اشكال در تبديل مدل NURBS به Polygon

Maya Man

Active Member
من مدلهايي دارم كه ميخوام به Polygon تبديل كنم اما كيفيت كار مياد پايين.
لطفا كمك كنيد تا اين ايراد رو برطرف كنم.
به تصوير زير توجه كنيد:
S_1.gif
 

پیوست ها

  • For You Test.rar
    10.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:
دوست عزیز سلام :
این روش رو هم امتحان کن :
در صفحه Convert NURBS to Polygons Options تیک های Tessellation method رو روی General و Quads بذار و
تو بخش initial tessellation controls گزینه مربوط به U Type و V Type رو Per surf # of iso params in 3D انتخاب کرده و در بخش Secondary Tessellation Controls میزان گزینه های Chord height و Chord height ratio رو 0.2 تعیین کرده و موارد Use chord height و Use chord height ratio و Edge swap رو هم تیک بزن . حالا تبدیل کن .
انشاءا... که مشکلی پیش نمیاد . :rose:
 

Maya Man

Active Member
بچه ها يه فايل هم از چيزي كه ميگم گذاشتم.
ببينيد ميتونيد درست تبديل كنيد.
اوني كه شكل F شده گوشه هاي صافي داره موقع تبديل اما اون يكي ديگه بي كيفيت ميشه.
راستي نرم افزار من Maya 2009 هست.
 

پیوست ها

  • For You Test.rar
    10.6 کیلوبایت · بازدیدها: 2
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا