_pie[i])
            {
                maska.moveTo(x0, y0);
                Gran(maska, x0, y0, x1, y1, norm0, rnd0, hy, 0);
                Gran(maska, x1, y1, x2, y2, norm1, rnd1, hx, 4);
                Gran(maska, x2, y2, x3, y3, norm2, rnd2, hy, 4);
                Gran(maska, x3, y3, x0, y0, norm3, rnd3, hx, 3);
                if ((__reg0 = typ0) === 0) 
                {
                    obvod.moveTo(x0, y0);
                    Gran(obvod, x0, y0, x1, y1, norm0, rnd0, hy, 4);
                }
                else if (__reg0 === 1) 
                {
                    f_la.moveTo(x0, y0);
                    Gran(f_la, x0, y0, x1, y1, norm0, rnd0, hy, 4);
                    typ0 = 2;
                }
                if ((__reg0 = typ1) === 0) 
                {
                    obvod.moveTo(x1, y1);
                    Gran(obvod, x1, y1, x2, y2, norm1, rnd1, hx, 4);
                }
                else if (__reg0 === 1) 
                {
                    f_la.moveTo(x1, y1);
                    Gran(f_la, x1, y1, x2, y2, norm1, rnd1, hx, 4);
                    typ1 = 2;
                }
                if ((__reg0 = typ2) === 0) 
                {
                    obvod.moveTo(x2, y2);
                    Gran(obvod, x2, y2, x3, y3, norm2, rnd2, hy, 4);
                }
                else if (__reg0 === 1) 
                {
                    f_la.moveTo(x2, y2);
                    Gran(f_la, x2, y2, x3, y3, norm2, rnd2, hy, 4);
                    typ2 = 2;
                }
                if ((__reg0 = typ3) === 0) 
                {
                    obvod.moveTo(x3, y3);
                    Gran(obvod, x3, y3, x0, y0, norm3, rnd3, hx, 4);
                }
                else if (__reg0 === 1) 
                {
                    f_la.moveTo(x3, y3);
                    Gran(f_la, x3, y3, x0, y0, norm3, rnd3, hx, 4);
                    typ3 = 2;
                }
            }
            ++i;
        }
        maska.endFill();
    }
    pie.box_xsize = pie.maska._width;
    pie.box_ysize = pie.maska._height;
    pie.shiftM = 2 * pie.box_x0 + pie.box_xsize;
    pie.shiftR = pie.shiftM - lx;
    pie.revers._x = pie.shiftR;
    with (pie)
    {
        if (revers._visible) 
        {
            _x = _x - pie.shiftR * pie.fcs;
            _y = _y - pie.shiftR * pie.fsn;
            obvod._xscale = f_la._xscale = maska._xscale = -100;
            obvod._x = f_la._x = maska._x = shiftM;
            revers.setMask(maska);
        }
    }
    if (pie.f_la._width != 0) 
    {
        pie.f_la.onEnterFrame = function ()
        {
            if (this._alpha > 0) 
            {
                this._alpha = this._alpha - 5;
                return;
            }
            this.onEnterFrame = null;
        }
        ;
    }
}
function CreateShad()
{
    with (pies[0])
    {
        avers.filters = revers.filters = 0;
        if (avers._visible) 
        {
            avers.filters = filtr;
            return;
        }
        revers.filters = filtr;
    }
}
function pieJoin(n0, n1)
{
    var tn0;
    var tn1;
    var i;
    var j;
    tn0 = n0;
    tn1 = n1;
    if (n0 > n1) 
    {
        tn0 = n1;
        tn1 = n0;
    }
    var tpie0 = pies[tn0];
    var tpie1 = pies[tn1];
    tpie0._x = tpie1._x;
    tpie0._y = tpie1._y;
    if (tpie0.revers._visible) 
    {
        tpie0._x = tpie0._x + tpie1.shiftR * tpie1.fcs;
        tpie0._y = tpie0._y + tpie1.shiftR * tpie1.fsn;
    }
    tpie0._rotation = tpie1._rotation;
    var xx = tpie1._x;
    var yy = tpie1._y;
    var rr = tpie1._rotation;
    with (tpie1)
    {
        i = 0;
        while (i < countP) 
        {
            with (s_pie[i])
            {
                j = 0;
                while (j < tpie0.countP) 
                {
                    if (tpie0.s_pie[j].k23 == k10) 
                    {
                        typ0 = tpie0.s_pie[j].typ2 = 1;
                    }
                    if (tpie0.s_pie[j].k30 == k21) 
                    {
                        typ1 = tpie0.s_pie[j].typ3 = 1;
                    }
                    if (tpie0.s_pie[j].k01 == k32) 
                    {
                        typ2 = tpie0.s_pie[j].typ0 = 1;
                    }
                    if (tpie0.s_pie[j].k12 == k03) 
                    {
                        typ3 = tpie0.s_pie[j].typ1 = 1;
                    }
                    ++j;
                }
            }
            tpie0.s_pie.push(tpie1.s_pie[i]);
            ++i;
        }
    }
    tpie0.countP = tpie0.countP + tpie1.countP;
    CreatePieEx(tpie0);
    --count;
    i = tn1;
    while (i < count) 
    {
        pies[i] = pies[i + 1];
        pies[i].numer = i;
        ++i;
    }
    with (tpie1)
    {
        _visible = 0;
        maska.removeMovieClip();
        obvod.removeMovieClip();
        f_la.removeMovieClip();
        avers.removeMovieClip();
        revers.removeMovieClip();
        i = 0;
        while (i < countP) 
        {
            delete eval(s_pie.pop());
            ++i;
        }
        delete s_pie;
        removeMovieClip();
    }
    if (tpie0.countP == nx * ny) 
    {
       gotoAndStop(2);
    }
}
function pieToTop(num)
{
    if (num != 0) 
    {
        var __reg1 = num;
        for (;;) 
        {
            if (__reg1 <= 0) 
            {
                return;
            }
            var __reg2 = pies[__reg1];
            var __reg3 = pies[__reg1 - 1];
            var __reg5 = __reg2.level;
            var __reg4 = __reg3.level;
            __reg2.level = __reg4;
            __reg3.level = __reg5;
            __reg2.numer = __reg1 - 1;
            __reg3.numer = __reg1;
            __reg2.swapDepths(__reg4);
            pies[__reg1] = __reg3;
            pies[__reg1 - 1] = __reg2;
            --__reg1;
        }
    }
}
function TestJoinAvers()
{
    var tpie0 = pies[0];
    var xx = tpie0._x;
    var yy = tpie0._y;
    var i = 1;
    while (i < count) 
    {
        var tpie1 = pies[i];
        if (tpie1.avers._visible) 
        {
            if (Math.abs(xx - tpie1._x) < 4 && Math.abs(yy - tpie1._y) < 4) 
            {
                var j = 0;
                while (j < tpie1.countP) 
                {
                    with (tpie1.s_pie[j])
                    {
                        var tk0 = k32;
                        var tk1 = k03;
                        var tk2 = k10;
                        var tk3 = k21;
                    }
                    var ii = 0;
                    while (ii < tpie0.countP) 
                    {
                        if (tpie0.s_pie[ii].k01 == tk0 || tpie0.s_pie[ii].k12 == tk1 || tpie0.s_pie[ii].k23 == tk2 || tpie0.s_pie[ii].k30 == tk3) 
                        {
                            pieJoin(0, i);
                            return 1;
                        }
                        ++ii;
                    }
                    ++j;
                }
            }
        }
        ++i;
    }
    return 0;
}
function TestJoinRevers()
{
    var tpie0 = pies[0];
    var xx = tpie0._x + tpie0.shiftR * tpie0.fcs;
    var yy = tpie0._y + tpie0.shiftR * tpie0.fsn;
    var i = 1;
    while (i < count) 
    {
        var tpie1 = pies[i];
        if (!tpie1.avers._visible) 
        {
            if (Math.abs(xx - (tpie1._x + tpie1.shiftR * tpie1.fcs)) < 4 && Math.abs(yy - (tpie1._y + tpie1.shiftR * tpie1.fsn)) < 4) 
            {
                var j = 0;
                while (j < tpie1.countP) 
                {
                    with (tpie1.s_pie[j])
                    {
                        var tk0 = k32;
                        var tk1 = k03;
                        var tk2 = k10;
                        var tk3 = k21;
                    }
                    var ii = 0;
                    while (ii < tpie0.countP) 
                    {
                        if (tpie0.s_pie[ii].k01 == tk0 || tpie0.s_pie[ii].k12 == tk1 || tpie0.s_pie[ii].k23 == tk2 || tpie0.s_pie[ii].k30 == tk3) 
                        {
                            pieJoin(0, i);
                            return 1;
                        }
                        ++ii;
                    }
                    ++j;
                }
            }
        }
        ++i;
    }
    return 0;
}
function TestJoin()
{
    if (pies[0].avers._visible) 
    {
        return TestJoinAvers();
    }
    return TestJoinRevers();
}
function makeBackTile(mc, lx, ly, bname, level)
{
    var x;
    var y;
    var i;
    i = 1;
    y = 0;
    x = 0;
    var bb = mc.createEmptyMovieClip("revers" + level, level);
    while (y < ly) 
    {
        x = 0;
        while (x < lx) 
        {
            var b0 = bb.attachMovie(bname, "tile_" + i, i);
            with (b0)
            {
                if (lx / _width > 5) 
                {
                    _xscale = lx * 20 / _width;
                }
                if (ly / _height > 5) 
                {
                    _yscale = ly * 20 / _height;
                }
            }
            ++i;
            b0._x = x;
            b0._y = y;
            x = x + b0._width;
        }
        y = y + b0._height;
    }
    return bb;
}
function makeBackScale(mc, lx, ly, bname, level)
{
    var bb = mc.createEmptyMovieClip("revers" + level, level);
    var b0 = bb.attachMovie(bname, "scale_1", 1);
    with (b0)
    {
        _xscale = lx * 100 / _width;
        _yscale = ly * 100 / _height;
    }
    return bb;
}
function makeBack(mc, lx, ly, bname, level)
{
    if (backtile == 0) 
    {
        return makeBackTile(mc, lx, ly, bname, level);
    }
    return makeBackScale(mc, lx, ly, bname, level);
}
function MakePies(image, bImage, plevel)
{
    var k = 0;
    var pie;
    var j = 0;
    for (;;) 
    {
        if (j >= ny) 
        {
            return;
        }
        var i = 0;
        while (i < nx) 
        {
            pie =createEmptyMovieClip("pie" + plevel, plevel);
            pies[k] = pie;
            pie.fcs = 1;
            pie.fsn = 0;
            pie.attachMovie(image, "avers", 20);
            pie.revers = makeBack(pie, lx, ly, bImage, 10);
            pie.ScaleReversX = pie.revers._xscale;
            pie.ScaleAversX = pie.avers._xscale = lx / pie.avers._width * 100;
            pie.avers._yscale = ly / pie.avers._height * 100;
            pie.createEmptyMovieClip("maska", 25);
            pie.maska._visible = 0;
            pie.maska.enabled = false;
            pie.createEmptyMovieClip("obvod", 26);
            pie.createEmptyMovieClip("f_la", 27);
            pie.f_la.lineStyle(2, 16777215, 100);
            pie.f_la._alpha = 100;
            pie.avers.setMask(pie.maska);
            pie.level = plevel;
            pie.numer = k;
            pie.mpress = 0;
            pie.xmouse = 0;
            pie.ymouse = 0;
            pie.xOld = 0;
            pie.yOld = 0;
            pie.countP = 1;
            pie.s_pie = new Array();
            var pp = new Object();
            pp.ni = i;
            pp.nj = j;
            var k0 = j * (nx + 1) + i;
            var k1 = k0 + 1;
            var k2 = k1 + nx + 1;
            var k3 = k2 - 1;
            var p0 = points[k0];
            var p1 = points[k1];
            var p2 = points[k2];
            var p3 = points[k3];
            pp.k01 = (k0 << 16) + k1;
            pp.k10 = (k1 << 16) + k0;
            pp.k12 = (k1 << 16) + k2;
            pp.k21 = (k2 << 16) + k1;
            pp.k23 = (k2 << 16) + k3;
            pp.k32 = (k3 << 16) + k2;
            pp.k30 = (k3 << 16) + k0;
            pp.k03 = (k0 << 16) + k3;
            pp.x0 = p0.x;
            pp.y0 = p0.y;
            pp.norm0 = 0 - p0.nx;
            pp.rnd0 = p0.rndx;
            pp.typ0 = 0;
            pp.x1 = p1.x;
            pp.y1 = p1.y;
            pp.norm1 = 0 - p1.ny;
            pp.rnd1 = p1.rndy;
            pp.typ1 = 0;
            pp.x2 = p2.x;
            pp.y2 = p2.y;
            pp.norm2 = p3.nx;
            pp.rnd2 = p3.rndx;
            pp.typ2 = 0;
            pp.x3 = p3.x;
            pp.y3 = p3.y;
            pp.norm3 = p0.ny;
            pp.rnd3 = p0.rndy;
            pp.typ3 = 0;
            pie.s_pie.push(pp);
            pie.box_x0 = 0;
            pie.box_y0 = 0;
            pie.box_xsize = 0;
            pie.box_ysize = 0;
            pie.avers._visible = 0;
            pie.tickTurn = 0;
            ++k;
            plevel = plevel - deltaLevel;
            pie.teta = 0;
            pie.tetaEn = 0;
            var blurX = lx / nx / 10;
            var blurY = ly / ny / 10;
            if (blurX > 15) 
            {
                blurX = 15;
            }
            if (blurY > 15) 
            {
                blurY = 15;
            }
            if (blurX < 3) 
            {
                blurX = 3;
            }
            if (blurY < 3) 
            {
                blurY = 3;
            }
            pie.filtr = new Array(new flash.filters.DropShadowFilter(10, 45, 0, 0.3, blurX, blurY, 8, 1, false, false, false));
            pie.Reversi = function ()
            {
                if (this.tetaEn) 
                {
                    return undefined;
                }
                this.tetaEn = 1;
                this.onEnterFrame = function ()
                {
                    if (this.tetaEn) 
                    {
                        this.TurnOver();
                        return;
                    }
                    this.onEnterFrame = null;
                }
                ;
            }
            ;
            pie.TurnOver = function ()
            {
                var cs;
                with (this)
                {
                    teta = teta + 0.285599332145;
                    if (tickTurn == 0 && teta > 1.57079632679) 
                    {
                        turnOff();
                        tickTurn = 1;
                    }
                    if (tickTurn == 1 && teta > 3.14159265359) 
                    {
                        tickTurn = 0;
                        teta = 0;
                        tetaEn = 0;
                    }
                    avers.filters = 0;
                    revers.filters = 0;
                    cs = Math.abs(Math.cos(teta));
                    if (avers._visible) 
                    {
                        if (tetaEn) 
                        {
                            avers.filters = filtr;
                        }
                        maska._xscale = obvod._xscale = 100 * cs;
                        avers._xscale = ScaleAversX * cs;
                        maska._x = obvod._x = avers._x = (box_x0 + box_xsize / 2) * (1 - cs);
                        return;
                    }
                    if (tetaEn) 
                    {
                        revers.filters = filtr;
                    }
                    maska._xscale = obvod._xscale = -100 * cs;
                    revers._xscale = 100 * cs;
                    maska._x = obvod._x = shiftM - (box_x0 + box_xsize / 2) * (1 - cs);
                    revers._x = maska._x - lx * cs;
                }
            }
            ;
            pie.MyPress = function ()
            {
                with (this._parent)
                {
                    pieToTop(numer);
                    xmouse = _root._xmouse;
                    ymouse = _root._ymouse;
                    xOld = _x;
                    yOld = _y;
                    if (_root.turned) 
                    {
                        Reversi();
                        return undefined;
                    }
                    mpress = 1;
                    if (avers._visible) 
                    {
                        avers.filters = filtr;
                        return;
                    }
                    revers.filters = filtr;
                }
            }
            ;
            pie.MyRelease = function ()
            {
                this._parent.mpress = 0;
                this._parent.avers.filters = 0;
                this._parent.revers.filters = 0;
            }
            ;
            pie.MyMouseMove = function ()
            {
                if (this.turnEn) 
                {
                    return undefined;
                }
                if (_root.r) 
                {
                    return undefined;
                }
                if (_root.turned) 
                {
                    return undefined;
                }
                with (_root)
                {
                    if (_xmouse < 5 || _ymouse < 5 || _xmouse > winX - 5 || _ymouse > winY - 5) 
                    {
                        return undefined;
                    }
                }
                with (this._parent)
                {
                    if (!mpress) 
                    {
                        return;
                    }
                    Move(xOld + _root._xmouse - xmouse, yOld + _root._ymouse - ymouse);
                    if (!TestJoin()) 
                    {
                        return;
                    }
                    mpress = 0;
                }
            }
            ;
            pie.turnOff = function ()
            {
                with (this)
                {
                    if (avers._visible == 1) 
                    {
                        avers._visible = 0;
                        avers.onPress = avers.onRelease = avers.onReleaseOutside = avers.onMouseMove = null;
                        revers.onPress = MyPress;
                        revers.onRelease = revers.onReleaseOutside = MyRelease;
                        revers.onMouseMove = MyMouseMove;
                        obvod._xscale = f_la._xscale = maska._xscale = -100;
                        revers._xscale = ScaleReversX;
                        revers._x = shiftR;
                        obvod._x = f_la._x = maska._x = shiftM;
                        revers.setMask(maska);
                        revers._visible = 1;
                        return;
                    }
                    revers._visible = 0;
                    revers.onPress = revers.onRelease = revers.onReleaseOutside = revers.onMouseMove = null;
                    avers.onPress = MyPress;
                    avers.onRelease = avers.onReleaseOutside = MyRelease;
                    avers.onMouseMove = MyMouseMove;
                    avers._xscale = ScaleAversX;
                    avers._x = 0;
                    obvod._xscale = f_la._xscale = maska._xscale = 100;
                    avers._x = obvod._x = f_la._x = maska._x = 0;
                    avers.setMask(maska);
                    avers._visible = 1;
                }
            }
            ;
            pie.MoveOtn = function (dx, dy)
            {
                with (this)
                {
                    _x = _x + dx;
                    _y = _y + dy;
                }
            }
            ;
            pie.Move = function (x, y)
            {
                with (this)
                {
                    _x = x;
                    _y = y;
                }
            }
            ;
            pie.Rotate = function (xc, yc, beta)
            {
                var ri = 0.0174532925199 * (beta - this._rotation);
                var cs = Math.cos(ri);
                var sn = Math.sin(ri);
                with (this)
                {
                    var tx = xc + (_x - xc) * cs - (_y - yc) * sn;
                    var ty = yc + (_y - yc) * cs + (_x - xc) * sn;
                    _x = tx;
                    _y = ty;
                    _rotation = beta;
                    ri = 3.14159265359 * beta / 180;
                    fcs = Math.cos(ri);
                    fsn = Math.sin(ri);
                }
            }
            ;
            pie.Rotation = function ()
            {
                with (this)
                {
                    Rotate(xmouse, ymouse, _rotation + deltaFi * direct);
                }
            }
            ;
            pie.RotationCenter = function (ifi)
            {
                with (this)
                {
                    Rotate(_x + box_x0 + box_xsize / 2, _y + box_y0 + box_ysize / 2, ifi);
                }
            }
            ;
            pie.turnOff();
            CreatePieEx(pie);
            ++i;
        }
        ++j;
    }
}
function randomMRT()
{
    var i;
    var xx;
    var yy;
    var pie;
    i = 0;
    for (;;) 
    {
        if (i >= count) 
        {
            return;
        }
        pie = pies[i];
        with (pie)
        {
            _x = hx + Math.random() * (winX - 2 * hx) - (box_x0 + box_xsize);
            _y = hy + Math.random() * (winY - 2 * hy) - (box_y0 + box_ysize);
            if (_root.rotation) 
            {
                pie.RotationCenter(Math.floor(Math.random() * 36) * 10);
            }
            if (capsize && Math.random() > 0.5) 
            {
                pie.turnOff();
            }
        }
        ++i;
    }
}
dataM = " 4& 4& 600& 400& 400& 300&100&100&0&0&2&0x000000";
startLink = "5";
ColorFill = " 2& 1&  50&  50& -51& 101&   0&0x0070d5& 253&0x51acff&   0&0x000000&   0&0x000000&   0&0x000000&   0&0x000000&   0&0x000000&   0&0x000000";
CapsizeString = "0&0";
nameURL = "";
stop();
Stage.scaleMode = "showAll";
ArrS = dataM.split("&");
ArrsFill = ColorFill.split("&");
ArrsCap = CapsizeString.split("&");
capsize = Number(ArrsCap[0]);
backtile = Number(ArrsCap[1]);
startLinkSek = Number(startLink);
nx = Number(ArrS[0]);
nn = Number(ArrS[0]);
ny = Number(ArrS[1]);
winX = Number(ArrS[2]);
winY = Number(ArrS[3]);
lx = Number(ArrS[4]);
ly = Number(ArrS[5]);
if (lx >= winX) 
{
    lx = winX - 1;
}
if (ly >= winY) 
{
    ly = winY - 1;
}
uzel = Number(ArrS[6]) / 100;
if (uzel > 1) 
{
    uzel = 1;
}
if (uzel < 0) 
{
    uzel = 0;
}
cut = Number(ArrS[7]) / 100;
if (cut > 1) 
{
    cut = 1;
}
rotation = Number(ArrS[8]);
registr = Number(ArrS[9]);
typURL = Number(ArrS[10]);
fonColor = Number(ArrS[11]);
sURL = new String(nameURL);
myURL = "";
k = 0;
l = sURL.length;
while (sURL.substr(k, 1) == " ") 
{
    ++k;
    --l;
}
kk = l - 1;
if (l > 0) 
{
    while (sURL.substr(kk, 1) == " ") 
    {
        --kk;
        --l;
    }
    sURL = "http://" + sURL.substr(k, l);
}
else 
{
    sURL = "http:://";
}
countCol = Number(ArrsFill[0]);
iFill = Number(ArrsFill[1]);
shiftX = Number(ArrsFill[2]) * winX / 100;
shiftY = Number(ArrsFill[3]) * winY / 100;
ffi = Number(ArrsFill[4]) * 3.14159265359 / 180;
mashR = Number(ArrsFill[5]) / 100;
typFill = "linear";
if ((__reg0 = iFill) === 0) 
{
    typFill = "linear";
}
else if (__reg0 === 1) 
{
    typFill = "radial";
}
col = new Array();
al = new Array();
rat = new Array();
var cc;
var pp;
i = 0;
while (i < countCol) 
{
    pp = Number(ArrsFill[2 * i + 6]);
    cc = Number(ArrsFill[2 * i + 7]);
    col.push(cc);
    al.push(100);
    if (pp > 255) 
    {
        pp = 255;
    }
    rat.push(pp);
    ++i;
}
cs = Math.cos(ffi) * mashR;
sn = Math.sin(ffi) * mashR;
mat = {a: winX * cs, b: winY * sn, c: 0, d: (0 - winX) * sn, e: winY * cs, f: 0, g: shiftX, h: shiftY, i: 1};
beginGradientFill(typFill, col, al, rat, mat);
lineStyle(0, 0, 100);
moveTo(0, 0);
lineTo(winX - 1, 0);
lineTo(winX - 1, winY - 1);
lineTo(0, winY - 1);
lineTo(0, 0);
endFill();
_root.stop();
_root.r = 0;
_root.turned = 0;
_root.direct = 1;
_root.sendStatus = 1;
deltaFi = 10;
var i;
var j;
var hx;
var hy;
hx = lx / nx;
hy = ly / ny;
pLevel = 10;
count = nx * ny;
deltaLevel = 2;
pLevel = pLevel + count * deltaLevel;
levelUk = pLevel + 9;
levelSalu = pLevel + 10;
createEmptyMovieClip("ukaz", levelUk);
ukaz.fi = 0;
ukaz.ss = 0;
with (ukaz)
{
    lineStyle(0, 16776960, 100);
    moveTo(-10, -10);
    lineTo(10, -10);
    lineTo(10, 10);
    lineTo(-10, 10);
    lineTo(-10, -10);
}
ukaz._visible = 0;
ukaz.mStop = function ()
{
    if (_root.r || _root.turned) 
    {
        return undefined;
    }
    this.onEnterFrame = null;
    this._visible = 0;
    this.ss = 0;
}
;
ukaz.mStart = function ()
{
    with (this)
    {
        if (ss) 
        {
            return undefined;
        }
        ss = 1;
        fi = 0;
        _rotation = 0;
        _xscale = 0;
        _visible = 1;
    }
    this.onEnterFrame = function ()
    {
        with (this)
        {
            fi = fi + _root.direct * 10;
            if (fi > 360) 
            {
                fi = fi - 360;
            }
            if (fi < 0) 
            {
                fi = fi + 360;
            }
            if (_root.turned) 
            {
                _xscale = 100 * Math.cos(fi / 180 * 3.14159265359);
                _rotation = 0;
                return undefined;
            }
            if (!_root.r) 
            {
                return;
            }
            _xscale = 100;
            _rotation = fi;
        }
    }
    ;
}
;
rc = new LocalConnection();
rc.Message = function (s, p)
{
    if (s == "rB") 
    {
        r = p;
        if (r) 
        {
            ukaz.mStart();
        }
        else 
        {
            ukaz.mStop();
        }
    }
    else if (s == "oB") 
    {
        if (p == 1) 
        {
            _root._visible = true;
        }
        else 
        {
            _root._visible = false;
        }
    }
    else if (s == "cB") 
    {
        _root.direct = 0 - (2 * p - 1);
    }
    if (s == "rOk") 
    {
        _root.SendStatus = 0;
        return;
    }
    if (s == "tB") 
    {
        _root.turned = p;
        if (_root.turned) 
        {
            ukaz.mStart();
            return;
        }
        ukaz.mStop();
    }
}
;
rc.connect("PultConnection");
points = new Array();
j = 0;
while (j <= ny) 
{
    i = 0;
    while (i <= nx) 
    {
        var p = new Object();
        p.x = i * hx;
        p.y = j * hy;
        p.nx = p.ny = 0;
        p.rndx = Math.random();
        p.rndy = Math.random();
        if (i > 0 && i < nx) 
        {
            p.x = p.x + uzel * Math.random() * hx / 9;
            if (Math.random() > 0.5) 
            {
                p.ny = 1;
            }
            else 
            {
                p.ny = -1;
            }
        }
        if (j > 0 && j < ny) 
        {
            p.y = p.y + uzel * Math.random() * hy / 9;
            if (Math.random() > 0.5) 
            {
                p.nx = 1;
            }
            else 
            {
                p.nx = -1;
            }
        }
        points.push(p);
        ++i;
    }
    ++j;
}
pies = new Array(count);
MakePies("p0", "p1", pLevel);
randomMRT();
Key.addListener(_root);
_root.onKeyDown = function ()
{
    var __reg2 = Key.getCode();
    if ((__reg0 = __reg2) === 82) 
    {
        if (!rotation) 
        {
            return;
        }
        _root.r = 1;
        ukaz.mStart();
        rc.send("PultReciv", "Message", "Key", _root.r);
        return;
    }
    else if (__reg0 !== 84) 
    {
        return;
    }
    _root.turned = 1;
    ukaz.mStart();
    rc.send("PultReciv", "Message", "Turn", _root.turned);
    return;
}
;
_root.onKeyUp = function ()
{
    var __reg2 = Key.getCode();
    if ((__reg0 = __reg2) === 82) 
    {
        if (!rotation) 
        {
            return;
        }
        _root.r = 0;
        ukaz.mStop();
        pies[0].mpress = 0;
        rc.send("PultReciv", "Message", "Key", r);
        return;
    }
    else if (__reg0 === 84) 
    {
        _root.turned = 0;
        ukaz.mStop();
        rc.send("PultReciv", "Message", "Turn", _root.turned);
        return;
    }
    else if (__reg0 !== 85) 
    {
        return;
    }
    return;
}
;
_root.onEnterFrame = function ()
{
    if (sendStatus) 
    {
        rc.send("PultReciv", "Message", "Init", _root.rotation);
    }
    if (_root.r && pies[0].mpress && _root.rotation) 
    {
        pies[0].Rotation();
    }
}
;
onMouseMove = function ()
{
    ukaz._x = _xmouse;
    ukaz._y =_ymouse;
}
;
 

smmousazadeh

Well-Known Member
فکر کنم بجای کد فایل رو بزارید بهتره
برای گذاشتن کد ، دکمه "تنظیمهای بیشتر " ( که زیر کادر نوشت است) رو بزنید.بعدش تو صفحه جدید کدتون رو انتخاب کنید و از گزینه های بالاش <php> رو بزنید که کدتون شکل کد باشه.
 

irdesignco

Member
سرعت اینترنتم مافوق صوته برای همین کدو فرستادم.تلاش میکنم فایل بفرستم ببینم میشه یا نه؟:rose:
 

پیوست ها

  • out.swf.rar
    120.5 کیلوبایت · بازدیدها: 12

irdesignco

Member
یه بازی فلش مموری کارت هم هست .توی فلش اصلی که لود میکنم کدهاش به هم میخوره....رندومش به هم میریزه .همه کارتها به رو میشه.برنمیگرده.پس زمینه هم رندوم باید عوض بشه که همه فریمها پشت سر هم نشون میده.
یکی جواب بده تورو خدا کارم گیره.....
هم این بازی و هم بازی پازل کداشو چجوری درست کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

پیوست ها

  • CardMatching.swf.rar
    568.3 کیلوبایت · بازدیدها: 24

smmousazadeh

Well-Known Member
برای حالت اول : معمولا دیباگ کردن یه کد از نوشتن اون سخت تره ولی با توجه به توضیحات شما و کدی که گذاشتید آدرس دهی هاتون به هم ریخته. یعنی شما دارید تو کد از _root استفاده می کنید که به دلیل لود کردن کلا به هم میریزه.

اگر عجله دارید و نمی تونید درستش کنید یه راه استفاده هست ( که معمولا توصیه نمیشه ) اونم اینه که شما کد لود رو برای تایم لاین اصلی بزارید و بازی رو جایگزین تام لاین برنامه اصل ی بکنید و در برگشت هم دوباره تایم لاین اصلی رو بزارید سرجاش. اینکار یه ذره دردسر و زحمت داره مثلا همه متغیرها ریست میشن ، برنامه از صفحه اول و فریم1 اجرا میشه و .............
PHP:
loadMovie("aaa.swf",_level0)
 

irdesignco

Member
ممنون.یعنی اگر به جای همه _root های کد this رو جایگزین کنم درست میشه؟ یا اینکه بعضی هاش باید تبدیل شه؟کدوماش؟این سوال اول . سوال دوم مموری کارت چی اون مشکل کدش چیه لطفا جواب بدید. آقای آونگ لطفا فقط ننویسید در انجمن هست سرچ کنید.من توی این کد اشکال دارم.لطفا جواب بدید...... باتشکر
 

smmousazadeh

Well-Known Member
ممنون.یعنی اگر به جای همه _root های کد this رو جایگزین کنم درست میشه؟ یا اینکه بعضی هاش باید تبدیل شه؟کدوماش؟این سوال اول . سوال دوم مموری کارت چی اون مشکل کدش چیه لطفا جواب بدید. آقای آونگ لطفا فقط ننویسید در انجمن هست سرچ کنید.من توی این کد اشکال دارم.لطفا جواب بدید...... باتشکر

با توجه به کدنویسی تون با تیدیل _root به this کدتون درست نمیشه . شما هر جا _root دارید، اسم موی کلیپی داخلش لود می کنید رو هم اضافه کنید. مثلا اگه اسم موی کلیپتون aaa باشه :
PHP:
_root ---> _root.aaa

برای بازی مموری هم همین اتفاق میفته یعنی شما با لود کردن داری آدرس دهی ها رو به هم میریزی
 
آخرین ویرایش:

irdesignco

Member
ممنونم.خیلی لطف کردید.تشکر.چک میکنم درست شد اطلاع میدم.بازهم تشکر.........:rose::rose::rose::rose::rose::rose:
 

irdesignco

Member
سلام.مشکل حل نشد .Target not found: Target="/bj" Base="_level0.mgallery"

این ارور رو میده چی کارش کنم؟
PHP:
function Xy(x, y)
{
    this.y = y;
    this.x = x;
}
xyArray = [new Xy(57, 70), new Xy(155, 70), new Xy(253, 70), new Xy(351, 70), new Xy(449, 70), new Xy(547, 70), new Xy(57, 201), new Xy(155, 201), new Xy(253, 201), new Xy(351, 201), new Xy(449, 201), new Xy(547, 201), new Xy(57, 332), new Xy(155, 332), new Xy(253, 332), new Xy(351, 332), new Xy(449, 332), new Xy(547, 332)];
i = 18;
while (i >= 0) 
{
    rx = random(i);
    eval("/box" + i)._x = _root.mgallery.xyArray[rx].x;
    eval("/box" + i)._y = _root.mgallery.xyArray[rx].y;
    xyArray.splice(rx, 1);
    --i;
}
_root.mgallery.xyArray = [new Xy(57, 70), new Xy(155, 70), new Xy(253, 70), new Xy(351, 70), new Xy(449, 70), new Xy(547, 70), new Xy(57, 201), new Xy(155, 201), new Xy(253, 201), new Xy(351, 201), new Xy(449, 201), new Xy(547, 201), new Xy(57, 332), new Xy(155, 332), new Xy(253, 332), new Xy(351, 332), new Xy(449, 332), new Xy(547, 332)];
fp = "0";
bj = random(20) + 1;
tellTarget("/bj")
{
    gotoAndStop(eval("/:bj"));
}
 

smmousazadeh

Well-Known Member
یه سوال کدی که پیدا کردید مال چه ورژن و پلیری هست ؟
سورس رو باز کنید در قسمت Publish setting ببینید روی چه ورژنی از اکشن اسکریپت و پلیری تنظیم شده

_level0 رو واقع همان _root است. اگر جایی هست تبدیل کنید ببینید درست میشه یا نه ؟
 

irdesignco

Member
فلش اصلی که میخوام این بازی توش لود بشه اسکریپت 2 هست.پلیر 6 و اسکریپت 1
لول 0 هم در کدها نیست
کد کامل رو توی چند تا پست قبل با اسم cardاتچ کردم.
اگه ممکنه یه نگاهی بهش بندازید.
 

smmousazadeh

Well-Known Member
سلام
تو اروری که خودتون گذاشتید دقت کنید
نمیتونه bj رو تو mygallery پیدا کنه. شما باید کدهاتون رو براساس ساختار اکشن 1 بنویسید .احتمال زیاد ساختاری که دارید اضافه میکنید ساختار اکشن 2 هست و فایلتون نمی تونه کدهای جدید رو کامپایل کنه و به ارور برمیخوره.
یعنی بر اساس اکشن 2 کدها درسته ولی تو اکشن 1 جواب نمیده.
همچنین فایلی که توش لود میکنید هم (به احتمال زیاد) باید همین ساختار رو داشته باشه ( پلیر 6 و اکشن 1) و گرنه به مشکل میخورید.
 

irdesignco

Member
خوب با این تفاسیر آیا من میتونم کدهای اکشن 1 رو به 2 تبدیل کنم یا همه خراب میشه؟چجوری باید تبدیل بشه؟یه سوال دیگه........توی این کدها telltarget داره این چه کاری انجام میده؟
 

mohammad.sub7

کاربر فعال
من زياد بحث رو پيگيري نكردم فقط اينكه ميخواي كد اكشن 1 و به 2 تبديل كني ،تبديل نياز نيست كافيه از منو فايل >> publish seting

بري و از سربرگ فلش action script 1 رو روي action script2 قرار بدي ترجيحاً ورژن پلير رو flash player 8 به بالا قرار بدي
 

irdesignco

Member
چطور میشه خصوصيت lockroot_ را براي swf خارجي برابر True قرار بدیم؟کد باید نوشت؟کجا ؟چطور؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا